„Facebook“ bandys gelbėtis keisdamas pavadinimą: kam to reikia ir kodėl dabar?

2

Technologijos
Technologijos
Šaltinis: Vida Press
2021 m. spalio 28 d. 05:30 Gediminas Galkauskas

Kai pradėjau rašyti „Media X“, sakiau, kad tai bus ne tik apie medijas, technologijas, bet ir strategiją. Todėl šiandien man labai smagu vėl sugrįžti su gilesniu žvilgsniu į tai, kodėl „Facebook“ nori pakeisti savo pavadinimą. Prieš mūsų akis vyksta geras korporatyvinės strategijos demonstravimo pavyzdys ir verta to nepraleisti. Taip pat jūsų laukia dar 10 naujienų ir garso takelis.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(14 žmonių įvertino)
3.5000

Susiję straipsniai