Dažnai važiuoju skirtingais maršrutais, vis tikėdamasi, kad jau šiandien tai nestovėsiu kamštyje, įvažiuojant į „tikrąją“ Senamiesčio dalį. Tačiau sustoju. Ir ilgam, pavyzdžiui, valandai.

Aišku, kur gi judės eilės automobilių, jei aplink Katedros aikštę abiem kryptimis nejudantys kamščiai.

Man, pavyzdžiui, aišku, kodėl. Bet miesto valdžiai – ne.

Tikriausia dauguma lankėsi didžiuosiuose Europos miestuose, kur gyventojų kelis kartus daugiau, kaip ir automobilių. Ypač akivaizdūs skirtumai pasimato tose Senamiesčio zonose, kur yra vadinamosios „shopping’o“ gatvės, o pėsčiųjų srautas – nesustojantis.

Užsienyje beveik kiekviena mažutėlytė perėja, nesvarbu, kurioj miesto dalyje ji bebūtų, turi ŠVIESOFORĄ.

Ir niekas neina po vieną bet kada. Turbūt jau suprantate, ką noriu pasakyt...

Taigi dvi perėjos, esančios kelyje iš Pilies gatvės į Katedros aikštę, – pačios “kalčiausios” dėl nejudančio kamščio aplink Sereikiškių parką, Katedrą, palei Šv. Onos bažnyčią, ir pan. Nes einančiųjų srautas – kiaurą parą nervus gadinantis reiškinys.

Tie, kas niekada nevairavo automobilio, niekada nesupras, ką reiškią valandą stovėti kamštyje. Jau girdžiu, kaip protestuojate.

Deja, bet dauguma vairuojančių pavaikšto ir pėsti, tad drįsčiau teigti, kad vairuojantis žmogus, išėjęs pasivaikščiot, gatvėje elgiasi kitaip.

Grįžtant prie kamščių temos, norėčiau paklausti, ar labai sunku būtų įrengti du mažučius šviesoforiukus perėjoje tarp Pilies gatvės ir Katedros aikštės.

Niekas neitų po vieną, o automobiliams nereikėtų dusinti Senamiesčio oro... O gal tik aš viena matau čia logiką?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!