Kaip rašoma pranešime spaudai, visas kainų etiketes planuojama pakeisti iki šių metų rugpjūčio vidurio. Jau kurį laiką „Maxima“ prekybos tinklo pirkėjai galutinę savo krepšelio vertę eurais gali matyti ir pirkimo čekiuose.

„Pasiruošimas euro įvedimui mūsų prekybos tinkle vyksta sklandžiai ir laikantis plano. Darbui su nauja valiuta apmokome savo darbuotojus, išbandėme IT sistemas, jau pakeitėme ir dalį kainų etikečių. Investuojame ir dedame daug pastangų, kad perėjimas prie naujos valiutos būtų sklandus, o pirkėjams pateikiama informacija apie skaidriai perskaičiuotas kainas būtų aiški ir suprantama“, – pranešime spaudai cituojamas „Maxima LT“ generalinis direktorius Arūnas Zimnickas.

Visose tinklo parduotuvėse jau pakeista daugiau nei 200 tūkst. prekių kainų etikečių. Įvertinus darbų mąstą ir siekiant palengvinti darbą tinklo darbuotojams, kainų etiketės keičiamos etapais, pirmiausiai pakeičiant etiketes tų prekių, kurioms taikomos nuolaidos.

Priklausomai nuo parduotuvės dydžio ir joje siūlomo prekių asortimento vienoje parduotuvėje bus pakeista nuo kelių tūkstančių iki kelių dešimčių tūkstančių kainų etikečių. Skaičiuojama, kad iš viso per tris etikečių keitimo etapus tinklo parduotuvėse bus pakeista apie 15 mln. etikečių, o bendrovės investicijos vien tik į kainų etikečių keitimą sieks daugiau nei 200 tūkst. litų.

Pasak pranešimo, visas kainų etiketes kainą nurodant litais ir eurais, planuojama pakeisti iki šių metų rugpjūčio vidurio. Kainos eurais ir litais, pirmiau nurodant eurą, „Maxima“ kainų etiketėse atsiras iškart po euro įvedimo ir bus nurodomos dar pusę metų, kol jas pakeis kainos tik eurais.

Keisdama kainų etiketes parduotuvių lentynose atsižvelgia ir į silpnaregių poreikius. Vadovaujantis Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjungos atstovų tinklui pateiktomis rekomendacijomis, kainos etiketėse spausdinamos aiškesniu šriftu nei iki šiol – tad bus ir lengviau pastebimos, paprasčiau įskaitomos.

„Aiškesnis šriftas padės užtikrinti, kad kainų etiketės būtų maksimaliai aiškios ir suprantamos ne tik specialiųjų poreikių turintiems, bet, neabejojame, ir visiems tinklo klientams. Etiketės aiškumui labai svarbus ir jos „grynumas“ – kuo mažiau perteklinės informacijos, tuo patogiau vartotojui“, – pranešime cituojama Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjungos pirmininko pirmoji pavaduotoja Ramunė Balčikonienė.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 230 „Maxima“ parduotuvių. Kasdien jose apsilanko apie 550 tūkstančių klientų. Visose „Maxima“ parduotuvėse Lietuvoje ir įmonės administracijoje dirba daugiau kaip 16 tūkst. darbuotojų. Preliminariais skaičiavimais, „Maxima LT“ investicijos pereinant prie naujos valiutos šalyje sieks 1 mln. litų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)