Perskaičiau Jūsų straipsnį/eksperimentą ir nusprendžiau pasidalinti savo pastebėjimais.
© DELFI / Andrius Ufartas

Neseniai nusipirkau dviratį ir nutariau važinėti su juo į darbą. Kadangi ir sveika, ir gamtai geriau, o prasidėjus naujiems mokslo metams gatvės užsikemša daug labiau nei vasarą. Iki darbo nuo namų 6 km, tad dviračiu atvažiuoju greičiau, nei automobiliu per kamščius.

Kadangi pats vairuoju, puikiai suprantu, kuriose situacijose dviratininkai neteisūs ir galimai sukelia avarinę situaciją. Dviračio pats taip pat per perėją nesivarau, tačiau greitis tolygus pėsčiųjų. Visada pristabdau (ypač jei žinau, kad yra žalia rodyklė, ar kita galimybė susidurti su automobiliu). Tiesiog nulipimas nuo dviračio labai nepatogus dalykas, juo labiau, jei važiuoji su vaiku. Nulipus nuo dviračio reikia stipriai prispausti dviračio priekį, kadangi visą dviratį su vaiku kėdutėje verčia atgal.

Kitas dalykas (juk važiuoju ne tik į darbą), dviračių takai. Stengiuosi važiuoti tik dviračių takais (nekirsdamas nei pėsčiųjų, nei automobiliams skirtų kelių), tačiau tai praktiškai neįmanoma. Na, nebent važinėtum pirmyn atgal:

1. Takai dažnai prasideda iš niekur ir baigiasi į niekur. Nebelieka dažnai jokio nusukimo į galimai šalimais esantį kelią.

2. Taip pat pėstieji eina dviračių taku visiškai nereaguodami, nors ir matydami atvažiuojantį dviratį.

3. Dažnai viduryje dviračio tako auga medis, sustatytos autobusų stotelės ir tampa labai problematiška (arba neįmanoma) pro šias kliūtis nulipant nuo dviračio prasilenkti.

4. Grindinys dviračio tako dažnai būna tagiškos būklės, nuvažiavimai nuo dviračio tako dažnai būna su ne tokiu ir mažu borteliu, o kadangi mano dviratis be amortizatorių – tai labai gerai pajaučiu.

5. Važiuojant dviračių taku miegamuosiuose rajonuose (ypač vakare), dviračių taką užtvėrę būna automobiliai, nuvažiavimas vėl nuo bortelio arba nulipimas ir persivarymas.

Iš tiesų, yra labai daug problemų, kurių nepastebėdavau ir nesuprasdavau vairuodamas automobilį. Taip pat greitu metu planuoju važinėti tik automobilių plentu, nes visas tas kratymas ir pasibaigiantys dviračių takai atsibosta.

Žinoma, yra daug šiurkščiai taisykles pažeidžiančių dviratininkų, tačiau aš dviračio nepersivarymą per perėją sulyginčiau su automobilių nesustojimu prie žalios rodyklės. Tiesiog reikia įvertinti tinkamai situaciją. Ją tinkamai tikrai galima įvertinti, kai pro sankryžas tas pačias važinėji daugiau kaip 10 metų.

Puikiai žinai, kada koks šviesoforo signalas užsidegs ir iš kur galimai atvažiuos automobilis tau kertant perėją.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Nori pasidalinti mintimis ar istorija? Rašyk el. p. pilieciai@delfi.lt.

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Po vakarykštės „Žalgirio“ pergalės užmirškime svaičiojimus apie „vidutiniokus“ (50)

Po vakarykščio laimėjimo prieš Pirėjo „Olimpiakos“, šiandien visi tik ir kalba apie Lietuvos...

Gyvenimo planavimas Lietuvoje – neįmanomas: pensijų reformos tai patvirtina (16)

Skaitau kartas nuo karto straipsnius apie tai, kaip mūsų vyriausybė rūpinasi Lietuvos piliečių...

Po vestuvių viskas ėmė byrėti – dabar sutuoktinis aiškina apie taupymą (126)

Esu nusivylusi lietuviais vyrais. Siūlau visiems skaitantiems susimąstyti...

Pavasasario vargai – šunų „krūvelės“: gėda skaityti taisykles (22)

Kiekvieną kartą atėjus pavasariui, kai ypač ryškiai matoma šunų palikta tarša, tampa...

Situacija dviračių take suerzino: kodėl šie žmonės neemigravo? (40)

Noriu pasidalinti pirmos pavasario dienos su dviračiu stebėjimais. Vieta – manau, bet kur...

Top naujienos

Buvę „Olympiakos“ lietuviai – apie „Žalgirio“ rezervus, Spanoulio nuovargį ir Jankūno faktorių (3)

Penktadienį vakare Pirėjuje į Eurolygos ketvirtfinalio antrąjį mūšį stos serijoje iki trijų...

Siurprizas: stojantiems į universitetus – kliūtys, į kolegijas – vilionės nemokamomis studijomis (67)

Valstybė šįmet studentus nudžiugino pranešdama apie papildomą aukštojo mokslo finansavimą....

Atskleidė planą, kaip spartins atlyginimų augimą ir mažins emigraciją (86)

Ūkio ministerijos vykdoma inovacijų reforma turėtų maždaug 17 proc. paspartinti gyventojų...

Po tiršta dūmų uždanga Rusija iškrauna slaptus krovinius (2)

Rusija Sirijoje kažką planuoja. Iš krovininių laivų pradėti krauti sunkūs kroviniai, kurie...

Sukčiai nusitaikė į sergančiuosius: siūloma greitai išsigydyti sudėtingą ligą (8)

Internete paskutiniu metu itin sparčiai plinta klaidinanti ir tikrovės neatitinkanti informacija...

Slaptos draugijos pėdsakai Vilniaus pakraštyje – vis dar neįminta mįslė (6)

Iki krikščionybės įvedimo Lietuvoje 1387 metais, Verkiai priklausė didžiajam kunigaikščiui,...

Skaniausių šašlykų marinatai: niekada nenusivilsite paisydami vienintelės taisyklės 3 receptai (8)

Šiltasis sezonas neatsiejamas nuo jaukių pasibuvimų gamtoje, o pagrindiniu tokio laisvalaikio...

Keli triukai, kurie pakeis jūsų svetainės išvaizdą neišleidžiant nė cento

Visuomet įdomu išbandyti naujus dalykus. Kartais tradiciniai interjero sprendimai nelabai tinka...

DELFI eksperimentas: kaip kavinėse elgiasi didelis dresuotas šuo? (1)

Nors įstatymo, kuris draustų su gyvūnais eiti į kavines nėra, ne visos maitinimo įstaigos...

Sirijos kare – pavojingas posūkis: skamba tiesmuki įspėjimai (202)

Izraelio kariuomenė paviešino tiesioginį grasinimą Iranui – tai padaryta paskelbus minėtosios...