aA
Sveikinu visus ir kiekvieną atskirai! Buvau vakar „apipypinta“, tad kreipiuosi pagalbos į Jus. Pasidalinkit patirtimi ir žiniomis.
12471473_10207286305108996_1071037522816470290_o

10 metų vairavau laikydamasi taisyklės, kurią man įkalė teorijos mokytojas vairavimo mokykloje (o praktikos instruktorius neprieštaravo). Matote nuotrauką (šiuo metu nuotraukoje pavaizduotoje sankryžoje vairuotojams galioja kiek kitokios taisyklės, ji pateikta kaip pavyzdys – DELFI). Sankryžoje, sukant į kairę, buvau mokyta taip – stoviu antroje (autorė turi omenyje trečią juostą – vienintelę, iš kurios galima sukti į kairę – DELFI) juostoje, tad pasukus į kairę, atsidurti turiu irgi antroje juostoje, t.y. iškart į pirmą įsukti negaliu, nes sankryžoje persirikiuoti negalima, o ir kelio žymėjimas padeda laikytis savo trajektorijos.

Norint persirikiuoti į pirmą juostą, reikia bent posūkį rodyti, kad ketini iš antros juostos važiuoti į pirmą. O iš priekio važiuojantis (šioje foto troleibusas) gali ramiai sukti į dešinę į savo pirmą juostą.

Tačiau vakare forumuose pamačiau, kad vyrauja net keli „teisingi“ modeliai, kur vieni, sukdami į kairę, iškart važiuoja į pirmą juostą, nes privalu laikytis dešinės kelio pusės, kiti dar kitų argumentų pateikia, trečioj vietoj radau šaltinį su komentaru, kad atliekant posūkį važiuojamoji kelio dalis, į kurią sukate, turi kelias eismo juostas, neva galiu pasirinkti bet kurią man patinkančią. Žodžiu, visi su savo tiesom, kiekvieną būtent taip mokė instruktorius, matyt, todėl ir „pypino“, kad irgi turėjo savo tiesą.

O ką apie tokį posūkį į kairę sako KET? Deja, neradau ten „savo“ (ir mano mokytojų) atsakymo, kad sukant iš antros juostos, turiu antroje ir atsidurti. Ką sako apie sukimą į dešinę, pavyzdžiui, to tolimojo troleibuso? Ar gali jis ramiai sukti į pirmą juostą ir tikėtis, kad dar sankryžoj į jį neatsitrenks tas sukantysis į kairę?

Štai iš tokių situacijų susideda saugus vairavimas. Padėkite išsiaiškinti!

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Nurodytoje situacijoje priekyje, jau sankryžoje esantis, posūkio nerodantis troleibusas gali važiuoti tik tiesiai.

DELFI kreipėsi į Kelių policiją, kurios atstovai paaiškino, kaip pačiai vairuotojai reikėjo elgtis šioje situacijoje. Paaiškėjo, kad KET nenustato, į kurią būtent juostą privalu pasukti.

Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Komunikacijos poskyris paaiškino, kad šiuo atveju, apie kurį kalbama – į kurią juostą važiuoti sukant į kairę, vairuotoja galėjo sukti tiek į pirmą, tiek į antrą eismo juostą.

Taip yra todėl, kad skaitytojos atsiųstoje nuotraukoje į kairę galima sukti tik iš vienos eismo juostos – tai nurodo virš kelio kabantis ženklas su rodyklėmis. Jei į kairę pusę būtų galima sukti ir iš kitos juostos (ir tai nurodytų posūkio rodyklė), tuomet iš šių dviejų juostų į kairę sukantys vairuotojai ir turėtų laikytis juostos, kuria važiavo.

Kadangi skaitytojos nurodytu atveju sukama tik iš vienos juostos, galima rinktis į kurią – pirmą ar antrą juostą – įvažiuoti.

Norite atsiųsti savo nuomonę? Patarti? Pasidalinti mintimis? Kviečiame pasidalinti mintimis! Rašykite el.paštu pilieciai@delfi.lt arba žemiau:

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kelerius metus su ketvirta vėžio stadija gyvenanti Rasa: be proto noriu gyventi (100)

Ketvirtos stadijos vėžio diagnozę prieš ketverius metus sužinojusi Rasa Vaitekūnienė savo...

Z KARTA: Lietuvoje startuoja Nacionalinė karjeros savaitė (1)

Pirmadienį, laidoje „Z KARTA” viešės Nacionalinės karjeros savaitės ir iniciatyvos...

Aktyvus jaunimas Klaipėdoje: kokios čia galimybės? (1)

Karjeros galimybės Klaipėdoje – taip skamba Lapkričio 14 dieną vykęs renginys, kurį...

Atviras laiškas: Lietuva be mokytojų – jauni žmonės be ateities (50)

Leisk aš tau papasakosiu, kodėl tu niekada taip nieko ir nepasieksi.

Plungės kultūros centro folkloro ansamblis ,,Gondiga“ minės 30-ies metų kūrybinės veiklos sukaktį

Plungės kultūros centro folkloro ansamblis „ Gondinga “ yra vienas iš žinomiausių ir...

Top naujienos

Tarptautiniame kontrabandos tinkle įsipainiojo lietuviai: genialus planas apeiti Rusijos sankcijas (120)

Šeštame aukšte esančiame bute Sankt Peterburgo Lenino prospekte Nastia Loškina ant virtuvės...

Gyventojai prezidentei už darbą surašė pažymius: kokia Grybauskaitė liks atmintyje? (306)

Per beveik dešimt metų prezidentės Dalios Grybauskaitės populiarumo kreivė nukrito daugiau negu...

Lustų rinka smigo žemyn: 400 mlrd. dolerių vertės pramonės klestėjimas eina į pabaigą (22)

Nuostoliai lustų gamintojų rinkoje praėjusią savaitę tęsiasi, ypač po to, kai JAV...

Dvejus metus nelaiminčios rinktinės vedlys posto palikti neskuba: ne laikas apie tai kalbėti specialiai DELFI iš Belgrado (39)

Pirmas Tautų lygos turnyras lietuviams prisvilo: C divizione 4 grupėje Lietuvos futbolo rinktinė...

Juozaičio pranašystė: jei taip toliau, po 20 m. nebebus lietuvių kalbos ir tautos (1738)

„Niekada taip nebuvo, kad lietuvis taip ėstų lietuvį. Po bet kurio straipsnio tokių keiksmų...

Monikai Šalčiūtei nenusisekė romanas su Donatu Motiejūnu: buvau apgauta, buvo daug melo (93)

Daugeliui vis dar yra paslaptis, kaip žmonės uždirba pinigus socialiniuose tinkluose dėdami savo...

Naujo „Mercedes-Benz G63 AMG“ testas: kam rūpi bekelė – kalbame apie įvaizdį už 180 tūkst. eurų (25)

Garsiausia „ Mercedes-Benz “ gamos ikona galima laikyti G klasę. 39-erius metus gaminamas...

Darbe – kaip namuose: kas turi užtikrinti gerą savijautą dirbant biure

Ekspertai vieningi: šiuolaikiniai darbdaviai, norintys pritraukti ir išlaikyti talentus savo...

Studentų gyvenimas tarpukariu: „karvė ar studijos?“, išradingi „versliukai“ ir noras maištauti (2)

Studentų gyvenimas visuomet buvo apaugęs mitais ir stereotipais. Nuo mamos kotletų, įdėtų į...

Su Nekrošiumi dirbusios aktorės vos tramdo ašaras: taip netikėta, taip staiga (44)

Antradienio rytą Lietuvą žaibiškai apskriejo liūdna žinia – mirė garsus teatro režisierius...