Tačiau išėjęs ir užmetęs akį tinkamu kampu, dienos šviesoje, pamačiau, kad šone šortai išteplioti kažkokiais dažais. Pats jų niekaip negalėjau išteplioti, nes apskritai daugiau nenešiojau ir pats jokių dažų nenaudojau bei aplinkoje tuo metu su galimybe išsiteplioti nesusidūriau. Buvo apmaudu, bet žinojau, kad norint tokią nekokybišką prekę galima bent pakeisti arba grąžinti. Reikėtų tam dar gaišti laiką ir pinigus transportui, bet ką darysi, pasitaiko.

Svarsčiau, ar apskritai tuo užsiimti, nes prekė nėra brangi, bet man bet kokiu atveju reikėjo šortų, tad pagalvojau, kodėl gi nepasikeitus, jei kitaip reikės vėl pirkti. Pabandžiau rūbą dar išskalbti, bet dažų dėmės neišnyko. Na, nusprendžiau, kad esant progai vėl apsilankysiu parduotuvėje ir prekę grąžinsiu arba pasikeisiu. Net neabejojau, kad tai pavyks padaryti, nes garsią įmonę laikiau respektabilia parduotuve, o su vartotojų teisėmis esu susipažinęs.

Neskubėjau, nes didelio poreikio nebuvo, bet dėl visa ko dar suspėjau atvykti į parduotuvę per 14 dienų, kuomet dar galima grąžinti bet kokią prekę, nors nekokybišką prekę galima grąžinti per dvejus metus. Deja, bandydamas tai padaryti buvau šokiruotas ir priverstas pasijusti, lyg brokas būtų mano kaltė, o pats būčiau elgeta, prašantis išmaldos, arba sukčius, bandantis apgauti dešimčia eurų. Taip, tie šortai kainavo tik 10 eurų, ir tiek nei manęs, nei tuo labiau parduotuvės, nei praturtintų, nei nuvarytų į bankrotą, bet iš esmės tai yra principo klausimas, kaip priimami klientai.

Aptarnaujanti pardavėja iš karto atrodė nenusiteikusi priimti prekės ir sakė negalinti niekuo padėti – net be didesnės argumentacijos. Bet man iškart neatstojus pabandė dar pasiskambinti kažkam aukštesnėse pareigose, bet vis tiek buvo duotas neigiamas atsakymas, net gerai neįsigilinus į situaciją. Dar paprašius paaiškinti sprendimą, buvo argumentuota, kad netinka, jog nukirpta kainos etiketė, nors pirkimo čekį aš pateikiau, ir kad paprastai dauguma žmonių nekokybiškas prekes grąžina per dvi-tris dienas, o per ilgiau laiko aš pats galėjau juos nešioti ir sugadinti.

Bet tai ar jūs taip nepasitikite savo klientais ir taip juos vertinate – kaip melagius ir apgavikus? Ar jums tiesiog nesvarbu, kaip elgtis su žmonėmis, kad tik sutaupyti kelis eurus (o kad ir šimtus)? Tiek jau to, aš tuos šortus pasiliksiu ir sunešiosiu namie bei kieme. Bet įdomu sužinoti, ar tokia jūsų politika ir požiūris į klientus bei žmones apskritai, ar tiesiog įvyko klaida dėl netinkamo personalo elgesio. Jei taip, galima atleisti, tačiau turėtumėte geriau rinktis, apmokyti ir vertinti personalą. Bet jei tokia jūsų politika ir požiūris ir nesulauksiu iš jūsų net atsiprašymo, tuomet pasistengsiu paskleisti apie tai informaciją įmanomais kanalais.

Jokio atsakymo per dvi savaites iš parduotuvės taip ir nesulaukiau, tad išvados turėtų būti aiškios... Žinokime savo teises ir kovokime už jas bei pagarbą mums kaip vartotojams ir žmonėms. Reikalaukime tinkamo elgesio bei aptarnavimo ir rinkimės parduotuves, kurios tokį suteikia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (120)