Nebegalioja jokie kelio ženklai, ženklinimas ir kitos kelių eismo taisyklės. Svarbiausia taisyklė - prisigrūsti iki pat siauriausios kelio vietos ir tuomet akiplėšiškai lįsti. Populiariausia važiuoti prieš eismą (užvažiavimui ant tilto), staigus lindimas į menkiausią atsiradusį tarpelį, važiavimas žole, grioviais. Kelių „džigitai“ jau gimę turėjo įstatytas kiaulės akis, todėl avarinių situacijų sudarymas įaugęs į kraują. Kokiems 10 proc. tautiečių garbės reikalas „apdėti lochus“, nes laukti bendroje eilėje yra visiška negarbė ir gėda. Dar kokie 20 proc. įsidrąsina pamatę pirmuosius.

Kelių policijos reakcija? Stovi po tiltu ir matuoja greitį. Nesertifikuotais savo „fenais“ pamosavę pasičiumpa kokį nabagą ir pusę valandos pildo protokolus. Po tiltu sustabdytas vairuotojas teisingai nubaustas, protokolas surašytas, baudų surinkimo planas vykdomas. Ekipažas atrodo gerai prieš viršininkus, viršininkas atrodo gerai prieš savo viršininką ir t.t. Pasaka be galo. O ant tilto gyva pekla verda.

Prie užkilimo ant tilto avarija? Kam vargintis, juk lengviau Jonavos gatvėje, už 300 metrų nuo avarijos vietos mosuoti fenais. Gal 6 juostų gatvėje kas nors viršys šiukštu bau neviršijamą 50 km/val greitį.

Kitaip kaip neįgalumu (nesugebėjimu savarankiškai atlikti kasdieninės veiklos) to pavadint negaliu. O ir pati neįgalumo forma - sunki. Išmokė gaudyt pažeidėjus pasislėpus pakrūmėse - gaudom. Vos tik atsirado kokia rimtesnė situacija, kur reikia pasukt galvą ir padirbėt - nė per kur.

Šaunuoliai sunkvežimių vairuotojai neapsikentę įvedinėja savo tvarką -užtveria antrą juostą ir situacija kaipmat ima gerėti. Stabilizuojasi bendras kolonos greitis. Išnyksta stop-trukt-stop važiavimas. Pravažiuoji padoriu tokiai vietai greičiu, o už tilto kamščio nė ženklo.

Turiu 10 metų aktyvaus vairavimo stažą ir nė vienos avarijos. Nesu nedrąsiai vairan įsikibęs klevelis šliaužiantis 30km/val. greičiu greitkelyje. Taip pat tikiu elementaria vairavimo (ir bendravimo)
kultūra.

Susidaro įspūdis, kad Lietuvoje eismo reguliavimo tarnybos yra labiau eismo trukdymo. Kai jų reikia, kai pažeidimai daromi nuolat ir masiškai, jokio reguliavimo nė su žiburiu nerasi.

Stacionaraus greičio matuoklio nuotraukos baudai skirti visiškai užtenka. Vieno policininko su vaizdo kamera pastatyti ant Megos tilto neįmanoma. Arba perkabint vieną iš greičio matuoklių, tykančių vairuotojų kokiame 5 namų kaime tolimam užkampyje. Mėnesio baudų planą įvykdytų per pusdienį.

P.S. Taip, aš irgi laaabai skubu, man irgi labai labai labai reikia pravažiuot greičiau, su mažais vaikais, palikau namie įjungtą viryklę, uošvienė gimdo ir t.t.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!