„Sveiki, jums šeimos gydytojos seselė skambina“, – girdžiu.

„Taip, klausau jūsų“, – atsakau.

„Buvote užsiregistravęs pas gydytoją, bet aš jums telefonu viską paaiškinsiu“, – sako.

„Na, gerai“, – sutinku.

„Prašėte siuntimo dėl nugaros magnetinio rezonanso tyrimo“, – primena.

„Taip, prašiau“, – aš.

„Tai, žinokite, siuntimą neorologas išrašo, o jie labai užimti, che-che, matau, gruodžio 31 dieną galiu pasiūlyti užrašymą“, – informuoja.

„Tai... Taip ilgai? Man nugarą skauda, noriu žinoti priežastį“, – paaiškinu.

„Ne, nėra kito varianto, kaip sakiau, užimti neurologai, labai užimti“, – pabrėžia.

„O aš juk mokesčius moku, man reikia paslaugos per protingą laiką“, – tikinu toliau.

„ ... (tyla) ... Tai niekuo negaliu padėti. Tai kaip ir viskas“, – baigia ji.

„Ne, ne viskas. Aš praėjusį penktadienį poliklinikos kvietimu dalyvavau širdies ir kraujagyslių prevencijos programoje, sakė, kad tyrimų rezultatai yra pas šeimos gydytoją“, – primenu.

„Taip, matau, yra, galiu pakomentuoti“, – sutinka.

„Taip?“ – laukiu.

„Matau, kad gliukozė normoje, kraujyje cholesterolis kiek viršija normą, blogasis – irgi“, – sako.

„Tai ką man daryti?“ – tikslinuosi.

„Laikytis dietos ir valgyti mažiau riebaus maisto“, – toks atsakymas.

„Tai ir viskas?“ – vėl pasitikslinu.

„Taip, viskas“, – atsako.

„O gal galite atsiųsti tyrimų rezultatus el. paštu?“ – dar paprašau.

„O mes turime jūsų el. pašto adresą?“ – perklausia.

„Tai matyt, nes registravausi per e-sistemą, priminimą apie konsultaciją irgi gavau el. paštu“, – aišinu.

„Gerai, atsiųsiu“, – sutinka.

„O dar širdies kardiogramą man darė...“ – primenu.

„O jums nedavė rezultatų?“ – klausia.

„Ne, tik sakė, kad visgi pavyko ir bus pas šeimos gydytoją“, – atsakau.

„Nematau pas mus jokios širdies kardiogramos...“ – nutęsia.

„Tai ką man daryti?“ – klausiu.

„ ... (tyla) ... Tai viskas, daugiau neturiu, ką pasakyti“, – sako.

„Tai aš būsiu gavęs šeimos gydytojos seselės konsultaciją telefonu?“ – tikslinuosi.

„ ... (tyla) ... Na... hmm“, – numykia ji.

„Tai gal man išsiregistruoti iš jūsų poliklinikos ir į kokią privačią ar kitą prisiregistruoti?“ – klausiu.

„Na, tai kaip jau nuspręsite, taip ir darykite...“ – sutinka.

„O tai paskui nesiskųsite, kad pacientų trūksta, algos mažos?“ – klausiu.

„ ... (tyla) ... Na... hmm“, – nieko nesako.

„Tai viso gero“, – atsisveikinu.

„Sėkmės“, – palinki.

Tą pačią dieną susiradau internete kitą polikliniką ir užpildžiau registracijos formą.

Ar ir jūs patiriate nesklandumų, norėdami gauti įprastas sveikatos priežiūros paslaugas? O gal radote gerą sprendimo būdą ir karantinas jūsų sveikatos nepaveikė? Pasidalinkite savo patirtimi adresu pilieciai@delfi.lt, temos laukelyje nurodydami PAS GYDYTOJĄ.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (262)