Kaip sukurti ir valdyti tvarią įmonės reputaciją ir įvaizdį?

...

Kaip sukurti ir valdyti tvarią įmonės reputaciją ir įvaizdį?
Šaltinis: DELFI / Andrius Ufartas
2022 m. spalio 20 d. 16:57 Konferencija „Tvarumo kursas“

Šiuo metu daugybė įmonių komunikuoja apie tvarumą bei diegiamus sprendimus, kurie turi padėti žmonėms ir aplinkai. Kyla klausimas, ar tvarumas įmonėms nėra būdas tik pasirodyti patrauklesniu vartotojams? O gal iš tiesų tai yra sistemingas veiksmas įmonės viduje, kuriuo siekiama padaryti teigiamą pokytį? O kas nutiktų, jei vieną dieną įmonėms būtų uždrausta visuomenei komunikuoti apie jų viduje daromus pokyčius, siekiant kurti tvarų verslą? Ar įmonės staiga nuspręstų, kad neverta priimti gamtai ir visuomenei naudingų sprendimų, pavyzdžiui, nustotų rūšiuoti? Apie tai diskutuoja didelių Lietuvos įmonių atstovai.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Susiję straipsniai