Pasak jos, jai buvo sunku patikėti, kad net dvi dienas iš eilės ši parduotuvė atrodė kaip iššluota.

„Ar normalu, kad Palangos „Maximoje“ neįmanoma rasti maisto?“, – stebėjosi ji, kad taip gali vykti populiaraus Lietuvos kurorto parduotuvėje.

DELFI „Maximos“ Komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė komentavo, jog taip atsitiko dėl netikėto pirkėjų antplūdžio.

„Vakar minėtoje parduotuvėje netikėtai apsilankė bene dvigubai didesnis pirkėjų srautas nei įprastai savaitės viduryje, todėl šiandien pirmoje dienos pusėje fiksavome kai kurių prekių stygių. Šiuos nesklandumus operatyviai ištaisėme ir pakoregavome būsimų prekių užsakymų kiekius, kad nieko nepritrūktume. Pirkėjų, kurie susidūrė su laikinais nepatogumais, labai atsiprašome“, – apgailestavo ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (131)