Šiuo metu daugybė įmonių komunikuoja apie tvarumą bei diegiamus sprendimus, kurie turi padėti žmonėms ir aplinkai. Kyla klausimas, ar tvarumas įmonėms nėra būdas tik pasirodyti patrauklesniu vartotojams? O gal iš tiesų tai yra sistemingas veiksmas įmonės viduje, kuriuo siekiama padaryti teigiamą pokytį? O kas nutiktų, jei vieną dieną įmonėms būtų uždrausta visuomenei komunikuoti apie jų viduje daromus pokyčius, siekiant kurti tvarų verslą? Ar įmonės staiga nuspręstų, kad neverta priimti gamtai ir visuomenei naudingų sprendimų, pavyzdžiui, nustotų rūšiuoti? Apie tai diskutuoja didelių Lietuvos įmonių atstovai.
Spalio 17 ir 18 dienomis vyko pirmoji Lietuvoje atsakingo verslo konferencija „Tvarumo kursas“. Viena iš diskusijų anglų kalba buvo tema: How to create and manage company's sustainable reputation and image? Savo patirtimi dalinosi Lietuvos įmonių atstovai: „Electrolux“ vadovas Baltijos šalims, Tomas Vaišvila, „DPD Lietuva“ Komunikacijos vadovas, ir Renata Sagatauskė, „Rimi Baltic“ Socialinės atsakomybės strategijos ir vystymo vadovė. Moderuoja Rugilė Matusevičiūtė.
Prekybos tinklo „Rimi“ atstovė R. Sagatauskė sako, kad net jei būtų uždrausta komunikuoti apie tvarius verslo sprendimus, įmonė ir toliau juos įgyvendintų. „Aš „Rimi pradėjau dirbti prieš 4 metus ir tada mes net daug nekomunikavome apie mūsų įmonės socialinės atsakomybės veiklas. Kai pradėjau dirbti pasakiau: vau, jūs darote tiek daug, kodėl žmonės to nežino? Kaip vartotoja aš norėčiau apie tai žinoti, kad jūs darote daug gerų dalykų lygybės, aplinkosaugos ir kitose srityse“, – sako R. Sagatauskė. Ji pabrėžia, kad tokia komunikacija nėra tik siekis informuoti vartotojus, bet ir noras įkvėpti konkurentus.
Visą diskusiją anglų kalba galite rasti video įraše.