Rinkos lyderėmis turi šansų tapti Didžioji Britanija ir Vokietija. 2007 metais jų sąskaitoje bus pusė visų išleidžiamų pinigų, o didžiausią dalį nuo visų reklamai skirtų pinigų nurieks Švedija ir Norvegija (iki 10 procentų). Norvegai 2007 metais interneto reklamai išleis po 36 eurus per metus (125 lt). Šiandien jie išleidžia po 9 eurus (31 lt) vienam gyventojui.

Kaip sakė "Forrester" analitikė Diana Janssen, prognozės buvo sudarytos modeliuojant 17 Europos šalių rinkas. Pasak D.Janssen, naujas interneto reklamos bumas prasidės 2003 metais, kai interneto reklama bus sujungta su reklama per mobiliuosius telefonus ir televiziją.

Trečdalis bendrovių ateityje ketina daugiau dėmesio skirti reklamai paštu, o 30 procentų norėtų susikoncentruoti ties interneto reklama. Iki 2005 metų 15 procentų visų interneto reklamos išlaidų bus skirta prekinių ženklų reklamai naujais ryšio kanalais, pavyzdžiui per interneto TV.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją