Perskaičius naująsias sutartis, mums iškilo daugybė klausimų, į kuriuos sutartis išduodantys „Economus“ atstovai negalėjo atsakyti. Į daugelį klausimų atsakymų dar negavome ir nežinome ar gausim ateityje. Taip pat negalime sakyti, jog gyvenimo sąlygos yra visiškai nepakenčiamos, tačiau visi sutariame, kad administruojant „Saulėtekio būstui“ buvo geriau.

Be žiniasklaidos praneštų ir daugiausiai pastaruoju metu diskusijų sukėlusių pasikeitimų: elektroninės įėjimo sistemos ir turniketo (vartų), patyrėme kitokių nesklandumų. Pagal mūsų pasirašytą sutartį „Economus“ įsipareigoja užtikrinti elektros energijos, šiluminės energijos, šalto ir karšto vandens tiekimo organizavimą, bendrojo naudojimo patalpų valymą ir bendrabučio tertorijos tvarkymą, šalinti kompiuterinių tinklų gedimus. Tačiau vienuose bendrabučiuose dingdavo elektra, kituose nebuvo karšto vandens ir šildymo, bendrųjų patalpų valymas taip pat nedžiugina. Grįžus po atostogų kai kurie dušai buvo nevalyti jau kelias dienas, jau nekalbame apie koridorius ar virtuves.

Šią savaitę taip pat buvo dingęs internetas, kai kuriuose bendrabučiuose jis atsirado po dienos ar dviejų, tačiau mes be jo gyvename jau 5 dienas ir net nenumanome, kada jis atsiras, tad okupuojame sofutes universitete, skaityklą, didžiuosius prekybos ir pramogų centrus bei kavinukes, kuriose yra nemokamas bevielis internetas. Žinoma, yra sakančių, jog internetas nėra pats svarbiausias dalykas, tačiau studentai „sėdi“ ne tik „Facebook‘e“, dabar didžioji dalis studijoms reikalingos medžiagos yra internetinėje erdvėje.

Grįžtant prie didžiųjų problemų. Visų pirma, bendrabučių gyventojai garsiai neišreiškė noro atsisakyti budėtojų, tad elektroninė sistema tikrai mūsų nenudžiugino. O iki reportažo per žinias ir straipsnių spaudoje, bandant teirautis apie pirštų antspaudų nedavimą, mums buvo pareikšta, jog mes prisižiūrėjome per daug filmų. Bet nuėjus dėl sutarčių pasirašymo, jau buvo maloniai sutikta pirštų antspaudus iš sistemos ištrinti ir pasiūlyta vėliau nueiti pas administratorių pasirašyti prašymą dėl kortelių gavimo pateikus teisiškai pagrįstą raštišką nesutikimą.

Iš tikrųjų, daugiausiai klausimų mums sukėlė naujieji vartai, kurie vieną gražią penktadienio popietę buvo labai greitai įstatyti. Mes visi puikiai žinome, jog tokie turniketai stovi VU bendrabučiuose, tačiau pas mus jie yra mažesni, tad ir sukelia daugiau nesklandumų ir pasipiktinimo. Gyventojams dabar labai neramu dėl to, kas bus, kai pajungs elektroninę įėjimo sistemą. Kaip reiks evakuotis gaisro metu? Juk budėtojų nebus ir nebus kam atrakinti atsarginį išėjimą. Kaip reiks išeiti ir patektį į bendrabutį dingus elektrai? Ir kaip į patalpas tada pateks techninė pagalba? Kaip į bendrabutį pateks medikai, kuriuos išsikvietei prastai pasijutęs? Arba kaip medikai prasineš neštuvus ir išneš traumą patyrusį gyventoją? Ir žinoma, kaip mes iš čia išsikraustysime ir išsigabensime baldus ar buitinę techniką, kai pro vartus vos praeina vienas stambesnis žmogus? Iš tikrųjų, tų klausimų dar daugybė, bet ar kas nors mums į juos atsakys?

O pabaigai tai galiu pasidžiaugti, jog techninė pagalba ir šeštadienį atvyksta pakankamai greitai ir net vėlų metą. Tad esame dėkingos linksmai nusiteikusiam „City service“ elektrikui už suteiktą pagalbą, kad neįvyktų trumpas elektros jungimas, po kurio galbūt ;galėtume gauti atsakymą - per kiek laiko ir kaip specialiosios tarnybos įveikia turniketą.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!