Kai pradėjau rašyti „Media X“, sakiau, kad tai bus ne tik apie medijas, technologijas, bet ir strategiją. Todėl šiandien man labai smagu vėl sugrįžti su gilesniu žvilgsniu į tai, kodėl „Facebook“ nori pakeisti savo pavadinimą. Prieš mūsų akis vyksta geras korporatyvinės strategijos demonstravimo pavyzdys ir verta to nepraleisti. Taip pat jūsų laukia dar 10 naujienų ir garso takelis.
„Facebook“ bandys gelbėtis pakeisdamas pavadinimą
Ši savaitė „Facebookui“ yra neeilinė. Kompanija ką tik paskelbė naujus ketvirčio finansinius rezultatus, žiniasklaida toliau masiškai skelbia straipsnius, remdamasi socialinio tinklo vidiniais dokumentais, o šiandien vykstančiame kasmečiame renginyje „Facebook Connect“ gali paskelbti ir savo naują pavadinimą. Kam kompanijai to reikia ir kodėl dabar?