aA
Perskaičiau Jūsų straipsnį/eksperimentą ir nusprendžiau pasidalinti savo pastebėjimais.
© DELFI / Andrius Ufartas

Neseniai nusipirkau dviratį ir nutariau važinėti su juo į darbą. Kadangi ir sveika, ir gamtai geriau, o prasidėjus naujiems mokslo metams gatvės užsikemša daug labiau nei vasarą. Iki darbo nuo namų 6 km, tad dviračiu atvažiuoju greičiau, nei automobiliu per kamščius.

Kadangi pats vairuoju, puikiai suprantu, kuriose situacijose dviratininkai neteisūs ir galimai sukelia avarinę situaciją. Dviračio pats taip pat per perėją nesivarau, tačiau greitis tolygus pėsčiųjų. Visada pristabdau (ypač jei žinau, kad yra žalia rodyklė, ar kita galimybė susidurti su automobiliu). Tiesiog nulipimas nuo dviračio labai nepatogus dalykas, juo labiau, jei važiuoji su vaiku. Nulipus nuo dviračio reikia stipriai prispausti dviračio priekį, kadangi visą dviratį su vaiku kėdutėje verčia atgal.

Kitas dalykas (juk važiuoju ne tik į darbą), dviračių takai. Stengiuosi važiuoti tik dviračių takais (nekirsdamas nei pėsčiųjų, nei automobiliams skirtų kelių), tačiau tai praktiškai neįmanoma. Na, nebent važinėtum pirmyn atgal:

1. Takai dažnai prasideda iš niekur ir baigiasi į niekur. Nebelieka dažnai jokio nusukimo į galimai šalimais esantį kelią.

2. Taip pat pėstieji eina dviračių taku visiškai nereaguodami, nors ir matydami atvažiuojantį dviratį.

3. Dažnai viduryje dviračio tako auga medis, sustatytos autobusų stotelės ir tampa labai problematiška (arba neįmanoma) pro šias kliūtis nulipant nuo dviračio prasilenkti.

4. Grindinys dviračio tako dažnai būna tagiškos būklės, nuvažiavimai nuo dviračio tako dažnai būna su ne tokiu ir mažu borteliu, o kadangi mano dviratis be amortizatorių – tai labai gerai pajaučiu.

5. Važiuojant dviračių taku miegamuosiuose rajonuose (ypač vakare), dviračių taką užtvėrę būna automobiliai, nuvažiavimas vėl nuo bortelio arba nulipimas ir persivarymas.

Iš tiesų, yra labai daug problemų, kurių nepastebėdavau ir nesuprasdavau vairuodamas automobilį. Taip pat greitu metu planuoju važinėti tik automobilių plentu, nes visas tas kratymas ir pasibaigiantys dviračių takai atsibosta.

Žinoma, yra daug šiurkščiai taisykles pažeidžiančių dviratininkų, tačiau aš dviračio nepersivarymą per perėją sulyginčiau su automobilių nesustojimu prie žalios rodyklės. Tiesiog reikia įvertinti tinkamai situaciją. Ją tinkamai tikrai galima įvertinti, kai pro sankryžas tas pačias važinėji daugiau kaip 10 metų.

Puikiai žinai, kada koks šviesoforo signalas užsidegs ir iš kur galimai atvažiuos automobilis tau kertant perėją.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Nori pasidalinti mintimis ar istorija? Rašyk el. p. pilieciai@delfi.lt.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Pasidalino 10 patarimų ir taisyklių atvykstantiems gyventi į Kauną (78)

Dėl geriausių Lietuvos universitetų koncentracijos Kauno mieste, neretai jam klijuojama...

Konfliktas Klaipėdos senamiestyje atvėrė miesto žaizdą: tai yra jo žlugdymas (32)

Klaipėdoje pasistačiusi mašiną, vietoje, kurioje statau 10 metų, buvau išvyta neaiškaus,...

Žinomo dainininko priekabiavimo Palangoje negali pamiršti iki šiol: maniau, mirsiu iš gėdos (235)

Perskaičiau straipsnį, kad pasaulinę žvaigždę P. Domingo moterys kaltina priekabiavimu ir...

Atsakymas Užkalniui: siūlau susipažinti su tikruoju gyvenimu Lietuvoje (94)

Neseniai pasirodė straipsnis apie smulkų ir stambų verslą, parašytą „žymaus“ apžvalgininko...

Įspėja apie plintantį sukčių veikimo braižą internete: tokio pobūdžio laišką gavo jau antrą kartą (22)

Šį rytą (pirmadienio – DELFI) mane pasiekė susidomėjusiosios moters žinutė apie mano įkeltą...

Top naujienos

Greitas poveikis, greita ir priklausomybė: šiais vaistais esame linkę smarkiai piktnaudžiauti (39)

Jei prieš jus stovėtų trys lietuvės moterys – bent viena iš jų savo gyvenime būtų vartojusi...

Auklė Šarūnė – apie darbo užkulisius: auklės yra sudariusios ir juoduosius tėvų sąrašus (62)

Auklė Šarūnė Jovaišaitė tvirtina, kad nenorėtų dirbti nuolatine aukle vienai šeimai, kur...

Vilnius ne jūsų, o mūsų: kas atbaido kaimynus nuo žygio „atsiimti“ Lietuvos sostinę (432)

Šiuolaikinė Lietuva neturi nieko bendro su Lietuvos Didžiąja Kunigaikštyste. Tai ne lietuvių...

Naktinė prekyba Gariūnuose: mažiausios kainos, turistiniai autobusai ir besislepiantys prekeiviai (101)

Antradieniais didžiausias Lietuvos turgus darbą pradeda 2.30 val. nakties. Kol dauguma vilniečių...

Neišnaudojami žemės gelmių turtai: kasdien naudojama medžiaga slypi po mūsų kojomis

Skaičiuojama, kad po mūsų kojomis slypi 17 žemės gelmių išteklių rūšių. Tačiau ne visi...

Sekmadienio vakarą, daugybei žmonių grįžtant į Vilnių, prie sostinės susidūrė 4 automobiliai (43)

Sekmadienio vakarą šalia Vilniaus, netoli Gariūnų, magistralėje Klaipėda-Vilnius, susidūrė...

Vietovė aplink Kauną, kurią tarpukariu vadino pasiturinčių miestiečių meka: turėti čia ūkį tapo mados reikalu

Kalvoje apaugusioje šimtametėmis liepomis ir ąžuolais paskendę stovi raudoni rūmai. Iš vienos...

Gyvai / NBA milžinų akistata Atėnuose: Graikija – Serbija tiesioginė vaizdo transliacija (10)

Graikijos sostinėje Atėnuose vykstantį prestižinį Akropolio taurės turnyrą sekmadienį...

Kodėl reikia kalbėti apie neištikimybę (10)

Esame linkę apie savo partnerius galvoti gerai, bet galbūt nereikėtų taip aklai jais pasitikėti.