aA
Taigi istorija tokia, kad dabar jaučiuosi apvogtas save laikančios didžiausios elektroninės parduotuvės 560 eurų. Bet apie viską nuo pradžių.
© Shutterstock

Gegužės pradžioje galvojau padarysiu tėvams staigmeną ir nupirksiu naują TV. Porą dienų internete apsižiūrėjau, paskaitinėjau ir susiradau tinkamą variantą. Iš visų Lietuvoje prekiaujančių elektroninių parduotuvių PIGU.lt buvo pigiausiais mano išsirinktas modelis. Bet tik keliais eurais.

Taigi gegužės 6 d. užsisakiau televizorių, nes jį turėjo sandėlyje, o tai reiškia pagal PIGU.lt, kad jie prekę suruoš laiku (patys jie teigia, kad prekės esančios sandėlyje suruošiamos laiku 99 proc. atvejų) ir pristatys per 2 d. d. t. y. gegužės 8 d.

Gegužės 7 d. gaunu elektroninį laišką, kad prekė perduota kurjeriui ir ji bus pristatytą per 1-2 d. d. ir tai reiškia, kad jau prekė gali vėluoti dieną, bet diena ten ar ten ne esmė. Dėl viso pikto gegužės 8 d. vakarą paskambinau į PIGU.lt paklausti kur prekė yra ir kada ji bus pristatyta. Gaunu atsakymą, kad prekė yra pas kurjerį, jie nemato tikslios buvimo vietos, bet pristatys vėliau arba kita dieną. Galvoju, paskambinsiu kurjeriui ir paklausiu, kur yra ir kada atveš užsakymą. Bet kurjerių tarnybos pagalbos linija dirba tik iki 18 val. Kitą dieną iš ryto paskambinau į kurjerių tarnybą. Ten gaunu legvai šokiruojantį atsakymą, kad PIGU.lt tik sukūrė siuntimo lipduką, bet prekės niekada neperdavė mums. Galvoju ką?

Vėl paskambinu į PIGU.lt ir nupasakoju pokalbį su siuntų tarnybos atstovu. Konsultantas sako – palaukite, perskambinsiu. Perskambinęs praneša, kad tai, ką pasakė siuntų tarnybos atstovas buvo tiesa. Tada parašiau į PIGU.lt, kad jeigu iki gegužės 9 d. 17 val. nebus TV, man jo nebereikia ir noriu, kad grąžintų pinigus. Autoatsakiklis praneša, kad konsultantas su manim susieks per 48 val. Kitą dieną sakau paskambinsiu ir pasiteirausiu, kas vyksta ir ar gavo pranešimą. Pasirodo, jie gavo žinutę, bet nesiteikė susisiekti.

Klausiu, ar aišku, kad televizoriaus nebereikia ir noriu atgauti pinigus. Ir tada gaunu tokį atsakymą, kad vos iš klumpių neišvirtau: „Mes negalime grąžinti pinigų, kol neišsiaiškinsime, kur yra televizorius“. Perklausiu, ar čia ne koks nors pokštas? Sakau, kad tas televizorius net niekada nebuvo iš jūsų sandėlio iškeliavęs, kokias dar čia paieškas darysite?

Įsivaizduokite, jeigu kas nors „nukosėjo“ TV iš PIGU.lt darbuotojų, tuomet aš pinigų neatgausiu... Konsultantė sakė susisieks dar kitą dieną papasakoti kas vyksta. Aišku, to niekada nebuvo. Teko vėl pačiam skambinti, vėl gaunu atsakymą, kad vadybininkas laukia atsakymo iš logistikos skyriaus. Ir kad TV greičiausiai kažkur pasimetė. Na, taip, sakau, kaip koks euras po lova nuriedėjo ir nesimato niekur. Aišku, pyktis apėmė, pasakiau, kad man nesvarbu jūsų bėdos, tarpusavyje aiškinkitės, o man pinigus grąžinkite ir atsiųskite el. laišką su patvirtinimu. Gaunu atsakymą, kad nurodymą nusiųs į buhalteriją ir per porą dienų turėčiau gauti pinigus. Praėjo pora dienų – pinigų nėra.

Vėl skambinu ir vėl gaunu atsakymą, kad dar kartą nusiųs užklausimą į buhalteriją ir tikrai turėčiau atgauti pinigus per porą dienų. Bet taip jau laukiu pinigų beveik dvi savaitės. Ir jokių žinių, nieko. Jiems paskambinus, vien tik melą girdi. Niekaip nesuprantu, kaip ten jie dirba. Tarp kitko tai antras nuotykis su PIGU.lt, ankstesnis buvo toks, kad pirkau lapų surinkėją-nupūtėją. Žinoma, jį ten gavus reikia susirinkti ir žinoti, kaip naudoti pagal pasirinktą funkciją.

Instrukcija pateikta buvo tik lenkų kalba. Jau tada nesupratau, kaip tai įmanoma, kad nėra anglų kalbos, jau nešnekant apie lietuvių kalbą, o vien tik lenkų. Grįžtant prie TV istorijos, tai tuo pačiu metu iš didžiausios pasaulyje elektroninės parduotuvės Jungtinės Karalystės padalinio užsisakiau Soundbar prie TV ir jį gavau per 3 dienas. Tiesa, nebuvau aš didelis PIGU.lt klientas, bet ateityje šią kontorą apeisiu per kilometrą, tai faktas.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Komentuoja Komunikacijų projektų vadovė Indrė Beganskaitė

Labai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos, nes mes neišprendėme kliento problemos laiku ir todėl nuoširdžiai atsiprašome. Ši nemaloni padėtis susidarė dėl žmogiškos klaidos, kai nebuvo tinkamai perduota informacija įmonės viduje.

Pakoregavome procesus taip, kad ateityje sistema padėtų identifikuoti žmogiškąsias klaidas, ir tokie atvejai nesikartotų, o mūsų klientai galėtų džiaugtis pirkiniais.

Atsiprašome kliento už patirtus nesklandumus ir rūpesčius. Visada stengiamės su klientais bendrauti operatyviai ir per įmanomą trumpiausią laiką išspręsti iškilusias problemas.

Situacija, su kuria susidūrė minimas klientas, jau buvo išspręsta iki žurnalistų kreipimosi. Pinigai buvo grąžinti dar gegužės 16 d., taip pat klientui padovanojome papildomų PIGU.lt eurų. Dar kartą norime atsiprašyti kliento. Į visus nusiskundimus atsižvelgiame ir stengsimės, kad ateityje tokių nesusiprašimų nepasitaikytų.

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Viena detalė IKI parduotuvėje sukėlė klausimų: ar tai leidžiama?

DELFI vis gauna skaitytojų laiškų, kurie yra susirūpinę, ar Lietuvos prekybos tinklai tinkamai...

Statau, kaip noriu: priekabai jau leidžiama užtverti perėją? (12)

DELFI skaitytojui užkliuvo Vilniuje, Salininkuose, „Škodos“ vairuotojo netinkamai pastatytas...

Kauniečiai nusistebėjo: užsukus į parduotuvę, jiems buvo parodytos durys (12)

Į „Kas vyksta Kaune“ redakciją kreipėsi kauniečiai, kurie mandagiai arba ne taip gražiai buvo...

Skaitytoja pasibaisėjo situacija viename Lietuvos pašto skyriuje (6)

Mamoms su vežimėliais ir neįgaliesiems situacija Vilniaus Lazdynų mikrorajono Lietuvos pašto...

Programa: Jurbarke bus minimas Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio 30-metis

Jurbarko rajono savivaldybė ir Jurbarko kultūros centras kviečia kartu paminėti rugsėjo 25 d....

Top naujienos

DELFI eksperimentas Vilniaus gatvėse: kokia transporto priemonė čia greičiausia? (3)

Europos judumo savaitė visus ragina „atkimšti“ gatves nuo automobilių ir prisiminti, kiek daug...

Vilnius prieš popiežiaus vizitą pasikeitė neatpažįstamai: verslininkai įspėja – nemokamų paslaugų nebus (61)

Popiežiaus vizitui besiruošiantis Vilnius keičiasi tiesiog akyse – senamiestyje jau kelias...

Mėnesį dirbau kasininku, dabar tai sapnuoju tik košmaruose (277)

Išaušo rytas, ir pirmieji lankytojai užplūdo kuklią didelio prekybos tinklo parduotuvę netoli...

Buvusi LSMU studentė apkaltino dėstytojus seksualiniu priekabiavimu: ji buvo sulaikyta oro uoste (15)

Penktadienį Kaune šalia Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ( LSMU ) susirinko grupelė jaunimo...

Vytautas Landsbergis. Šis tas nauja dėl „Generolo Vėtros“ (270)

Vokiečių žurnale „Der Spiegel“ 1984 m. Nr. 17 paskelbto straipsnio apie Plungės ir apskritai...

Vilnietis apsistojo šiurpą keliančiame bute: tikrai ne kiekvienas išdrįstų tokiame pagyventi (1)

Vienoje iš trumpalaikės nuomos platformų „ Airbnb “ galima rasti išties patrauklių, patogių...

Rusija įspėja JAV: nežaiskite su ugnimi (16)

Maskva penktadienį pareiškė, kad naujausios prieš Rusiją nukreiptos Vašingtono sankcijos...

Žemaitaitis kirto Paksui atgal: išgirdę jo kalbas, įsižeidė visi partijos nariai (93)

Tvarkos ir teisingumo partijos pirmininkui Remigijui Žemaitaičiui europarlamentaro Rolando Pakso...

Papiktino ir nustebino: užsukus į parduotuvę buvo parodytos durys (74)

Į „Kas vyksta Kaune“ redakciją kreipėsi kauniečiai, kurie mandagiai arba ne taip gražiai buvo...

Lietuvoje gyvenantis perujietis: kai čia nusprendi palikti kompaniją – tai laikoma išdavyste

Lietuvoje gyvenantis perujietis Antonio Bechtle, reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ dėstytojas...