aA
Kas pasidarė su paslaugų tiekėjais po karantino? Atrodytų, kad jie tau daro paslauga, o ne tu moki jiems pinigus.
Po karantino sulaukusi grožio meistrės atsakymo nustėro: pagarba klientui nė nekvepia
© Shutterstock

Atsidarius kirpykloms, visi skubėjo kuo greičiau susitvarkyti ir vėl tapti panašiais į žmones. Į sporto klubus taip pat skubėjome išsiilgę judesio ir sveiko gyvenimo.

Tačiau kai kurie šių paslaugų tiekėjai pasidarė nemandagus, atgrasus ir tuoj bus nebereikalingi.

Susiruošiau į grožio saloną, pas savo meistrę einu gal 10 metu, žodžiu, esu pastovi klientė.

Susisiekus, meistrė niekada nežino savo grafiko, vos ne tą pačią dieną praneša, kad šią dieną dirba arba nedirbs.

Paklausus, gal išvis pakeitė sfera, atsako, kad neturi klientų ir nevažiuos į darbą. Tai pala, o aš kas? Ne klientė?

Na, suprantu, dėl vieno žmogaus nesinori važinėti pirmyn-atgal, tačiau man to žinoti nėra būtina, ar ne? Jei taip atsako 3 žmonėms, tai jau ir susidaro klientų.

Tiesiog labai nepagarbu ištikimo kliento atžvilgiu. Žinoma, meistrą galima pakeisti ir tie, kas labiau vertina savo klientus, ir darbą, tik apsidžiaugs.

Arba kitas įvykis, kai į sportą grupinėse treniruotėse negalėjau užsirašyti daugiau nei mėnesį. Prašė trenerė palaukt, laukiau. Kai palaukiau iki to laiko, kurį sakė, vėl susisiekė, tada vėl laukti.

Na, šitą suprantu, buvo ribojamas žmonių kiekis, viskas suprantama. Gaudžiau tą treniruotę ilgą laiką ir kai pagaliau gavau, užsirašiau iš anksto, tačiau turėjau atšaukti, nes pasikeitė tos dienos planai.

Kaip visada tokius dalykus pranešu iš anksto, kad nesudaryčiau kitam žmogui nepatogumų. Tai trenerė parašė ilga litanija apie tai, kaip man reikia užsirašyti, kai tikrai galėsiu ateiti, kad aprangą vežtis automobilyje (kurio neturiu), ir kad visada reikia būti pasiruošus sportui.

Tas nuskambėjo išties nemandagiai, nes žmogaus, kurio paslaugą perku, pamokslų man ir už dyką nereikia.

Kur dingo sau keliami aukšti aptarnavimo standartai? Tikrai žinau sferų, kurioje klientui tikrai teikiama pirmenybė ir mandagus bendravimas yra būtiniausia salyga tokiame darbe.

Nes verslininkai žino, jei klientas patenkintas, jis visada grįš ir dar draugą atsives. Reiškia, verslas klestės. O priešingu atveju klientas susiras tikrai malonesni asmenį, teikianti jam paslaugas.

Tad, smulkieji, visada viskuo nepatenkinti verslininkai, nebūtinai aplinka kalta, kad jūsų biznis neklesti. Dažniausiai jūs patys esat atgrasus savo nemaloniu aptarnavimu, tad grįžti ar pirkti paslaugos klientas nebenori. Pradėkit nuo savęs ir savo bendravimo su klientas, tai ir klientas bus ilgalaikis, ir visada lojalus jums.

Turite daugiau informacijos šia tema?
O gal norite pareikšti savo nuomonę?
Pasidalinkite ja su DELFI skaitytojais
www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(123 žmonės įvertino)
3.9106

Migrantų krizė – kodėl už URM ir VRM klaidas atsako visa Lietuva? (414)

Užsienio reikalų ministerija (URM) ir Vidaus reikalų ministerija (VRM) – 2 institucijos...

Bendruomenės šventę apkartino replika apie LGBT bendruomenę: paprasčiausia gėda (185)

Pastaruoju metu Lietuvoje aistras kaitina susikertančios nuomonės dėl LGBT bendruomenės ir ją...

Vyras susiėmė už galvos: kodėl kai kurios moterys galvoja, kad joms viskas leidžiama ir atleidžiama? (63)

Šiuolaikinėje visuomenėje priimta auklėti mergaites kaip princeses – be menkiausios užuominos...

Atrėžė kalbančioms, kad „tikrų vyrų nebeliko“: jūs pačios nepastebite tų, kurie geriausi (94)

Pamenu, mama pasakojo anekdotą: „Beždžionėle, kodėl tu neišteki? – klausia pro šalį...

Po straipsnio apie dideles valytojų algas rėžė: parodykit nors vieną, vertą minimalaus atlygio (86)

Perskaičiusi „Pamatė, kiek per valandą uždirba valytoja , ir įsiuto: aukštojo mokslo...

Top naujienos

Šimonytė: situacija kinta blogąja linkme, tai atsakas visai Europai Nausėda: nepaprastos padėties klausimas gali būti sprendžiamas artimiausioje ateityje (427)

Prezidentas Gitanas Nausėda kartu su premjere Ingrida Šimonytė ketvirtadienį su politinių...

Dvi vakcinos dozes gavę britai praneša apie išskirtinį simptomą užsikrėtus COVID-19 (110)

Dvigubai vakcinuoti britai praneša apie netikėtą simptomą užsikrėtus COVID-19 .

Pusę paros Lietuvos pareigūnai ir migrantai žiūrėjo vienas į kitą: Baltarusijos pasieniečiai taip ir neatsiliepė  paskutinę parą – rekordiniai skaičiai (184)

Pasienyje kartojasi vaizdai, kad pastebėti Lietuvos pareigūnų, nelegalai įsitaiso paskutiniuose...

Tomaševskis: kitas etapas gali būti Ruklos poligonas (116)

Lietuvos lenkų rinkimų akcijos – Krikščioniškų šeimų sąjungos (LLRA–KŠS) lyderis...

Pokyčiai sąskaitose už elektrą: atsiras daugiau informacijos

Nuo šiol elektros energijos vartotojai tiekėjų sąskaitose matys daugiau detalios informacijos apie...

Pas grožio specialistus nutįso eilės: teks palaukti ir pasiruošti didesnę sumą (25)

Siekiantiems patekti pas grožio specialistus prireiks kantrybės, šiuo metu eilės ilgesnės nei...

Pamanę, kad skambina telefoniniai sukčiai, marijampoliečiai buvo nustebinti – tokios staigmenos tikrai nesitikėjo (2)

Kaip jaustumėtės išgirdę, kad jau rytoj jūsų laukia smagios ir, svarbiausia, visiškai nemokamos...

SAM netęsint pažadų, medikai pratrūko: masiškai rašo skundus (11)

Vadovaujantis galiojančia šakos kolektyvine sutartimi tarp Sveikatos apsaugos ministerijos bei...

Ruošiatės poilsiui gamtoje? 4 dalykai, kuriais privalote pasirūpinti, kad išvyka nesibaigtų ligoninės palata

Gimtadienis sodyboje ar šašlykų kepimas poilsiavietėje – kokia bebūtų proga, taisyklės...