Mintis išblaško pastebėtas atidarytas šulinys ir jo dangtis šalia, kairiojoje eismo juostoje. Kadangi važiavau antrojoje, tai tarsi viskas gerai, išvengiau galimo automobilio sugadinimo. Žvilgtelėjau pro veidrodėlį – iš paskos manęs, tiek antrojoje, tiek trečiojoje eismo juostoje automobiliai atliko viražus ir sėkmingai važiavo toliau.

Galvoje prabėgo mintys ką daryti: sustoti ir pabandyti pašalinti ar kokiomis parankinėmis priemonėmis pažymėti kliūtį? Tačiau lakstyti po aplinkkelį, kur važiavimo greitis yra pakankamai didelis tikrai nenorėjau, nutariau paskambinti tiems, kas už tai atsakingi ir tikėtis, kad ši „staigmena“ vairuotojams bus pašalinta kaip galima greičiau, niekam nenukentėjus.

Kita mintis: kas galėjo taip padaryti? Juk nukentėti gali ne tik „metalas“, bet ir žmonės... Atvykstu į darbą, susitinku kolegą:

– Labas rytas, kaip sekasi?

– Žinai, ką tik vos avarijos išvengiau...

– Rimtai? Kas nutiko?

– Važiuoju aš vakariniu Vilniaus aplinkkeliu, priešais mane važiuoja džipas... Taip man bevažiuojant paskui jį, iš po jo galinio rato pakilo šulinio dangtis, tai vos spėjau išvengt susidūrimo... Kas įdomiausia, man toks įvykis jau antras.

Tai taip netikėtai ir išsiaiškinau, kad jokio kriminalo čia nėra... O ar aplinkkelyje esantys šulinių dangčiai turėtų būti arba pritvirtinti arba sunkesni, manau specialistai įvertins. O gal tiesiog mano kolega kaip magnetas metalą traukia.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI situaciją ir pakomentavo Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento Statinių skyriaus vedėjas Arūnas Visockas:

„Dažniausiai nekokybiški arba išsinešioję šulinių dangčiai atsidaro nuo dideliu greičiu pravažiuojančių sunkiasvorių automobilių. Mūsų žiniomis, tai nėra masinis reiškinys Vilniaus mieste. Yra užfiksuoti keli įvykiai Vakarinio aplinkkelio II etape, kai buvo atsidarę šulinio dangčiai. Visi šuliniai, kurie yra sumontuoti Vakariniame aplinkkelyje, atitinka projektinius reikalavimus, turi dangčio liuke tvirtinimo mechanizmą.

Susisiekus su rangovais dėl atsidarančių liukų buvo argumentuota tuo, kad tai piktybiški veiksmai, nes natūraliomis sąlygomis, kai liukas pasikelia nuo pravažiuojančio automobilio, jis nelieka gulėti šalia liuko, o nuskrieja ar nurieda kelis ar keliolika metrų. Po šių incidentų rangovas buvo įpareigotas apžiūrėti visus sumontuotus liukus ir užtikrinti dangčių įtvirtinimą liukuose.“