Į DELFI kreipėsi pasipiktinusi „Labas“ išankstine mokėjimo paslauga už mobilųjį ryšį anksčiau besinaudojusi skaitytoja. Mergina sakė, kad šiuo metu nori pakeisti mobiliojo ryšio operatorių ir pasilikti senąjį numerį, tačiau šis procesas vilkinamas – jau tris dienas numeris neperkeliamas. Mobiliojo ryšio operatoriaus „Bitė“ atstovai tikina, kad tokia situacija galėjo susiklostyti dėl vartotojo duomenyse įsivėlusios klaidos.
© Shutterstock nuotr.

Pasipiktinusi DELFI skaitytoja Jurgina DELFI rašė, kad nori pakeisti mobiliojo ryšio operatorių, tačiau jai nepavyksta išsaugoti senojo telefono numerio. „Turiu teisę išeit iš operatoriau, bet 3 dienas nepadaro savo darbo ir neperkelia mano numerio. Ar labai sudėtingas darbas jiems perkelti numerį, ar piktybiškai laiko, kad toliau mokėčiau?“, - rašė ji.

Mergina piktinosi, kad neveikė ir internetinė paslaugos svetainė, reikiama pagalba nesuteikiama konsultacijoms skirtu telefonu. „Tik vieną kartą pavyko „Labas“ internete viską suvesti. Kai permetė į langą, kur reikia į telefoną atsiųstą kodą suvest, atsiuntė man virš 15 kodų ir iš jų nei vienas netinka. Ir jokios pagalbos negaliu sulaukti iš jų, kažkoks kenkimas tiktai. jų numeryje 1501 niekas nieko nežino, elektroniniu paštu taip pat nepadeda. Pikčiausia, kad niekas nieko negali paaiškint, bendrauju kaip su siena ir jokios pagalbos“, - rašė ji.

Merginos manymu, numeris jai gali būti nekeičiamas tyčia. „Atrodo labai keistai dalykas, kaip tyčia taip daroma. Jei jau išeini, turi kuo sunkiau padaryt. Nežinau, ko jie tikisi (...)“, - piktinosi Jurgita.

DELFI susisiekė su bendrovės „Bitė“, kuri teikia „Labas“ paslaugas, viešųjų ryšių atstove Lina Bielske. Ji patikino, kad dedamos ypatingos pastangos, kad kiekvienas - tiek mūsų, tiek kitų operatorių klientas - kaip galima greičiau galėtų pasinaudotų teise ir galimybe keisti ryšio tiekėją. „Tačiau pasitaiko, kad išankstinio mokėjimo kortelių naudotojai, registruodami savo numerį perkėlimui, neteisingai pateikia duomenis. Jeigu duomenys apie asmenį tarp dviejų operatorių nesutampa, perkėlimas neįvyksta ir turi būti atliekamas dar kartelį. Gali būti, kad šis minimas atvejis būtent toks ir yra. Negalime patikrinti tikslios priežasties, nes nežinome kliento numerio“, - sakė ji.

L. Bielskė patvirtino, kad skaitytojos išsakyta pastaba apie sutrikimus internetinėje „Labas“ svetainėje yra teisinga. „Iš tiesų, internetinio puslapio Labas.lt registracijoje, pirmą kartą nuo sistemos veikimo pradžios, buvo sutrikimų. Nuo trečiadienio 16 val. iki penktadienio 10 val. puslapio registravimo sistema neveikė. Atsiprašome “Labas” vartotojų, jeigu būtent tuo metu norėjote ja pasinaudoti. Šiuo metu puslapis sklandžiai veikia“, - sakė ji.

Įvertink šį straipsnį
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pragaras autobuse: žmonės, kur jūsų kultūra? (148)

Rašau, nes esu pasipiktinusi situacija viešajame transporte . Kultūra, kultūra, žmonės, kur...

Atsakymas Avuliui: siūlote atimti iš būsto pirkėjų galimybę rinktis (16)

Šią savaitę keliuose naujienų portaluose pasirodė straipsnis „ Arvydas Avulis : daugiabučių...

Piktina „Lidl“ kainų skirtumas: Vokietijoje ir vėl pigiau? (142)

„Lidl“ pirkėjui ir vėl užkliuvo akis už akivaizdaus kainų skirtumo – šįkart jis negalėjo...

Lietuvaičių pergalės tarptautinėse dailiojo čiuožimo varžybose Baltarusijoje (9)

2018 balandžio 14 d. Baltarusijoje, Vitebske vyko tarptautinės dailiojo čiuožimo varžybos...

Įspėja kitus: nesuprato, kodėl siuntų įmonė nesutiko atlyginti patirtos žalos (113)

Rašau Jums norėdamas papasakoti savo patirtį su siuntų tarnyba DPD . Prieš kelias savaites teko...

Top naujienos

Užkalnis: baisi rizika restorano nenužudė (22)

Žinote, kokia blogiausia mintis pasaulyje, atidarinėjant restoraną? Sakyti „padarom taip, kad...

Čekijoje išskirtinį gyvenimą susikūrusi lietuvė: darbe matau ir patį didžiausią Lietuvos brudą (89)

Čekijoje įsikūrusi lietuvė neslepia, kad įsitvirtinti čia nebuvo paprasta, tačiau sunkiu darbu...

Buvęs „Nuo... iki...“ veidas Andrius Kunčina iš Lietuvos bėgo pavargęs nuo dėmesio ir požiūrio į homoseksualumą (191)

Žinių turinys vis labiau šokiruoja, o pasaulis eina velniop, tad vargina ne darbas žiniasklaidoje,...

„Betsafe-LKL“ čempionato rungtynės: „Nevėžis“ - „Juventus“ (2)

„Betsafe-LKL“ čempionato rungtynės: „Nevėžis“ - „Juventus“. Tiesiogiai iš Kėdainių.

Vairuotojo atkirtis kritikams: nesiskųskit – mes verčiami pažeisti taisykles (56)

Į DELFI redakciją kreipėsi Arnas, kuris teigia, kad visuomenėje motociklininkai yra kritikuojami...

Gyvai / LKL dvikova: „Neptūnas“ – „Lietuvos rytas“ tiesioginė vaizdo transliacija (2)

„Betsafe-LKL“ čempionato 33 turo rungtynėse sekmadienį Klaipėdoje žaidžia vieni iš turnyro...

Aplankiusi populiarų kurortą, nuomonę apie poilsį Turkijoje pakeitė jau po pirmos dienos (153)

Apie Turkiją teko skaityti galybę atsiliepimų, tačiau niekada ten nesilankiau. Stebėjau vis...

Tvarka ligoninėje sukrėtė: padėkime negalintiems apsiginti (18)

Esu šokiruota, tiesiog nežinau kur kreiptis, noriu padėti žmonėms, pati moku apsiginti, bet...

Kontracepcija jau ne tik moterų reikalas: gydytojas papasakojo apie priemonę, kurią mažai kas žino (92)

Norint išvengti neplanuoto nėštumo , nemaža dalis moterų pasiryžta visą likusį gyvenimą...

Prabangus Panevėžyje statomo namo interjeras pranoksta net Vilnių ir Kauną (145)

Lietuviai vis labiau trokšta savo namuose modernios klasikos, kuri pabrėžtų ne tik...