Bet apie viską nuo pradžių. Vilniuje šį savaitgalį nuo mažiausių parduotuvių iki didžiųjų prekybos centrų vyko masiniai išpardavimai drabužiams, avalynei ir kitoms prekėms. Vienas prekybos centras siūlė nuolaidas net iki 70 procentų. Turint omeny, kad čia ne šiaip išpardavimas, o specialus savaitgalis ir nuolaidos taikomos beveik visoms prekėms, 70 procentų skamba labai patraukliai.

Šeštadienį ir patraukiau į minėtą prekybos centrą kartu su puse kitų vilniečių – tiek buvo žmonių prekybos centre. Bet žadėtų 70 procentų nuolaidos nė su žiburiu nerasi.

Parduotuvėse švietė užrašai 20, 25, kai kur ir 30 proc. Bet sutikite – tai ne tas pats, kas 70proc. Jei sportiniai bateliai kainuoja 70 eurų, tai po 20 proc. nuolaidos – 56 eurai, o po 70 proc. – 21 euras. Sakyčiau, skirtumas didelis, ypač kai augini du paauglius sūnus, kuriems tokių sportinių batelių kiekvieną vasarą reikia naujų.

Perėjau daugelį parduotuvių, bet visur tas pats. Kodėl tada reklama sako, kad nuolaidos iki 70 procentų? Privilioja žmones tokiu melu.

Kai boikotavo žmonės prekybos centrus, buvau skeptiška – sakiau, kad duonos vis tiek reikia, bet kai ir toliau tyčiojamasi iš žmonių, akivaizdžiai meluojama, nebesusilaikiau. O juk galima išlikti ir sąžiningiems ir tuo pačiu reklamuoti geras akcijas.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!