aA
Perskaičiau Jūsų straipsnį/eksperimentą ir nusprendžiau pasidalinti savo pastebėjimais.
© DELFI / Andrius Ufartas

Neseniai nusipirkau dviratį ir nutariau važinėti su juo į darbą. Kadangi ir sveika, ir gamtai geriau, o prasidėjus naujiems mokslo metams gatvės užsikemša daug labiau nei vasarą. Iki darbo nuo namų 6 km, tad dviračiu atvažiuoju greičiau, nei automobiliu per kamščius.

Kadangi pats vairuoju, puikiai suprantu, kuriose situacijose dviratininkai neteisūs ir galimai sukelia avarinę situaciją. Dviračio pats taip pat per perėją nesivarau, tačiau greitis tolygus pėsčiųjų. Visada pristabdau (ypač jei žinau, kad yra žalia rodyklė, ar kita galimybė susidurti su automobiliu). Tiesiog nulipimas nuo dviračio labai nepatogus dalykas, juo labiau, jei važiuoji su vaiku. Nulipus nuo dviračio reikia stipriai prispausti dviračio priekį, kadangi visą dviratį su vaiku kėdutėje verčia atgal.

Kitas dalykas (juk važiuoju ne tik į darbą), dviračių takai. Stengiuosi važiuoti tik dviračių takais (nekirsdamas nei pėsčiųjų, nei automobiliams skirtų kelių), tačiau tai praktiškai neįmanoma. Na, nebent važinėtum pirmyn atgal:

1. Takai dažnai prasideda iš niekur ir baigiasi į niekur. Nebelieka dažnai jokio nusukimo į galimai šalimais esantį kelią.

2. Taip pat pėstieji eina dviračių taku visiškai nereaguodami, nors ir matydami atvažiuojantį dviratį.

3. Dažnai viduryje dviračio tako auga medis, sustatytos autobusų stotelės ir tampa labai problematiška (arba neįmanoma) pro šias kliūtis nulipant nuo dviračio prasilenkti.

4. Grindinys dviračio tako dažnai būna tagiškos būklės, nuvažiavimai nuo dviračio tako dažnai būna su ne tokiu ir mažu borteliu, o kadangi mano dviratis be amortizatorių – tai labai gerai pajaučiu.

5. Važiuojant dviračių taku miegamuosiuose rajonuose (ypač vakare), dviračių taką užtvėrę būna automobiliai, nuvažiavimas vėl nuo bortelio arba nulipimas ir persivarymas.

Iš tiesų, yra labai daug problemų, kurių nepastebėdavau ir nesuprasdavau vairuodamas automobilį. Taip pat greitu metu planuoju važinėti tik automobilių plentu, nes visas tas kratymas ir pasibaigiantys dviračių takai atsibosta.

Žinoma, yra daug šiurkščiai taisykles pažeidžiančių dviratininkų, tačiau aš dviračio nepersivarymą per perėją sulyginčiau su automobilių nesustojimu prie žalios rodyklės. Tiesiog reikia įvertinti tinkamai situaciją. Ją tinkamai tikrai galima įvertinti, kai pro sankryžas tas pačias važinėji daugiau kaip 10 metų.

Puikiai žinai, kada koks šviesoforo signalas užsidegs ir iš kur galimai atvažiuos automobilis tau kertant perėją.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Nori pasidalinti mintimis ar istorija? Rašyk el. p. pilieciai@delfi.lt.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Vyro elgesys su žmona sporto klube sukrėtė lankytoją (83)

Vakare sporto klube, sėdėdamas prie registratūros, išgirdau triukšmą ir greitu žingsniu iš...

Emigrantė papasakojo, kodėl bijo grįžti į Lietuvą: šis įstatymas gali atrišti piktavaliams rankas (61)

Gerb. Prezidente, Lietuvos Seimas yra tautos išrinktas ir jūsų pareiga jai padėti, bet paskutinių...

Biudžeto priėmimas sukėlė daug klausimų: ar tikrai esate patenkinti valdžios sprendimais? (17)

Žmonija daug visko yra mačiusi. Įvairių valdymų ir įvairių savo, kaip piliečių, teisių....

Valstybės politika žeidžia studentą: kodėl skatinama būti išlaikytiniu? (31)

Esu paskutinio kurso dieninio skyriaus magistrantas. Prieš kelias dienas netekau darbo. Kaip žinia,...

Mitingo palaikytoja: mokytojai kovoja ne dėl tų suk***tų grašių, kurių negavo, negauna ir negaus (25)

Aš esu mokytojos dukra. Tokios mokytojos, kurios pamokų vaikai klausydavo išsižioję, pas kurią...

Top naujienos

Veryga apie 10 proc. brangsiančią degtinę: mokomės iš klaidų – degtinė buvo palikta per pigi (123)

Kitais metais valdžia planuoja ir dešimtadaliu didinti stipraus alkoholio akcizą, ir pertvarkyti...

Užkalnis. Žinau, už ką balsuosite rinkimuose (129)

Taip, aš tikrai žinau, kas bus išrinktas dirbti Daukanto aikštėje. Tiksliau, aš bijau, kad...

Šiauliuose atskleidė kitą mitingo dėl mokytojų pusę: moksleiviai ten buvo išsiųsti ne savo noru (237)

Trečiadienio vidurdienį prie Šiaulių miesto savivaldybės susirinko minia moksleivių, kurie...

Rusija tulžingai reaguoja į Lietuvos sankcijas dėl užpuolimo Kerčėje: be atsako neliksite (919)

Lietuva tapo pirmąja pasaulio valstybe, apsisprendusia dėl Kremliaus agresijos Kerčės sąsiauryje...

Giedrius Drukteinis. Lietuvos grožio industrija tėra įprastas kiaulių tvartas (30)

Pastarasis konfliktas tarp Julijos Janus ir Juozo Statkevičiaus ne tik sukėlė nemažai...

Norinčius sušių Kūčioms ragina paskubėti – visiems gali ir neužtekti (94)

Nacionalinis japonų patiekalas ant Kūčių stalo šiemet turbūt nustebintų tik kaime...

Alkoholis turi naują geriausią draugą: gėdą sukelianti liga žudo tyliai (32)

„Ne, ne, man viskas gerai. Dirbu gerai, nepervargstu. Viršininkas geras. Uždirbu daug, tobulas...

Vaivos Budraitytės 2019 metų horoskopas Vandens ženklams (1)

2019 metai – jau ne už kalnų. Pats metas sužinoti, kas mūsų laukia. Garsi astrologė ir...

Vyriškumą pademonstravęs „Neptūnas“ sugadino Čempionų lygos pirmūnų seriją (6)

Beveik visas rungtynes varžovus vijęsis Klaipėdos „Neptūnas“ ketvirtame kėlinyje sugebėjo...

NT brokeriai kyla į kovą: šį kartą kainų pasiutpolkės neištvėrė jie patys (167)

NT brokerių kantrybės taurė perpildyta – nauja žinia apie kylančias kainas iš skelbimų...