Ar jums neatrodo, kad žvėrys turi turėti migracijos taką, ypač kai jie dideli, turi poruotis, vesti jauniklius, ieškoti maisto? Vilnius su visais naujaisiais priemiesčiais užima milžinišką plotą ir toliau plečiasi – kertą miškus, krūmus ir užima laukus.

Toks atsainumas ir abejingumas, kokį rodo automobilių kelių direkcija, ministerijos, mano akimis, verti teismo, gal ir tarptautinio. Nežinia, ar tinkamai vykdomos Europos direktyvos... O kiek nelaimingų įvykių ši atkarpa kainavo žmonėms? Kur, ponai, Jūsų investicijos ir projektai? Miegate savo kabinetuose? Policija iš pasalų filmuoja greitį, žiūrite, kaip bausti vairuotojus, o daugelis įvykių, mano manymu, yra pirmiausia Jūsų kaltė.

Pastatė naujus ženklus > 23 km „Atsargiai, žvėrys!“. Kaip tai suprasti? Tai gal įvažiuojant į Lietuvą prie sienos įrašykite: „Visoje teritorijoje ir iki mėnulio saugokitės briedžių ir stirnų“? Ką, ar negalima už gamtosaugos projektų pinigus nutiesti 3 ar 4 metrų skersmens vamzdžio? Be to, vieta ties ženklu „Molėtų r.“ ir taip yra pakelta virš šalikelės, ten tiesiog reikia pralaidos. Gėda ir pikta.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI kreipėsi į Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovą Evaldą Tamariūną, kuris nurodė, kad direkcijai žinoma, kad valstybinės reikšmės magistralinis kelias A14 Vilnius­-Utena yra vienas iš avaringiausių kelių pagal susidūrimų su laukiniais gyvūnais skaičių. Dėl to, pasak jo,šiame kelyje yra įrengta nemažai įspėjamųjų kelio ženklų Nr. 131 „Laukiniai gyvūnai“, kurie turėtų įspėti vairuotoją apie kelio ruožą, kuriame yra didelė tikimybė, kad per kelią gali judėti laukiniai gyvūnai.

„Tai yra pirminė priemonė apsauganti vairuotojus nuo susidūrimų su laukiniais gyvūnais. Siekiant vairuotojus apsaugoti nuo susidūrimo su laukiniais gyvūnais valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A14 Vilnius­-Utena yra planuojamos ir kitos priemonės, tokios kaip požeminės perėjos laukiniams gyvūnams, tinklo tvoros nuo laukinių gyvūnų, rampos ir horizontalūs barjerai. Šių priemonių įgyvendinimo vietos jau yra žinomos ir jos bus įgyvendintos kartu su kelio rekonstrukcija“, – apie būsimus pokyčius kelyje nurodė E. Tamariūnas.