Atsiunčiamas priminimas apie vairuotojo pažymėjimo galiojimo laiko pabaigą, prisijungimas prie vairuotojų portalo leidžia užsisakyti pažymėjimą elektroninių būdu. Atrodo viskas gražiai. Taigi, taip ir padariau. Prisijungiau prie sistemos, įvedžiau visus reikalingus duomenis, sumokėjau 49 litus ir po 10 dienų taip pat gavau pranešimą, kad vairuotojo pažymėjimas yra pagamintas.

Ką gi, džiugu. Greitai ir patogiai. Atsiėmęs pakeistą 2 metams išduotą vairuotojo pažymėjimą, pastebėjau, kad nurodytas galiojimo laikas yra tik vienas mėnuo. Natūraliai kilo klausimas, kaip suprasti – ar tai klaida ar taip turi būti? Iš ko reikia suprasti, kad pažymėjimas galioja ilgiau, t.y. 10 metų?

Kitą dieną atvykau į „Regitros“ padalinį ir taip pat buvau nustebintas, tik šį kartą nepajutau jokio malonumo. Pasirodo, kaip man paaiškino šios įmonės darbuotoja, aš esu pats kaltas, kad labiau nepasidomėjau pažymėjimo užsakymo tvarka.

Taip, iš tiesų „Regitros“ puslapyje yra sakinys, kad „prašymas pakeisti 2 metams išduotą vairuotojo pažymėjimą gali būti pateiktas likus ne daugiau kaip 10 darbo dienų iki šio vairuotojo pažymėjimo galiojimo pabaigos“. Aiškinantis su darbuotoja tokios situacijos absurdiškumą, abu sutarėm, kad nėra jokios logikos gaminant pakeistą pažymėjimą tik vienam mėnesiui. Paklausus, kodėl taip atsitiko, man buvo paaiškinta, kad žmogus šitame vairuotojų pažymėjimų pagaminimo procese nedalyvauja ir viskas vyksta kompiuterizuotai.

Toliau darbuotoja paaiškino, kad jeigu aš bučiau atėjęs į padalinį, iškart sureagavęs į atsiųstą priminimą pakeisti pažymėjimą, man būtų pasakytas tas nekaltas sakinys apie prašymo pateikimo laiką ir bučiau paprašytas ateiti vėliau.

Įdomi situacija. „Regitra“ atsiunčia priminimą, bet jokios informacijos apie prašymų pateikimo laiką – ne. Prisijungus prie vairuotojų portalo, sistema sugeneruoja pateiktus duomenis ir informuoja apie sėkmingą prašymo priėmimą. Mano klausimas „Regitros“ vadovams yra toks: kodėl Jūs (arba JŪSŲ kompiuterinė sistema) siunčiate prieš mėnesį priminimą apie pažymėjimo galiojimo pabaigą, priimate anksčiau nurodyto termino elektroniniu būdu pateiktus prašymus, patvirtinate sėkmingą registraciją, pagaminate pakeistą pažymėjimą, galiojantį vieną mėnesį, ir paskui sakote, kad aš esu pats kaltas, kad pasinaudojau Jūsų elektroninėmis paslaugomis? Ar tai yra Jūsų sistemos nekokybiškas klientų aptarnavimas, už kurį aš moku, ar tai yra mano žioplumas, už kurį aš turėsiu sumokėti dar kartą?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Situaciją pakomentavo „Regitros“ atstovė spaudai Laimutė Užupė:

„Iš tiesų, likus mėnesiui iki vairuotojo pažymėjimo galiojimo pabaigos, vairuotojų portale yra pateikiamas priminimas apie tai, kad po mėnesio vairuotojo pažymėjimas baigs galioti. Šis pranešimas pateikiamas visiems, ne tik pradedantiesiems vairuotojams.

Pradedantieji vairuotojai pagal teisės aktus 10 metų galiojantį vairuotojo pažymėjimą gali užsisakyti likus ne daugiau kaip 10 darbo dienų iki turimo pažymėjimo galiojimo pabaigos. Jeigu prašymą sistemoje pildo anksčiau (tai svarbu, pavyzdžiui, pažymėjimą sugadinus), sistemoje primenama, kad naujasis pažymėjimas galios labai trumpai ir išskirtiniu šriftu nurodoma konkreti galiojimo data.

Atkreipęs į tai dėmesį, pareiškėjas užsakymą gali nutraukti. Deja, į pateiktą informaciją pareiškėjai ne visuomet atkreipia dėmesį, todėl stengsimės ją akcentuoti labiau.

Vietoj sugadinto vairuotojo pažymėjimo paprastai stengiamasi kuo greičiau gauti naują, kad ir trumpam laikotarpiui.

Atsižvelgiant į vartotojų pastabas ir pasiūlymus, „Vairuotojų portalą“ numatoma modernizuoti, tad visi vartotojų atsiliepimai mums yra labai vertingi. Pasiūlymus portalo modernizavimui galima pateikti VĮ „Regitra“ interneto svetainėje regitra.lt, taip pat el. paštu info@regitra.lt.“