Atsidarius kirpykloms, visi skubėjo kuo greičiau susitvarkyti ir vėl tapti panašiais į žmones. Į sporto klubus taip pat skubėjome išsiilgę judesio ir sveiko gyvenimo.

Tačiau kai kurie šių paslaugų tiekėjai pasidarė nemandagus, atgrasus ir tuoj bus nebereikalingi.

Susiruošiau į grožio saloną, pas savo meistrę einu gal 10 metu, žodžiu, esu pastovi klientė.

Susisiekus, meistrė niekada nežino savo grafiko, vos ne tą pačią dieną praneša, kad šią dieną dirba arba nedirbs.

Paklausus, gal išvis pakeitė sfera, atsako, kad neturi klientų ir nevažiuos į darbą. Tai pala, o aš kas? Ne klientė?

Na, suprantu, dėl vieno žmogaus nesinori važinėti pirmyn-atgal, tačiau man to žinoti nėra būtina, ar ne? Jei taip atsako 3 žmonėms, tai jau ir susidaro klientų.

Tiesiog labai nepagarbu ištikimo kliento atžvilgiu. Žinoma, meistrą galima pakeisti ir tie, kas labiau vertina savo klientus, ir darbą, tik apsidžiaugs.

Arba kitas įvykis, kai į sportą grupinėse treniruotėse negalėjau užsirašyti daugiau nei mėnesį. Prašė trenerė palaukt, laukiau. Kai palaukiau iki to laiko, kurį sakė, vėl susisiekė, tada vėl laukti.

Na, šitą suprantu, buvo ribojamas žmonių kiekis, viskas suprantama. Gaudžiau tą treniruotę ilgą laiką ir kai pagaliau gavau, užsirašiau iš anksto, tačiau turėjau atšaukti, nes pasikeitė tos dienos planai.

Kaip visada tokius dalykus pranešu iš anksto, kad nesudaryčiau kitam žmogui nepatogumų. Tai trenerė parašė ilga litanija apie tai, kaip man reikia užsirašyti, kai tikrai galėsiu ateiti, kad aprangą vežtis automobilyje (kurio neturiu), ir kad visada reikia būti pasiruošus sportui.

Tas nuskambėjo išties nemandagiai, nes žmogaus, kurio paslaugą perku, pamokslų man ir už dyką nereikia.

Kur dingo sau keliami aukšti aptarnavimo standartai? Tikrai žinau sferų, kurioje klientui tikrai teikiama pirmenybė ir mandagus bendravimas yra būtiniausia salyga tokiame darbe.

Nes verslininkai žino, jei klientas patenkintas, jis visada grįš ir dar draugą atsives. Reiškia, verslas klestės. O priešingu atveju klientas susiras tikrai malonesni asmenį, teikianti jam paslaugas.

Tad, smulkieji, visada viskuo nepatenkinti verslininkai, nebūtinai aplinka kalta, kad jūsų biznis neklesti. Dažniausiai jūs patys esat atgrasus savo nemaloniu aptarnavimu, tad grįžti ar pirkti paslaugos klientas nebenori. Pradėkit nuo savęs ir savo bendravimo su klientas, tai ir klientas bus ilgalaikis, ir visada lojalus jums.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (85)