2019-07-20 ryte iš el. parduotuvės užsakėme vaikišką čiuožyklą su atsiėmimu pristatymo punkte, tą pačią dieną. Iš karto noriu patikslinti, jog užsakymas ir buvo padarytas tik todėl, kad prie prekės buvo nurodyta informacija, jog ši prekė bus paruošta ir galėsime ją atsiimti tą pačią dieną (dabar turėsime pamoką, kad dovanas reikia pirkti ne paskutinę dieną).

Iki 16.40 val. nesulaukusi jokio pranešimo apie prekės paruošimą (atsiėmimas galimas iki 17 val.), paskambinau į aptarnavimo liniją. Atsiliepusi konsultantė nurodė, jog prekės paruošti nespėjo ir ji bus tik pirmadienį. Taip, suprantu, visko būna. Kadangi nei pirmadienį, nei visą likusią savaitę atsiimti prekės negalėjome (prekė Vilniuje, mes – kitame Lietuvos gale), vietoj konsultantės pasiūlytos kompensacijos, susitarėme, jog informacija bus perduota vadybininkui ir šis pirmadienį mus informuos ar galima prekę pristatyti nemokamai į tikrojo siuntos gavėjo namus.

Žadėto skambučio nesulaukiau, todėl į darbo pabaigą paskambinau pati. Pažadėjo paskubinti vadybininką ir jo skambučio laukti jau antradienį. Antradienį situacija ta pati. Vakare vėl skambinu (nes gaunu pranešimą, kad siuntą galima atsiimti ten, kur ir užsakėme) ir sulaukiu atsakymo:

– O tai nesusisiekė? Tai perduosiu, kad ryt jau tikrai paskambintų.

Trečiadienį situacija kartojasi, o atsiliepęs konsultantas nurodo, kad jokio skambučio laukti nereikia, nes tai galima sutvarkyti iš karto. Siunta tikrai bus pristatyta į namus. Ketvirtadienį toliau sėkmingai eina pranešimai, jog siunta mūsų laukia pristatymo punkte, atvykite atsiimti. Penktadienį gauname pranešimą, jog siuntos neatsiėmus artimiausiu metu, užsakymas bus atšauktas.

Ramiai laukiame iki pirmadienio ir pagaliau gauname informaciją, kad siunta jau pas kurjerį ir ji tuoj bus pristatyta nurodytu adresu Alytuje. Valio! Pagaliau, atrodytų, jog viskas gerai, bet... Tikrasis pristatymo adresas, kuriuo laukiama siunta, yra Trakai... Siunta išvežta ne į tą miestą. Vėl skambinu į centrą ir sakau, jog noriu pasitikslinti užsakymo statusą. Gaunu atsakymą, kad siunta pristatymo punkte, kaip ir buvo užsakyta. Nurodžius, jog siunta iš tikrųjų yra Alytuje, ateina atsakymas: „Ach, taip, tikrai. Kurjeris turi pristatyti“. Tada dar kartą aiškinamės dėl adreso. Konsultantas eilinį kartą pažada viską sutvarkyti ir kai tik siunta bus susigrąžinta, informuoti apie pristatymo teisingu adresu, datą.

Jokios informacijos taip ir negavau. Bet pagaliau, antradienį, gavau nuotrauką, kurioje dovanos gavėjas džiaugiasi nauja čiuožykla. Pagaliau visas baigėsi, tačiau viso šito buvo galima išvengti paskambinus tą patį pirmą, pažadėtą, kartą ir nurodžius numatomą pristatymo datą. Nesu konfliktiškas žmogus ir visas 10 laukimo dienų su konsultantais kalbėjau ramiai, nešaukiant, tačiau buvo tikrai pikta, kai iš vienos dienos išėjo 10 dienų.

Komunikacija tarp parduotuvės darbuotojų buvo lygi nuliui, o apie pagarbą klientui, tiesiog vykdant tai, ką pažadėjo, išvis neverta kalbėti. Buvo net susidaręs įspūdis, kad jie tiesiog nori, jog patys atšauktume užsakymą, bet tai jau buvo mano principo reikalas.