„Sveiki, jums šeimos gydytojos seselė skambina“, – girdžiu.
„Taip, klausau jūsų“, – atsakau.
„Buvote užsiregistravęs pas gydytoją, bet aš jums telefonu viską paaiškinsiu“, – sako.
„Na, gerai“, – sutinku.
„Prašėte siuntimo dėl nugaros magnetinio rezonanso tyrimo“, – primena.
„Taip, prašiau“, – aš.
„Tai, žinokite, siuntimą neorologas išrašo, o jie labai užimti, che-che, matau, gruodžio 31 dieną galiu pasiūlyti užrašymą“, – informuoja.
„Tai... Taip ilgai? Man nugarą skauda, noriu žinoti priežastį“, – paaiškinu.
„Ne, nėra kito varianto, kaip sakiau, užimti neurologai, labai užimti“, – pabrėžia.
„O aš juk mokesčius moku, man reikia paslaugos per protingą laiką“, – tikinu toliau.
„ ... (tyla) ... Tai niekuo negaliu padėti. Tai kaip ir viskas“, – baigia ji.
„Ne, ne viskas. Aš praėjusį penktadienį poliklinikos kvietimu dalyvavau širdies ir kraujagyslių prevencijos programoje, sakė, kad tyrimų rezultatai yra pas šeimos gydytoją“, – primenu.
„Taip, matau, yra, galiu pakomentuoti“, – sutinka.
„Taip?“ – laukiu.
„Matau, kad gliukozė normoje, kraujyje cholesterolis kiek viršija normą, blogasis – irgi“, – sako.
„Tai ką man daryti?“ – tikslinuosi.
„Laikytis dietos ir valgyti mažiau riebaus maisto“, – toks atsakymas.
„Tai ir viskas?“ – vėl pasitikslinu.
„Taip, viskas“, – atsako.
„O gal galite atsiųsti tyrimų rezultatus el. paštu?“ – dar paprašau.
„O mes turime jūsų el. pašto adresą?“ – perklausia.
„Tai matyt, nes registravausi per e-sistemą, priminimą apie konsultaciją irgi gavau el. paštu“, – aišinu.
„Gerai, atsiųsiu“, – sutinka.
„O dar širdies kardiogramą man darė...“ – primenu.
„O jums nedavė rezultatų?“ – klausia.
„Ne, tik sakė, kad visgi pavyko ir bus pas šeimos gydytoją“, – atsakau.
„Nematau pas mus jokios širdies kardiogramos...“ – nutęsia.
„Tai ką man daryti?“ – klausiu.
„ ... (tyla) ... Tai viskas, daugiau neturiu, ką pasakyti“, – sako.
„Tai aš būsiu gavęs šeimos gydytojos seselės konsultaciją telefonu?“ – tikslinuosi.
„ ... (tyla) ... Na... hmm“, – numykia ji.
„Tai gal man išsiregistruoti iš jūsų poliklinikos ir į kokią privačią ar kitą prisiregistruoti?“ – klausiu.
„Na, tai kaip jau nuspręsite, taip ir darykite...“ – sutinka.
„O tai paskui nesiskųsite, kad pacientų trūksta, algos mažos?“ – klausiu.
„ ... (tyla) ... Na... hmm“, – nieko nesako.
„Tai viso gero“, – atsisveikinu.
„Sėkmės“, – palinki.
Tą pačią dieną susiradau internete kitą polikliniką ir užpildžiau registracijos formą.
Ar ir jūs patiriate nesklandumų, norėdami gauti įprastas sveikatos priežiūros paslaugas? O gal radote gerą sprendimo būdą ir karantinas jūsų sveikatos nepaveikė? Pasidalinkite savo patirtimi adresu pilieciai@delfi.lt, temos laukelyje nurodydami PAS GYDYTOJĄ.