Nusprendžiau ir aš parašyti, nes jau nebegaliu skaityti straipsnių, kaip kasininkės išnaudojamos ir kokios jos vargšės ir kokie pirkėjai teisūs.

Aš dirbu dideliame prekybos centre daugiau nei penkerius metus ir nėra ten jokio išnaudojimo. Kasininkės dirba daugiausia 48 valandas per savaitę. Grafiką galima susiderinti. Atlyginimas tikrai nėra minimalus. Kiek žinau, visuose prekybos tinkluose yra premijavimo sistemos.

Žinoma, pradžioje būna minimumas, vėliau atlyginimas kyla. Jei tavęs paprašo ateiti per laisvą dieną, už ją apmokama dvigubai. Jokių viršvalandžių pas mus niekas nedirba. Kolektyvas draugiškas, valdžia - taip pat. Visi nori sudaryti draugišką darbo atmosferą. Tai kas negerai?

Aišku, jei kasininkė galvoja, kad čia jos gyvenimo bausmė, tai manau ji pati dėl to kalta. Jei žmogus nemoka bendrauti, tai jam reikia į gamyklą eiti, kur nereiks tiek su kitais bendrauti. Čia laisvas pasirinkimas - jei man nepatinka, aš galiu bet kada išeiti. O jei neturiu kur eiti, tai gal reikia pamąstyti, ką aš ne taip darau gyvenime?

Dėl pirkėjų tai visi supranta, kad pirkėjas nėra visada teisus, bet reikia leisti jam tokiu pasijausti ir visiem bus gerai. Tiesiog išmokime daugiau džiaugtis ir supraskime, kad darbas yra kiekvieno pasirinkimas.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Skaitytojos tekstas – atsakas į DELFI Pilietyje pasirodžiusį tekstą „Įsižeidusi kasininkė bandė kerštauti smulkia grąža“.

Pasidalinkite savo mintimis - gal teko dirbti paslaugų sferoje ir norite papasakoti apie darbo sąlygas? O galbūt galite pasidalinti istorija apie nemalonų darbuotojų elgesį?

Savo mintimis galite pasidalinti žemiau, jeigu norite papasakoti plačiau, rašykite el.paštu pilieciai@delfi.lt: