O uždirbo jis jas laimėdamas penkis iš devynių ruožų, o aštuntame GR "įkrovė" kolegai R.Burnsui net 45 sek.

Marcus Gronholmas: "Net nežinau, kodėl įgijau tokią persvarą. Gal dėl to, kad turėjau atsibusti kaip pirmas iš vairuotojų. Keliai šiandien buvo labai skirtingi. Sausuose keliuose pirmas startinis laikas buvo privalumas (dulkės), bet pvz. GR 6 ir 7 aš valiau kelią kitiems. Mano persvara prieš Tommį (100 s) pasako daug, bet patikėkit, jei pakliūnate į tokį rūką ir miglą, kaip šiandieną po pietų, gali nutikti visko".

Antroje vietoje Tommi Makinenas, laimėjęs Argentinoje tris kartus iš eilės (1996-98). Nelemtame 8 GR jam liko tik trys pavaros (4,5 ir 6) ir jis parodė tik šeštą laiką ir nukrito į trečią vietą. Bet tuoj viskas grįžo į savo vietas.

Paskutiniame dienos GR jis parodė trečią laiką, bet R.Burnsui buvo per tirštas rūkas ir jis, gavęs nuo T.Makineno 40 sek. nukrito vėl į trečią vietą. 9 GR laimėjo rūko neišsigandęs Freddy Loixas (Hyundai), M.Gronholmas buvo antras.

R.Burnsas taip komentavo praėjusią dieną: "Rūkas po pietų buvo kraupus - blogiausias iš visų matytų. Tokiose sąlygose užtenka truputį "pamesti" trajektoriją ir ralis baigtas. Reikia stengtis laikytis atokiau nuo persekiotojų, spausti Tommį ir žiūrėti, kaip eisis Marcusui."

Ralis šiandieną "kartojasi" - tie patys "dopai" kaip vakar. Vairuotojai sako, kad bus žymiai sunkiau važiuoti "naudotais" keliais. Pirmas GR 13.33 Lietuvos laiku.