Mūsų, lietuvių, bruožas yra visuomet koncentruotis į klaidas, į nelaimes, niekuomet neprisimenant ar nesistengiant prisiminti gerų padarytų darbų. Taip manau ir šiuo atveju. Ir nesvarbu, kas ir kaip nutiko, svarbu surasti kaltą ir tiek jį pulti, kad puolamasis nespėtų net atsitokėti nuo skriejančios kritikos krušos. Panašiai kaip boksininkas po nokdauno...

(…) Aišku, lengviausia paskambinti, šaipytis, aiškinti, kad visi kiti kvailesni ir „nesuvokia situacijos masto“, negu konkrečiai ir kaip galima tiksliau nusakyti įvykį ir stengtis padėti BPC kuo tiksliau tą skiriamą užduotį įvykdyti.

Aš suprantu, kad po tokio straipsnio tik pasipils srutos ant manęs – eilinio Lietuvos piliečio, kad čia užsakomasis BPC straipsnis, ar kitas velnias. Bet kad ir artimas ratas žmonių supras, kas ir kodėl gali pasakyti teigiamos informacijos apie BPC.

Taip jau susiklostė, kad teko ne vieną ir ne du kartus paskambinti ir bendrauti su BPC. Ir nė karto neteko nusivilti netinkamu reagavimu ar prastu reagavimu. Kadangi gyvenu prastai pažymėtoje vietovėje, BPC darbuotojas, nepadėdamas ragelio, kartu suvesdavo su pareigūnais, aiškindamas, kur važiuoti, tuo pačiu ir bendraudamas su manimi. Atkreipėte dėmesį į frazę „Nepadėdamas ragelio“? Nenoriu koncentruotis į paskutinį įvykį, bet ar Jūs tikrai manote, kad bandydami įrodyti savo teisumą pasieksite daugiau? (...)

Kodėl man pačiam skambinant dėl girtos kompanijos pakelėje ir sakant tai, ką sugebėtų bet kuris vairuotojas, į pagalbą reaguojama greitai ir girtas vairuotojas sustabdomas?

- Lapių kelyje, 10 kilometre matau važiuojantį girtą asmenį su mercedes benz. Reikalinga skubi policijos pagalba. Automobilis juda Kauno link.

Paskambinus reikia ir toliau atsakyti į užduodamus klausimus, kurie gali išgelbėti tiek jūsų tiek kito žmogaus gyvybę.

Ar Jūs tikrai manot, kad numetus ragelį pokalbio su BPC metu, pačiam maigant telefoną, „iš atminties renkant numerį“ tikrai greičiau ir tinkamiau gausite reikiamą pagalbą?

Pilnas internetas straipsnių, kaip ką nors padaryti pačiam, bet dauguma Jūsų komentarų būną – „Jei pats nesugebi, tai patikėk specialistui“. Tai gal Jūs ir patikėkite šį darbą specialistui BPC, išmokite bendrauti ir žodžiais perduoti informaciją prieš kaltindami visus aplink, o ne save?

Nelinkiu nė vienam, kad prireiktų kreiptis pagalbos, bet apsidraudžiant siūlyčiau pasižiūrėti bent vieną kitą filmą apie pagalbos telefonus, jų darbą, paklausyti skambučių įrašų. Gal tikrai supratingiau ir atsakingiau žiūrėtumėte ir į Jūsų pranešimo svarbą?

Nieku gyvu nesakau, kad jei jau taip rašau apie blogą pranešėją, tai jis visai galėjo nepranešti.

1) Nekaltinu šia nelaime pranešėjo. MES VISI esame dėl šios nelaimės kalti! Eilinį kartą kartoju:
2) Kaltas yra ir tas, kuris pardavė draudžiamas vartoti medžiagas;
3) Kaltas yra ir tas, kuris kartu „šventė“
4) Kaltas yra ir tas, kuris nesudrausmino ir leido važiuoti.
5) Ir t.t.

Kaltas ESU IR AŠ, kad per mažai aplinkiniams aiškinu važiavimo keliamus pavojus, ne visuomet perklausiu artimųjų ar jie tikrai saugiai ir atsakingai pasiruošė kelionei automobiliu.

Rūpinkitės vieni kitais, būkite dėmesingi tiek kelyje, tiek už jo ribų, stenkitės užkardyti ne nelaimės padarinius, o net ir menkiausią galimybę nelaimei įvykti. „STOP karui keliuose“.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite patarti ar pasidalinti savo nuomone ar pasakojimu? Jūsų istorijų laukiame el.paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Nuomonė“. Taip pat rašinius galite siųsti, naudodamiesi žemiau esančia nuoroda: