Skaitytoja pasakojo, kad kovo 1 d. ji, apsipirkinėdama „Rimi“ parduotuvėje Medeinos g. 8, prie kasos pastebėjo, kaip girtas vyriškis, perkantis brendžio butelį, į kišenę įsikišo cigaretes.

Moteris teigė norėjusi apie tai pranešti apsaugai, tačiau jos nerado, tad kreipėsi į kasininkę.

Ji, pasak skaitytojos, į skundą nesureagavo ir apsivogusį pirkėją praleido, pradėdama toliau skaičiuoti kainą už kito pirkėjo prekes. Moteris pasipiktino, kad parduotuvėje, kur ji apsiperka kasdien ir neša pelną, jos manymu toleruojamos vagystės.

DELFI situaciją pakomentavo bendrovės „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė:

„Iš tikrųjų, pardavėja turėjo sureaguoti ir pranešti apsaugai (tuomet apsaugos darbuotojas buvo vidinėse patalpose, kur darbus vykdė inkasatoriai). Tačiau pirkėja paskambino ir į mūsų klientų aptarnavimo liniją – ačiū jai labai už tai. Mūsų apsauga peržiūrėjo apsaugos įrašus, ir rado pirkėją, kuris nesusimokėjo už pirkinį, ir jau surašė ieškinį dėl vagystės. Labai dėkojame dar kartą pirkėjai už akylumą ir kad pranešė mums.

Pamačius vagystę, būtinai reikia kreiptis į apsaugos darbuotojus arba parduotuvės personalą. Jeigu atsitinka tokia situacija kaip ši ir personalas nesureaguoja, galima kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo liniją ir pranešti – tokiu atveju mes visada pasižiūrime vaizdo įrašus ir kreipiamės į policiją.

Jeigu pirkėjas pažeidinėja viešąją tvarką, triukšmauja, kabinėjasi prie kitų pirkėjų arba kitaip netinkamai elgiasi, tokiu atveju išprašome iš parduotuvės arba kviečiame policiją. Neturime galimybės patikrinti visų pirkėjų, kurie perka alkoholį, ar jie blaivūs.“

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (262)