Transporto priemonėse nuolat girdėti keleivių skundai dėl tokių kelionės sąlygų bei priekaištai vairuotojams, tačiau realių pokyčių tai nelemia. Tai itin kenkia tiek kelionės kokybei ir keleivių komfortui, tiek kelia grėsmę (ypač vyresnio amžiaus keleivių) sveikatai.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.

Komentuoja „Susisiekimo paslaugų“ Komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė

Šiuo metu kondicionavimo sistemas turi daugiau nei pusė sostinėje kursuojančių autobusų ir ketvirtadalis troleibusų. Tačiau itin karštomis dienomis net ir įjungus kondicionierius vėsią temperatūrą autobusuose ir troleibusuose išlaikyti yra sudėtinga dėl viešojo transporto specifikos – įlipant bei išlipant keleiviams karštas oras patenka į salono vidų, taip natūraliai pakeldamas bendrą vidaus temperatūrą. Dalyje senesnių viešojo transporto priemonių kondicionierių nėra, jos vėdinamos per liukus ar orlaides, tad užtikrinti vėsią temperatūrą autobuso salone, yra gana sunku.

Gera žinia ta, kad šią problemą padeda spręsti rekordinis viešojo transporto atnaujinimas – iki metų pabaigos Vilniaus gatvėmis važiuos net 250 naujų autobusų ir 41 naujas troleibusas. Visuose juose yra įrengti kondicionieriai, transporto priemonės yra pritaikytos darbui tiek šiltuoju, tiek šaltuoju laikotarpiu.