Devyniose iš penkiolikos Europos Sąjungos šalių laikraščių pardavimai sumažėjo, aštuoniose šalyse laikraščių įplaukos iš reklamos sumažėjo ir tik trijose išaugo. Japonijoje laikraščių įplaukos iš reklamos padidėjo 7,8 proc., o Kinijoje - 5,9 procento.

Kongrese pristatytoje studijoje teigiama, kad laikraščių dalis pasaulio reklamos rinkoje stabilizavosi pirmą kartą per 15 metų, tuo tarpu laikraščių interneto tinklapiai ir toliau galėjo džiaugtis apsilankymų skaičiaus augimu.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją