aA
Rašau, norėdamas išreikšti pasipiktinimą aptarnavimu, norint grąžinti nekokybišką prekę vienoje garsioje užsienio vardo parduotuvėje (parduotuvės pavadinimas redakcijai žinomas, - Red.), Vilniuje. Neseniai nusipirkęs čia šortus, iškart nepastebėjau, kad jie brokuoti. Todėl dar namie pasimatavęs, kad lyg viskas gerai, nukirpau etiketę su kaina ir apsimoviau juos, ketindamas nueiti iki parduotuvės.
Vilnietį įpykdė parduotuvė, kuri nepriėmė atgal už 10 eurų pirktų šortų: dar bandžiau juos išskalbti
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

Tačiau išėjęs ir užmetęs akį tinkamu kampu, dienos šviesoje, pamačiau, kad šone šortai išteplioti kažkokiais dažais. Pats jų niekaip negalėjau išteplioti, nes apskritai daugiau nenešiojau ir pats jokių dažų nenaudojau bei aplinkoje tuo metu su galimybe išsiteplioti nesusidūriau. Buvo apmaudu, bet žinojau, kad norint tokią nekokybišką prekę galima bent pakeisti arba grąžinti. Reikėtų tam dar gaišti laiką ir pinigus transportui, bet ką darysi, pasitaiko.

Svarsčiau, ar apskritai tuo užsiimti, nes prekė nėra brangi, bet man bet kokiu atveju reikėjo šortų, tad pagalvojau, kodėl gi nepasikeitus, jei kitaip reikės vėl pirkti. Pabandžiau rūbą dar išskalbti, bet dažų dėmės neišnyko. Na, nusprendžiau, kad esant progai vėl apsilankysiu parduotuvėje ir prekę grąžinsiu arba pasikeisiu. Net neabejojau, kad tai pavyks padaryti, nes garsią įmonę laikiau respektabilia parduotuve, o su vartotojų teisėmis esu susipažinęs.

Neskubėjau, nes didelio poreikio nebuvo, bet dėl visa ko dar suspėjau atvykti į parduotuvę per 14 dienų, kuomet dar galima grąžinti bet kokią prekę, nors nekokybišką prekę galima grąžinti per dvejus metus. Deja, bandydamas tai padaryti buvau šokiruotas ir priverstas pasijusti, lyg brokas būtų mano kaltė, o pats būčiau elgeta, prašantis išmaldos, arba sukčius, bandantis apgauti dešimčia eurų. Taip, tie šortai kainavo tik 10 eurų, ir tiek nei manęs, nei tuo labiau parduotuvės, nei praturtintų, nei nuvarytų į bankrotą, bet iš esmės tai yra principo klausimas, kaip priimami klientai.

Aptarnaujanti pardavėja iš karto atrodė nenusiteikusi priimti prekės ir sakė negalinti niekuo padėti – net be didesnės argumentacijos. Bet man iškart neatstojus pabandė dar pasiskambinti kažkam aukštesnėse pareigose, bet vis tiek buvo duotas neigiamas atsakymas, net gerai neįsigilinus į situaciją. Dar paprašius paaiškinti sprendimą, buvo argumentuota, kad netinka, jog nukirpta kainos etiketė, nors pirkimo čekį aš pateikiau, ir kad paprastai dauguma žmonių nekokybiškas prekes grąžina per dvi-tris dienas, o per ilgiau laiko aš pats galėjau juos nešioti ir sugadinti.

Bet tai ar jūs taip nepasitikite savo klientais ir taip juos vertinate – kaip melagius ir apgavikus? Ar jums tiesiog nesvarbu, kaip elgtis su žmonėmis, kad tik sutaupyti kelis eurus (o kad ir šimtus)? Tiek jau to, aš tuos šortus pasiliksiu ir sunešiosiu namie bei kieme. Bet įdomu sužinoti, ar tokia jūsų politika ir požiūris į klientus bei žmones apskritai, ar tiesiog įvyko klaida dėl netinkamo personalo elgesio. Jei taip, galima atleisti, tačiau turėtumėte geriau rinktis, apmokyti ir vertinti personalą. Bet jei tokia jūsų politika ir požiūris ir nesulauksiu iš jūsų net atsiprašymo, tuomet pasistengsiu paskleisti apie tai informaciją įmanomais kanalais.

Jokio atsakymo per dvi savaites iš parduotuvės taip ir nesulaukiau, tad išvados turėtų būti aiškios... Žinokime savo teises ir kovokime už jas bei pagarbą mums kaip vartotojams ir žmonėms. Reikalaukime tinkamo elgesio bei aptarnavimo ir rinkimės parduotuves, kurios tokį suteikia.

Turite daugiau informacijos šia tema?
O gal norite pareikšti savo nuomonę?
Pasidalinkite ja su DELFI skaitytojais
www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(107 žmonės įvertino)
1.8318

Verta žinoti kiekvienam, kurio daugiabutyje atliekami darbai: pažadėjo sumokėti ir dingo (4)

Dviem butam prireikus užsidengti stogą, vieno iš butų savininkas suorganizavo darbus bei apmokėjo...

Sumuštinį nusipirkti norėjusi kaunietė išėjo tuščiomis: jokioje degalinėje tokios nesąmonės dar negirdėjau (326)

Kai daiktą perki, turėtum galėti su juo daryti, ką nori. Juk pats moki pinigus ir žinai, ką nori...

Pašilaičių gyventojus šiurpina tai, kaip verslininkai sumanė panaudoti pastatą: gali būti kreipiamasi ir į prokuratūrą (34)

Kaip parduotuvė tampa laidojimo namais? Labai paprastai, – ironizuoja vilniečiai. Pakanka truputį...

Pasaulio salės futbolo čempionatas Lietuvoje susilaukia daugiau dėmesio, negu yra rodomas: sirgaliai piktinasi, kas atsakingas (43)

Įsijungiu aš ketvirtadienį vakare televizorių. Svarbios rungtynės, pusfinalis. Ir ką? Ir...

Geriausi taupymo patarimai: padeda man, padės ir jums (33)

Pinigų taupymas aktualus kiekvienai šeimai ir kiekvienam asmeniui. Nesu bankininkė ar investicijų...

Top naujienos

Teisme – medikų fiasko dėl priedų: paaiškino, kam pagal įstatymą iš tikrųjų jie priklausė (24)

Per pirmąjį karantiną dėl neišmokėtų priedų prie algos su Panevėžio ligoninės...

Dalia Vaitkutė-Šiaulienė | D+

Pasaulis vėl atsiveria turistams: kokios šalys ir kada atveria savo sienas bei kokios sąlygos atvykstantiems?

Nors gana daug šalių vis dar neįsileidžia turistų, ekspertai pastebi, jog ledai pajudėjo....

Ar tinkamas metas pirkti bei parduoti automobilį: pastebėta, kur didžiausias kainų šuolis (54)

Pasaulyje stojant automobilių pramonei , krizės pasekmės atsivijo ir į Lietuvą. Nespėjama...

Per visą Lietuvą jau slenka galinga audra: kai kur žaibuoja, dalyje rajonų – kruša  įspėja dėl nakties (41)

Penktadienio naktį Lietuvoje numatomas stiprus vėjas, įspėja tarnybos. Jau kai kuriose Lietuvos...

Roma Macijauskaitė | D+

Tokių specialistų – vos keletas, o poreikis milžiniškas: verslininkams sutaupo kelerius metus + patarimai sklandžiai kalėdinei prekybai

Du sūnus – 9 mėn. ir 4 m. – auginanti Justina Runienė (33 m.) savo laiką skiria ne tik...

Po Nausėdos kritikos dėl vakcinacijos – Dulkio atsakas

Žmonių noras skiepytis vasarą buvo sulėtėjęs didžiojoje Europos Sąjungos dalyje, teigia...

Fausta Marija Leščiauskaitė. Apsaugokime medikus, apsauginius ir kasininkes nuo nusikaltėlių (93)

Nors aš ir ne Vanga – ir visais šurumburum, pradedant horoskopais, baigiant būrimais iš delno,...

Pirmosios pergalės medžioklė: „Žalgiris“ – „Bayern“ nuolat atnaujinama; mačą praleis Mudiay (4)

Eurolygos 5-ame ture sumažės pergalės skonio nejutusių komandų: Kaune susitinka pirmas ketverias...

Sėkmingi verslininkai neslepia, kaip pasiekė savo tikslus: pamokos, kurios pravers ir naujokams, ir verslo rykliams

Šiandieniai verslo lyderiai sako savo verslo pradžioje mentorių neturėję arba juos vadino kitaip....

ES žinia Lukašenkai: atsakas bus labai stiprus (401)

Europos Sąjungos lyderiai duos stiprų atsaką į Minsko veiksmus, blokui kaltinant Baltarusiją...