„Prigriebus dvi dėžutes žaisliukų ir sumokėjus už didesnę (12 vnt.) apie 3.9 Litų (kaina yra 5.99, bet dar gi 40 proc. nuolaida!). Atėjus namo ir atidarius vieną iš dėžučių pamatėme, kad aštuoni iš jų yra numuštais galiukais, taigi, nėra už ko jų pakabinti“, - rašo Agata.

Agata ironizuoja, kad „pakuotojai“ greičiausiai pagalvojo, jog reikia pridėti ten bent kelias sąvaržėles. Viena buvo užkabinta ant žaisliuko, kitos trys tiesiog gulėjo dėžutės dugne.

„Grįžome į parduotuvę, čekio neturėjome. Kasininkė pasakė, kad pinigų negrąžins, bet žaislus pakeis kokybiškais. Kol ji surinko pilną dėžutę kokybiškų žaisliukų, darbuotoja perrinko keturias ar penkias dėžutes. Taigi, brangieji, keistai skamba, bet būkite atidūs pirkdami kalėdinius žaisliukus „Maximoje“, juk ten apie viską pagalvota. Tik neaišku, kieno naudai...“, - svarsto Agata.

Pasak „Maxima“ Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorės Linos Muižienės, šis skundas yra pirmasis ir daugiau nei iš pirkėjų, nei iš parduotuvių „Maxima“ nėra gavusi informacijos apie nekokybiškus kalėdinius žaislus.

„Būtinai imsimės visų veiksmų, siekdami nustatyti, dėl kokios priežasties šie kalėdiniai žaislai buvo pažeisti. Patikrinsime konkrečios partijos žaislų dėžutes ir pasitvirtinus faktui, kad ši partija yra nekokybiška, ji bus pašalinta iš parduotuvės lentynų“, - DELFI sakė L. Muižienė.

Dėkojame DELFI skaitytojai už informaciją ir nuotraukas!


Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją