Taigi istorija tokia, kad dabar jaučiuosi apvogtas save laikančios didžiausios elektroninės parduotuvės 560 eurų. Bet apie viską nuo pradžių.
© Shutterstock

Gegužės pradžioje galvojau padarysiu tėvams staigmeną ir nupirksiu naują TV. Porą dienų internete apsižiūrėjau, paskaitinėjau ir susiradau tinkamą variantą. Iš visų Lietuvoje prekiaujančių elektroninių parduotuvių PIGU.lt buvo pigiausiais mano išsirinktas modelis. Bet tik keliais eurais.

Taigi gegužės 6 d. užsisakiau televizorių, nes jį turėjo sandėlyje, o tai reiškia pagal PIGU.lt, kad jie prekę suruoš laiku (patys jie teigia, kad prekės esančios sandėlyje suruošiamos laiku 99 proc. atvejų) ir pristatys per 2 d. d. t. y. gegužės 8 d.

Gegužės 7 d. gaunu elektroninį laišką, kad prekė perduota kurjeriui ir ji bus pristatytą per 1-2 d. d. ir tai reiškia, kad jau prekė gali vėluoti dieną, bet diena ten ar ten ne esmė. Dėl viso pikto gegužės 8 d. vakarą paskambinau į PIGU.lt paklausti kur prekė yra ir kada ji bus pristatyta. Gaunu atsakymą, kad prekė yra pas kurjerį, jie nemato tikslios buvimo vietos, bet pristatys vėliau arba kita dieną. Galvoju, paskambinsiu kurjeriui ir paklausiu, kur yra ir kada atveš užsakymą. Bet kurjerių tarnybos pagalbos linija dirba tik iki 18 val. Kitą dieną iš ryto paskambinau į kurjerių tarnybą. Ten gaunu legvai šokiruojantį atsakymą, kad PIGU.lt tik sukūrė siuntimo lipduką, bet prekės niekada neperdavė mums. Galvoju ką?

Vėl paskambinu į PIGU.lt ir nupasakoju pokalbį su siuntų tarnybos atstovu. Konsultantas sako – palaukite, perskambinsiu. Perskambinęs praneša, kad tai, ką pasakė siuntų tarnybos atstovas buvo tiesa. Tada parašiau į PIGU.lt, kad jeigu iki gegužės 9 d. 17 val. nebus TV, man jo nebereikia ir noriu, kad grąžintų pinigus. Autoatsakiklis praneša, kad konsultantas su manim susieks per 48 val. Kitą dieną sakau paskambinsiu ir pasiteirausiu, kas vyksta ir ar gavo pranešimą. Pasirodo, jie gavo žinutę, bet nesiteikė susisiekti.

Klausiu, ar aišku, kad televizoriaus nebereikia ir noriu atgauti pinigus. Ir tada gaunu tokį atsakymą, kad vos iš klumpių neišvirtau: „Mes negalime grąžinti pinigų, kol neišsiaiškinsime, kur yra televizorius“. Perklausiu, ar čia ne koks nors pokštas? Sakau, kad tas televizorius net niekada nebuvo iš jūsų sandėlio iškeliavęs, kokias dar čia paieškas darysite?

Įsivaizduokite, jeigu kas nors „nukosėjo“ TV iš PIGU.lt darbuotojų, tuomet aš pinigų neatgausiu... Konsultantė sakė susisieks dar kitą dieną papasakoti kas vyksta. Aišku, to niekada nebuvo. Teko vėl pačiam skambinti, vėl gaunu atsakymą, kad vadybininkas laukia atsakymo iš logistikos skyriaus. Ir kad TV greičiausiai kažkur pasimetė. Na, taip, sakau, kaip koks euras po lova nuriedėjo ir nesimato niekur. Aišku, pyktis apėmė, pasakiau, kad man nesvarbu jūsų bėdos, tarpusavyje aiškinkitės, o man pinigus grąžinkite ir atsiųskite el. laišką su patvirtinimu. Gaunu atsakymą, kad nurodymą nusiųs į buhalteriją ir per porą dienų turėčiau gauti pinigus. Praėjo pora dienų – pinigų nėra.

Vėl skambinu ir vėl gaunu atsakymą, kad dar kartą nusiųs užklausimą į buhalteriją ir tikrai turėčiau atgauti pinigus per porą dienų. Bet taip jau laukiu pinigų beveik dvi savaitės. Ir jokių žinių, nieko. Jiems paskambinus, vien tik melą girdi. Niekaip nesuprantu, kaip ten jie dirba. Tarp kitko tai antras nuotykis su PIGU.lt, ankstesnis buvo toks, kad pirkau lapų surinkėją-nupūtėją. Žinoma, jį ten gavus reikia susirinkti ir žinoti, kaip naudoti pagal pasirinktą funkciją.

Instrukcija pateikta buvo tik lenkų kalba. Jau tada nesupratau, kaip tai įmanoma, kad nėra anglų kalbos, jau nešnekant apie lietuvių kalbą, o vien tik lenkų. Grįžtant prie TV istorijos, tai tuo pačiu metu iš didžiausios pasaulyje elektroninės parduotuvės Jungtinės Karalystės padalinio užsisakiau Soundbar prie TV ir jį gavau per 3 dienas. Tiesa, nebuvau aš didelis PIGU.lt klientas, bet ateityje šią kontorą apeisiu per kilometrą, tai faktas.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Komentuoja Komunikacijų projektų vadovė Indrė Beganskaitė

Labai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos, nes mes neišprendėme kliento problemos laiku ir todėl nuoširdžiai atsiprašome. Ši nemaloni padėtis susidarė dėl žmogiškos klaidos, kai nebuvo tinkamai perduota informacija įmonės viduje.

Pakoregavome procesus taip, kad ateityje sistema padėtų identifikuoti žmogiškąsias klaidas, ir tokie atvejai nesikartotų, o mūsų klientai galėtų džiaugtis pirkiniais.

Atsiprašome kliento už patirtus nesklandumus ir rūpesčius. Visada stengiamės su klientais bendrauti operatyviai ir per įmanomą trumpiausią laiką išspręsti iškilusias problemas.

Situacija, su kuria susidūrė minimas klientas, jau buvo išspręsta iki žurnalistų kreipimosi. Pinigai buvo grąžinti dar gegužės 16 d., taip pat klientui padovanojome papildomų PIGU.lt eurų. Dar kartą norime atsiprašyti kliento. Į visus nusiskundimus atsižvelgiame ir stengsimės, kad ateityje tokių nesusiprašimų nepasitaikytų.

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Įspėjimas lankytojams: Žemaitijos nacionalinį parką nuniokojo audra, laikinai uždarytas takas

Vakar siautusi audra neaplenkė ir Žemaitijos nacionalinio parko. Kaip jau pranešė visuomenės...

Lietuvos 100-mečio proga – Baltijos jūra perplaukta jėgos aitvarais (2)

Lietuvos 100-ojo gimtadienio proga entuziastingi jėgos aitvarų mėgėjai birželio 20 d. perplaukė...

Vilnietę nustebino neįprastas viešojo transporto grafikas (4)

Belaukiant autobuso Vilniaus stotelėje, DELFI skaitytojos akį patraukė keistai surašytas grafikas.

Kijevo tarptautinėje mokykloje lietuviai pirmokai pastatė Gedimino pilį (2)

Po pasaulį išsibarstę lietuviai įvairiais būdais garsina savo tėvynę. Kijeve, Ukrainos...

Iš „VW Transporter“ pavogė du brangius dviračius – kreipiasi į visuomenę pagalbos (7)

Į DELFI redakciją kreipėsi moteris dėl įvykdytos dviračių vagystės ir tikisi, kad tarp...

Top naujienos

Vakarą praleidau ligoninės priimamajame: prakaito, alkoholio, šlapimo kvapai ir ilgas laukimas (205)

Niekas nenorėtų ten patekti. Nei kaip pacientas, nei kaip lydintysis. Bet kartais ne pačioje...

Mokesčių inspekcija paskaičiavo: jei 12 eurų mokate už kepsnį – turėtų atnešti du kilogramus mėsos (202)

Palangos verslininkų noras per vasarą užsidirbti visiems metams padarė meškos paslaugą visos...

Nakvynė pajūryje už 5 eurus: poilsiautojai iškenčia vos 2-3 dienas (28)

„Šalta, žmonių nėra, vasara – š*****“, – piktai rėžia namelius poilsiautojams...

Lietuvą palikdama Eurika Masytė sunkiai tramdė ašaras: ir šiandien dar jaučiuosi nepritapusi (2)

Minint valstybines šventes vis dar skamba legendinė daina „Laisvė“ ir turbūt nėra žmogaus...

Įspūdingas pirkinys nepasiekė Liudviko Andriulio – naujos „Audi“ teks laukti ilgai (59)

Vokietijoje praūžusi smarki audra sugadino ne vieną naują „ Audi “ automobilį. Tarp...

Teisiamųjų suole atsidūrusio Liberalų sąjūdžio reitingai smuko rekordiškai (35)

Jei rinkimai į Seimą vyktų dabar, Liberalų sąjūdis nepatektų į Seimą, nes neperžengtų...

Orai tradicijų nelaužys – per Jonines bus vėsu ir šlapia (11)

Šventinis savaitgalis gražiais ir saulėtais orais nelepins, šilta taip pat nebus. Šalyje vyraus...

Ji turėjo gimti mirusi: sukrečianti po aborto išgyvenusios naujagimės istorija (83)

Kai Melissai Ohden suėjo 14 metų, ji sužinojo šokiruojančią tiesą – jos motina nutraukė...

Apie svarbią organizmui medžiagą žino ne visi: trūkumas vargina, bet jį pastebėti sunku (15)

Galbūt apie tai nesusimąstėte, tačiau priežastis, kodėl jums norisi saldumynų, esate pavargę...

Sinoptikai neišgąsdino: Palangoje – būriai poilsiautojų ne tik iš Lietuvos (41)

Ketvirtadienio vakarą lietaus nuplautoje Palangoje buvo galima sutikti vos vieną kitą praeivį,...