Garsūs prekių ženklai išbando naują elektroninę nišą: ar pavyks, labai priklauso nuo kliento nuotaikos

...

Asociatyvioji nuotr.
Asociatyvioji nuotr.
Šaltinis: Shutterstock
2021 m. liepos 16 d. 13:08 The Economist

Susirašinėjimas žinutėmis – puiki priemonė dalintis asmenine informacija ir nuomone. Tai lyg skaitmeninė jaukaus pasišnekučiavimo vakarėlyje forma – būtent tokį žinučių apibūdinimą pateikia vienas „Facebook“ priklausančios „WhatsApp“ platformos vartotojas. Šiuo metu didžiausi pasaulio prekių ženklai nesibaimindami dėl rizikų investuoja į šią suasmenintą sritį. Jau susipažinusios su pokalbių komunikacijos kanalų – skambučių centrų ir elektroninių laiškų – ribotumu, prieš keletą metų įmonės ėmė naudoti „WhatsApp“, panašių funkcijų turinčią „Facebook Messenger“, „Apple iMessage“ ir nepriklausomas programėles, pavyzdžiui, „Line“.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
1.6667

Susiję straipsniai