Į DELFI kreipėsi pasipiktinusi „Labas“ išankstine mokėjimo paslauga už mobilųjį ryšį anksčiau besinaudojusi skaitytoja. Mergina sakė, kad šiuo metu nori pakeisti mobiliojo ryšio operatorių ir pasilikti senąjį numerį, tačiau šis procesas vilkinamas – jau tris dienas numeris neperkeliamas. Mobiliojo ryšio operatoriaus „Bitė“ atstovai tikina, kad tokia situacija galėjo susiklostyti dėl vartotojo duomenyse įsivėlusios klaidos.
© Shutterstock nuotr.

Pasipiktinusi DELFI skaitytoja Jurgina DELFI rašė, kad nori pakeisti mobiliojo ryšio operatorių, tačiau jai nepavyksta išsaugoti senojo telefono numerio. „Turiu teisę išeit iš operatoriau, bet 3 dienas nepadaro savo darbo ir neperkelia mano numerio. Ar labai sudėtingas darbas jiems perkelti numerį, ar piktybiškai laiko, kad toliau mokėčiau?“, - rašė ji.

Mergina piktinosi, kad neveikė ir internetinė paslaugos svetainė, reikiama pagalba nesuteikiama konsultacijoms skirtu telefonu. „Tik vieną kartą pavyko „Labas“ internete viską suvesti. Kai permetė į langą, kur reikia į telefoną atsiųstą kodą suvest, atsiuntė man virš 15 kodų ir iš jų nei vienas netinka. Ir jokios pagalbos negaliu sulaukti iš jų, kažkoks kenkimas tiktai. jų numeryje 1501 niekas nieko nežino, elektroniniu paštu taip pat nepadeda. Pikčiausia, kad niekas nieko negali paaiškint, bendrauju kaip su siena ir jokios pagalbos“, - rašė ji.

Merginos manymu, numeris jai gali būti nekeičiamas tyčia. „Atrodo labai keistai dalykas, kaip tyčia taip daroma. Jei jau išeini, turi kuo sunkiau padaryt. Nežinau, ko jie tikisi (...)“, - piktinosi Jurgita.

DELFI susisiekė su bendrovės „Bitė“, kuri teikia „Labas“ paslaugas, viešųjų ryšių atstove Lina Bielske. Ji patikino, kad dedamos ypatingos pastangos, kad kiekvienas - tiek mūsų, tiek kitų operatorių klientas - kaip galima greičiau galėtų pasinaudotų teise ir galimybe keisti ryšio tiekėją. „Tačiau pasitaiko, kad išankstinio mokėjimo kortelių naudotojai, registruodami savo numerį perkėlimui, neteisingai pateikia duomenis. Jeigu duomenys apie asmenį tarp dviejų operatorių nesutampa, perkėlimas neįvyksta ir turi būti atliekamas dar kartelį. Gali būti, kad šis minimas atvejis būtent toks ir yra. Negalime patikrinti tikslios priežasties, nes nežinome kliento numerio“, - sakė ji.

L. Bielskė patvirtino, kad skaitytojos išsakyta pastaba apie sutrikimus internetinėje „Labas“ svetainėje yra teisinga. „Iš tiesų, internetinio puslapio Labas.lt registracijoje, pirmą kartą nuo sistemos veikimo pradžios, buvo sutrikimų. Nuo trečiadienio 16 val. iki penktadienio 10 val. puslapio registravimo sistema neveikė. Atsiprašome “Labas” vartotojų, jeigu būtent tuo metu norėjote ja pasinaudoti. Šiuo metu puslapis sklandžiai veikia“, - sakė ji.

Įvertink šį straipsnį
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Skaitytojo dėmesį prikaustė pasiūlymas nemokamai važiuoti apsipirkti į Lenkiją (94)

Lietuvoje vis kylant paslaugų ir maisto produktų kainoms, gyventojų keliai vis dažniau veda į...

Reformacija ir lietuviškos raštijos pradininkai: jų darbai yra neatsiejama lietuvių kultūros dalis (2)

Artėja 500-ųjų reformacijos metinių sukakties diena – spalio 31-oji. Šią dieną Martynas...

Užfiksavo net du pažeidimus pavojingame kelyje: ir kaip jie nepasimoko iš įvykusių nelaimių? (98)

DELFI skaitytojas siaurame kelio ruože užfiksavo dvi pavojingas situacijas, kai labai skubantys kiti...

Bibliotekos ir pataisos namų partnerystė: nuteistosios skatinamos perskaityti šimtą knygų (3)

Šiuolaikinėje visuomenėje vienas iš esminių modernios, besimokančios organizacijos bruožų –...

Numatomas naujas Lietuvos pašto mokestis papiktino klientę: jau ir už tai ims pinigus? (70)

DELFI skaitytoją labai papiktino numatomas naujas Lietuvos pašto mokestis – už sąskaitos...

Top naujienos

Aiškėja, kas skandina liberalus: pergudravo patys save (142)

Teisėsaugos įtarimų užkluptas Liberalų sąjūdis , rengęs priešrinkiminius mokymus savo...

Matuko istorija: G. Kontenis teismo salėje toliau rengia šou (9)

Ketvirtadienį Kauno apygardos teismas toliau tęsė bylą, kurioje Monika Kaziukaitytė ir jos...

Dingusio baikerio istorijoje – naujos detalės, bylą perėmė sunkius nusikaltimus tiriantys pareigūnai (16)

Garsiai nuskambėjusioje Aivaro Kilkaus dingimo istorijoje daugėja neaiškių detalių. Varėnos...

Šiaurės Korėja vėl grasina: suduosime smūgį netikėtu momentu (3)

Šiaurės Korėja pagrasino netikėtu momentu suduoti „neįsivaizduojamą smūgį“ Jungtinių...

Seksualiai išnaudota olimpinė čempionė: man tepasakė, kad tai „medicininis“ gydymas (77)

Olimpinė čempionė, 21-erių gimnastė JAV McKayla Maroney teigia, kad ji kelerius metus buvo...

Neįtikėtina 1,8 mln. dolerių istorija: kaip apsišaukėlis direktorius į kinų pinigus kėsinosi (14)

Pasirodo, Lietuvoje įmanoma be akcininkų žinios pasiskirti įmonės direktoriumi, o po to galimai...

Gavę laiškus tūkstančiai susirūpino būsima pensija (26)

Gavę " Sodros " laiškus tūkstančiai gyventojų susirūpino būsima pensija ir pasikalbėjo su...

Po skambaus starto – liaupsės D. Saboniui: mes apvogėme „Thunder“ (4)

„Oklahomos „Thunder“ gailėsis sprendimo išmainyti Domantą“, – po įspūdingo D. Sabonio...

Keitėte telefono ekraną? Susirūpinkite savo duomenų saugumu (2)

Remiantis mobiliojo ryšio operatorius „O2“ duomenimis, pusė visų išmaniųjų telefonų...

Internautai siaučia: šalia D. Trumpo - Melanios antrininkė su priklijuota nosimi?

Interneto vartotojai teigia, kad pirmoji ponia Melania Trump galimai turi antrininkę. Šiuo metu itin...