Atsistojau į eilę, stebiu, kas vyksta. O žmonės čia įvairiausiais reikalais: kas už butą susimokėti, kas pensijos atsiimti... Viena moteris atėjo išsiųsti siuntinio, tai tarnautoja nežinojo, kaip reikia viską sutvarkyti – klausė kolegės.

Tad man ir kyla klausimas, kur aš atėjau, ar į banką, ar į paštą. O gal į pensininkų susirinkimą. Kodėl, norėdamas užsisakyti pašto paslaugą, turiu pusę valandos ir daugiau laukti, kol pašto darbuotojas vieną pensiją išmokės.

Kiek žinau, paštas už išmokėjimus nenuskaito komisinių, todėl klientų ir netrūksta. Tik gaila, kad tai sukelia daug nepatogumų paprastiems laiškų ir siuntinių siuntėjams.

Jei jau Lietuvos paštas tapo ir banku, tada siūlyčiau dalį skyrių paskirti tik pensijų išmokėjimams, o kiti skyriai tegu tik pašto paslaugas teikia.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!