aA
Kas pasidarė su paslaugų tiekėjais po karantino? Atrodytų, kad jie tau daro paslauga, o ne tu moki jiems pinigus.
Po karantino sulaukusi grožio meistrės atsakymo nustėro: pagarba klientui nė nekvepia
© Shutterstock

Atsidarius kirpykloms, visi skubėjo kuo greičiau susitvarkyti ir vėl tapti panašiais į žmones. Į sporto klubus taip pat skubėjome išsiilgę judesio ir sveiko gyvenimo.

Tačiau kai kurie šių paslaugų tiekėjai pasidarė nemandagus, atgrasus ir tuoj bus nebereikalingi.

Susiruošiau į grožio saloną, pas savo meistrę einu gal 10 metu, žodžiu, esu pastovi klientė.

Susisiekus, meistrė niekada nežino savo grafiko, vos ne tą pačią dieną praneša, kad šią dieną dirba arba nedirbs.

Paklausus, gal išvis pakeitė sfera, atsako, kad neturi klientų ir nevažiuos į darbą. Tai pala, o aš kas? Ne klientė?

Na, suprantu, dėl vieno žmogaus nesinori važinėti pirmyn-atgal, tačiau man to žinoti nėra būtina, ar ne? Jei taip atsako 3 žmonėms, tai jau ir susidaro klientų.

Tiesiog labai nepagarbu ištikimo kliento atžvilgiu. Žinoma, meistrą galima pakeisti ir tie, kas labiau vertina savo klientus, ir darbą, tik apsidžiaugs.

Arba kitas įvykis, kai į sportą grupinėse treniruotėse negalėjau užsirašyti daugiau nei mėnesį. Prašė trenerė palaukt, laukiau. Kai palaukiau iki to laiko, kurį sakė, vėl susisiekė, tada vėl laukti.

Na, šitą suprantu, buvo ribojamas žmonių kiekis, viskas suprantama. Gaudžiau tą treniruotę ilgą laiką ir kai pagaliau gavau, užsirašiau iš anksto, tačiau turėjau atšaukti, nes pasikeitė tos dienos planai.

Kaip visada tokius dalykus pranešu iš anksto, kad nesudaryčiau kitam žmogui nepatogumų. Tai trenerė parašė ilga litanija apie tai, kaip man reikia užsirašyti, kai tikrai galėsiu ateiti, kad aprangą vežtis automobilyje (kurio neturiu), ir kad visada reikia būti pasiruošus sportui.

Tas nuskambėjo išties nemandagiai, nes žmogaus, kurio paslaugą perku, pamokslų man ir už dyką nereikia.

Kur dingo sau keliami aukšti aptarnavimo standartai? Tikrai žinau sferų, kurioje klientui tikrai teikiama pirmenybė ir mandagus bendravimas yra būtiniausia salyga tokiame darbe.

Nes verslininkai žino, jei klientas patenkintas, jis visada grįš ir dar draugą atsives. Reiškia, verslas klestės. O priešingu atveju klientas susiras tikrai malonesni asmenį, teikianti jam paslaugas.

Tad, smulkieji, visada viskuo nepatenkinti verslininkai, nebūtinai aplinka kalta, kad jūsų biznis neklesti. Dažniausiai jūs patys esat atgrasus savo nemaloniu aptarnavimu, tad grįžti ar pirkti paslaugos klientas nebenori. Pradėkit nuo savęs ir savo bendravimo su klientas, tai ir klientas bus ilgalaikis, ir visada lojalus jums.

Turite daugiau informacijos šia tema?
O gal norite pareikšti savo nuomonę?
Pasidalinkite ja su DELFI skaitytojais
www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(123 žmonės įvertino)
3.9106

Moteris pasibaisėjo augančiomis prekių kainomis: kada pradės valdžia mumis rūpintis? (3)

Vis dažniau ir garsiau kalbama apie kainų augimą . Kainos auga visur: pradedant maisto kainomis...

Prabilusi apie vaiko gimtadienio šventę moteris susilaukė pašaipos: tokių nesąmonių niekas nedaro

Gyvename vartotojiško egzistavimo laikais. Deja, vartojam viską ir visose gyvenimo srityse....

Apsilankius sostinėje pasibaisėjo viešuoju transportu – žeminamas gyventojų orumas (8)

Viešasis miesto transportas yra tarsi miesto veidas, kuris parodo, koks klestintis miestas yra....

Rėžė negailėdama visoms moterims: susirinkite paskutinius savigarbos likučius (5)

Mano tekstas apie moters savivertę . Manau, dauguma moterų atras čia save. Bei labai tikiuosi,...

Pasakė nuomonę apie įspėjimus kelyje – patiks ne visiems vairuotojams (14)

Ne visiems vairuotojams mano pateikta mintis patiks, bet tikslas yra pasiekti, kad bent jau apie tai...

Top naujienos

Gyventojai pasidalijo sąskaitomis pasirinkus elektros tiekėją: pamačius dvigubai išaugusią sumą dreba ir rankos, ir kojos (2)

Šią savaitę daugiau kaip 660 tūkst. nepriklausomą elektros tiekėją pasirinkusių Lietuvos...

Delfi PliusAnastasija Fedčenko

Okupuotuose Ukrainos miestuose – siaubą rusų kariams keliantys ženklai

Laikinai rusų pajėgų užimtos Ukrainos teritorijos nepasiduoda, rusų kariams čia visai nesaldu,...

Karštis nesitrauks, bet debesų bus daugiau: kai kur trumpai palis, gali kilti škvalas

Sekmadienio dieną aukšto atmosferos slėgio laukas pasislinks rytų link ir Lietuva išliks jo...

Žiniasklaida: Bučos skerdikai sunaikinti, bet tai dar ne viskas (8)

Iš žiaurumuose Bučoje dalyvavusios 64-osios Rusijos Federacijos atskirosios motorizuotosios...

Ekstremalus šuolis „Karklėje“ jaunuoliui baigėsi nelaimingai: į įvykį atskubėjo medikai

Be skirtingų atlikėjų gausos festivalis „ Karklė “ lankytojams siūlo ir kitų įvairių...

Karybos ekspertas Ždanovas: Rusijos kariuomenės vadovybėje prasidėjo chaosas (6)

Rusijos generolai daro viską, kad tik jų neišsiųstų į karą Ukrainoje , nenori rizikuoti savo...

Atsargos pulkininkas: rusai jau stengiasi iš paskutiniųjų, bet ukrainiečiai turi gerą planą

Britanijos gynybos sekretorius Ben Wallace pareiškė, kad rusų veržimasis Ukrainoje buksuoja ir...

Su vėjeliu: Lietuvos merginų rinktinė – Europos čempionato finale (1)

Lietuvos jaunių merginų (iki 18 metų) rinktinė šeštadienio vakarą Heraklione, Graikijoje,...

Karas Ukrainoje. Zelenskis: tokios radiacijos grėsmės Europai nebuvo net Šaltojo karo laikais

Jungtinių Tautų branduolinės priežiūros tarnybos ekspertai ragina nedelsiant imtis veiksmų...