Suskambo mano mobilusis telefonas, pakėliau ragelį ir išgirdau nepažįstamos moters balsą. Tai buvo operatorė iš vienos mobiliojo ryšio bendrovės. Ji pradėjo siūlyti mokėjimo planą, kuris, anot jos, padės man sutaupyti.

Mandagiai ir gražiai bandžiau jai pasakyti, jog tai manęs nedomina, nes turiu keletą išankstinio mokėjimo kortelių, ir man tiesiog tas siūlomas planas yra per brangus. Ji pasiūlė man kitą planą - daug pigesnį, bet kalbėjau gražiai, kad ji suprastų, jog manęs nedomina jos pasiūlymai ir nežadu nieko keisti. Tačiau ji vos nepradėjo manęs kaltinti, kodėl aš nepriimu jos pasiūlymo.

Aš pasakiau, jog pagalvosiu apie jos pateiktus pasiūlymus. Ji paklausė ar galėtų kitą kartą man paskambinti. Aš pasakiau: „taip“. Ir tada ji pasakė „Tai gal po metų?“ labai bjauriu tonu.

Aš suprantu operatorių darbą duoti pasiūlymus tam, kad pritrauktų daugiau klientų, bet tai neturėtų pasiekti įžūlumo viršūnių. Todėl, kai kitą kartą skambins operatorė, aš tiesiog padėsiu ragelį...

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!