Tyrimas, kurį užsakė JAV kabelinė televizija "Oxygen Network", priklausanti ir valdoma moterų, nustatė, kad skirtumas tarp lyčių technologijų srityje yra beveik išnykęs, nes dauguma moterų noriai ir lengvai naudojasi naujausiomis technologijomis.

Anot tyrimo, moterys vidutiniškai turi 6,6, o vyrai - 6,9 technologinio prietaiso. Keturios iš penkių moterų jaučiasi patogiai naudodamosi technologijomis, o 46 proc. nurodė pačios išsprendžiančios kompiuterių problemas.

"Žmonės mano, kad moterys prasčiau už vyrus gaudosi techniniuose dalykuose, tačiau mane nustebino (tyrimo rezultatai), kad dabar moterys technologijų srityje prilygsta vyrams", - sakė "Oxygen Network" generalinė direktorė Geraldine Laybourne (Džeraldin Leiborn).

Tyrimas, kurio metu rinkos tyrimų kompanija TRU apklausė 1 400 moterų ir 700 vyrų nuo 15 iki 49 metų amžiaus, parodė, kad moterys, turėdamos pasirinkimą, šiais laikais pirmenybę teiktų ne tokiems prabangos dalykams kaip juvelyriniai dirbiniai ar atostogos, bet moderniems technologiniams prietaisams.

77 proc. apklaustų moterų vietoje vėrinio su soliteru rinktųsi naują plazminį televizorių, o 56 proc. į tokį patį televizorių mielai iškeistų atostogas Floridoje.

Pralaimi netgi batai. Tyrimas nustatė, kad 86 proc. moterų labiau norėtų skaitmeninės vaizdo kameros, negu dizainerio sukurtų batų.

Anot tyrimo, per ateinančius penkerius metus moterų aktyvumas skaitmeninių kamerų, mobiliųjų telefonų, elektroninio pašto, telefonų su vaizdo kamera, trumpųjų tekstinių žinučių ir momentinių žinučių srityse turėtų dar labiau padidėti.

G.Laybourne pažymėjo, kad į tai, jog tarp moterų išaugo technologijų naudojimas, turėtų atsižvelgti reklamos kūrėjai.

"Moterys nesijaučia, kad yra įvertintos už tai, ką žino", - sakė ji.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją