aA
„Kodėl dėl vairuotojo tingumo kitiems tenka pažeisti taisykles?“, – stebėjosi DELFI skaitytojas, kuriam pabodo rytais bei vakarais stebėti, kaip gatvėje sustojusį autobusą turi apvažinėti automobilių vairuotojai.
© DELFI skaitytojo nuotr.

Vilnietis pasakojo, kad jo kantrybė trūko eilinį vakarą apie 21 val. pastebėjus, kaip prie Vilkpėdės žiedo sustojusį 29 maršruto autobusą vairuotojas apvažiuoja kirsdamas ištisinę juostą, taigi, pažeisdamas taisykles. Vis dėlto, kitos išeities, norintiems iš Vilkpėdės gatvės išvažiuoti į Šlaito g., jei Šlaito g. pasitaiko tokia kliūtis, nėra.

„Manau, vairuotojai paprasčiausiai tingi nuvažiuoti iki netoliese esančios specialiai prie žiedo viešajam transportui įrengtos aikštelės, kur transporto priemonės gali stovėti, niekam netrukdydamos“, – piktinosi jis.

Šalia Vilkpėdės žiedo stotelės, kuri yra ne vieno autobuso paskutinė maršruto stotelė, iš tiesų yra įrengta aikštelė viešajam transportui, tiesa, priešingoje pusėje, nei sustojusį autobusą įamžino skaitytojas.

Vilniečio kantrybė trūko: autobusų vairuotojai verčia pažeidinėti KET
© DELFI skaitytojo nuotr.

Vilnietis teiravosi, kodėl sudaroma tokia situacija, kad turi kentėti lengvųjų automobilių vairuotojai. pasak jo, tol, kol viešasis transportas stovi sankryžoje, specialiai jam pritaikyta aikštelė būna tuščia.

Vilniečio kantrybė trūko: autobusų vairuotojai verčia pažeidinėti KET
© DELFI skaitytojo nuotr.

DELFI apie skaitytojo nusiskundimą pranešė UAB „Vilniaus viešasis transportas“ komunikacijos vadovei Rasai Norkienei, kuri nurodė, kad minėtoje sankryžoje vairuotojų laukia permainos – planuojama įrengti draudžiančius eismą kelio ženklus toje važiuojamosios dalies atkarpoje, kurioje turės teisę stovėti ir važiuoti tik autobusai.

Kaip nurodė R. Norkienė, Vilkpėdės žiedas yra 13, 29 ir 73 autobusų maršrutų galinė stotelė. Iš viso 13 transporto priemonių šiame žiede baigia savo maršrutą.

„Parkavimo situacija žiede pasikeitė nuo š.m. birželio 13 dienos kai buvo pratęstas 29 autobuso maršrutas iki Vilkpėdės ligoninės. Jo vairuotojams privalomas poilsio laikas numatytas būtent šiame žiede. Pertraukos metu stovintis autobusas negali trukdyti kitų transporto priemonių ir keleivių judėjimo, todėl statomas atokiau. Kita priežastis apsunkinanti judėjimą ties Vilkpėdės žiedu atsirado netoliese įrengus akligatvį. Lengvųjų automobilių vairuotojai, išvažiuodami iš jo link Vilkpėdės gatvės, naudojasi ir viešajam transportui skirta važiuojamąja dalimi. Todėl planuojama įrengti draudžiančius eismą kelio ženklus toje važiuojamosios dalies atkarpoje, kurioje turės teisę stovėti ir važiuoti tik autobusai. Kitoms transporto priemonėms bus skirta atskira važiuojamoji kelio dalis. Visi šie klausimai artimiausiu metu bus svarstomi UAB „Vilniaus viešojo transporto“ , SĮ „Susisiekimo paslaugos“, Vilniaus savivaldybės ir Kelių policijos atstovų sudarytos komisijos susitikime“, – situaciją pakomentavo ji.

Norite pasidalyti savo mintimis apie viešąjį transportą? Rašykite el.paštu pilieciai@delfi.lt!

Įvertink šį straipsnį
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Opel“ vairuotojo elgesys greitkelyje įsiutino: taip negalima (45)

Greitkelyje Vilnius Kaunas , važiuojant Kauno kryptimi netoli Pravieniškių. Automobilio „Opel...

Kelerius metus su ketvirta vėžio stadija gyvenanti Rasa: be proto noriu gyventi (104)

Ketvirtos stadijos vėžio diagnozę prieš ketverius metus sužinojusi Rasa Vaitekūnienė savo...

Z KARTA: Lietuvoje startuoja Nacionalinė karjeros savaitė (1)

Pirmadienį, laidoje „Z KARTA” viešės Nacionalinės karjeros savaitės ir iniciatyvos...

Aktyvus jaunimas Klaipėdoje: kokios čia galimybės? (1)

Karjeros galimybės Klaipėdoje – taip skamba Lapkričio 14 dieną vykęs renginys, kurį...

Atviras laiškas: Lietuva be mokytojų – jauni žmonės be ateities (51)

Leisk aš tau papasakosiu, kodėl tu niekada taip nieko ir nepasieksi.

Top naujienos

Tarptautiniame kontrabandos tinkle įsipainiojo lietuviai: genialus planas apeiti Rusijos sankcijas (217)

Šeštame aukšte esančiame bute Sankt Peterburgo Lenino prospekte Nastia Loškina ant virtuvės...

Gyventojai prezidentei už darbą surašė pažymius: kokia Grybauskaitė liks atmintyje? (635)

Per beveik dešimt metų prezidentės Dalios Grybauskaitės populiarumo kreivė nukrito daugiau negu...

Sinoptikai perspėja: sulauksime plikledžio ir sniego (3)

Artimiausiomis dienomis didesnių orų permainų nesulauksime, dienomis spustelės kelių laipsnių...

Lustų rinka smigo žemyn: 400 mlrd. dolerių vertės pramonės klestėjimas eina į pabaigą (46)

Nuostoliai lustų gamintojų rinkoje praėjusią savaitę tęsiasi, ypač po to, kai JAV...

Profesorius Stukas apie visų giriamą kokosų aliejų: nežinant kaip vartoti, gresia susirgti baisiomis ligomis (23)

Vilniaus universiteto profesorius Rimantas Stukas sako, kad Lietuvos gyventojai suvartoja per mažai...

Įvardijo dažniausias klaidas rūšiuojant: kodėl servetėlių negalima mesti į popieriaus konteinerį? (6)

Lietuvoje per metus kiekvienas žmogus galėtų išrūšiuoti apie 60,5 kg pakuočių atliekų ....

Rusai apsidžiaugė per anksti: Interpolo vadovu išrinktas Pietų Korėjos atstovas (75)

Tarptautinės policijos organizacijos vadovu trečiadienį išrinktas Pietų Korėjos atstovas Kim...

Kubilius krizės tyrime: gyvenome laisvo kritimo be parašiuto sąlygomis (104)

Konservatorius Andrius Kubilius prisimena, kad jam pradėjus vadovauti Vyriausybei, Lietuva gyveno...

Monikai Šalčiūtei nenusisekė romanas su Donatu Motiejūnu: buvau apgauta, buvo daug melo (223)

Daugeliui vis dar yra paslaptis, kaip žmonės uždirba pinigus socialiniuose tinkluose dėdami savo...

„Opel“ vairuotojo elgesys greitkelyje įsiutino: taip negalima (45)

Greitkelyje Vilnius Kaunas , važiuojant Kauno kryptimi netoli Pravieniškių. Automobilio „Opel...