Pasipiktinusi DELFI skaitytoja Jurgina DELFI rašė, kad nori pakeisti mobiliojo ryšio operatorių, tačiau jai nepavyksta išsaugoti senojo telefono numerio. „Turiu teisę išeit iš operatoriau, bet 3 dienas nepadaro savo darbo ir neperkelia mano numerio. Ar labai sudėtingas darbas jiems perkelti numerį, ar piktybiškai laiko, kad toliau mokėčiau?“, - rašė ji.

Mergina piktinosi, kad neveikė ir internetinė paslaugos svetainė, reikiama pagalba nesuteikiama konsultacijoms skirtu telefonu. „Tik vieną kartą pavyko „Labas“ internete viską suvesti. Kai permetė į langą, kur reikia į telefoną atsiųstą kodą suvest, atsiuntė man virš 15 kodų ir iš jų nei vienas netinka. Ir jokios pagalbos negaliu sulaukti iš jų, kažkoks kenkimas tiktai. jų numeryje 1501 niekas nieko nežino, elektroniniu paštu taip pat nepadeda. Pikčiausia, kad niekas nieko negali paaiškint, bendrauju kaip su siena ir jokios pagalbos“, - rašė ji.

Merginos manymu, numeris jai gali būti nekeičiamas tyčia. „Atrodo labai keistai dalykas, kaip tyčia taip daroma. Jei jau išeini, turi kuo sunkiau padaryt. Nežinau, ko jie tikisi (...)“, - piktinosi Jurgita.

DELFI susisiekė su bendrovės „Bitė“, kuri teikia „Labas“ paslaugas, viešųjų ryšių atstove Lina Bielske. Ji patikino, kad dedamos ypatingos pastangos, kad kiekvienas - tiek mūsų, tiek kitų operatorių klientas - kaip galima greičiau galėtų pasinaudotų teise ir galimybe keisti ryšio tiekėją. „Tačiau pasitaiko, kad išankstinio mokėjimo kortelių naudotojai, registruodami savo numerį perkėlimui, neteisingai pateikia duomenis. Jeigu duomenys apie asmenį tarp dviejų operatorių nesutampa, perkėlimas neįvyksta ir turi būti atliekamas dar kartelį. Gali būti, kad šis minimas atvejis būtent toks ir yra. Negalime patikrinti tikslios priežasties, nes nežinome kliento numerio“, - sakė ji.

L. Bielskė patvirtino, kad skaitytojos išsakyta pastaba apie sutrikimus internetinėje „Labas“ svetainėje yra teisinga. „Iš tiesų, internetinio puslapio Labas.lt registracijoje, pirmą kartą nuo sistemos veikimo pradžios, buvo sutrikimų. Nuo trečiadienio 16 val. iki penktadienio 10 val. puslapio registravimo sistema neveikė. Atsiprašome “Labas” vartotojų, jeigu būtent tuo metu norėjote ja pasinaudoti. Šiuo metu puslapis sklandžiai veikia“, - sakė ji.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (72)