Į „Delfi“ kreipėsi skaitytoja, kuri teigė, kad viešajame transporte karštomis vasaros dienomis neįmanoma patogiai pasiekti savo kelionės tikslą.

„Esu vilnietė, kreipiuosi į Delfi.lt redakciją su klausimu: ar tikrai sumokami pinigai už viešąjį transportą nuplaukia ten, kur reikia?

Istorija gan paprasta, tačiau kelianti daug klausimų, bet pradėkime nuo pat pradžių. Šiuo metu Lietuvoje fiksuojami karščio rekordai, o kaip žinoma, didelė dalis gyventojų išgyvena juos labai sunkiai, ypač garbaus amžiaus gyventojai.

Nesu tas žmogus, kuriam karštis kelia didelius sunkumus, tačiau įlipus į viešojo transporto autobusą supratau, kad prasidėjo išgyvenimo akimirkos.

Vienintelė mintis galvoje: kaip neprarasti sąmonės? Tai buvo 24 autobusas (nr. 4009), atvažiavęs apie 17 val. Deja, bet buvo atidaryti tik 2 maži langai,o liukai buvo uždaryti. Aišku, apie kondicionierių net kalbos nėra.

Spėju, autobusas kursavo visą dieną, nes nei oro, nei malonaus kvapo jame nebuvo. Važiavau iš darbo, piko metu, tai galite įsivaizduoti, koks buvo aromatas.

Nesinaudoju M.Ticket programa, tačiau teko specialiai parsisiųsti, kad parašyčiau savo komentarą. Aišku, nemanau, kad atsižvelgs, tačiau nepabandžius nesužinosi. Visgi norėtųsi, kad šis priešistorinių laikų metalo laužas būtų nurašytas.

Pastaruoju metu skaičiau daug naujienų dėl vairuotojų trukumo. O, dabar įsivaizduokite, kaip jiems sekasi dirbti tokiomis sąlygomis. Norėčiau nuoširdžiai padėkoti šiuo autobuso vairuotojui, nes jo vietoje tikrai palikčiau tą autobusą kelio viduryje.

Klausimas, ar tikrai tokios kelionės yra vertos mėnesinio bilieto už 30 eurų? Jeigu norime atsikratyti mašinų ir sudominti gyventojus vairuotojų darbo perspektyvomis, visų pirma miestas privalo būti aprūpintas kokybiškais autobusais. Nes šiuo metu maloniai rinkčiausi mašiną, kurioje nors langus galima atidaryti“, – rašė vilnietė.

UAB „Vilniaus viešasis transportas“ komunikacijos ir rinkodaros vadovė Giedrė Buivydienė teigė, kad oro sąlygos kelia nemažai iššūkių bendrovei.

„Šiuo metu UAB „Vilniaus viešasis transportas“ autobusų parką sudaro daugiau kaip 50 proc. transporto priemonių iki 5 metų senumo, vis dėlto dar nemažai daliai autobusų parko reikalingas atnaujinimas. Bendrovės planuose numatyta įsigyti 70 hibridinių (20 triašių ir 30 dviašių) autobusų, kurie padarys keliones komfortiškesnes ir patogesnes keleiviams.

Esant dideliems karščiams į maršrutus stengiamasi išleisti tik transporto priemones su kondicionieriais. Dėl didelio karščio ir aukštų slėgių transporto priemonėse pasitaiko kondicionavimo sistemų gedimų, juos kuo greičiau bandoma pašalinti, tačiau kol parkas nėra pilnai atnaujintas, maršrutuose pasitaiko ir transporto priemonių, kurios nors ir techniškai tvarkingos, tačiau neturi kondicionavimo sistemos.

Keleivės minėtame 24 autobuse toks atvejis ir buvo. Kalbant apie darbuotojus, tokios oro sąlygos tikrai kelią iššūkių, bendrovė yra numačiusi vairuotojams priedą, kai oro temperatūra viršija 26 laipsnius jeigu tenka dirbti transporto priemonėje be kondicionavimo sistemos. Tokiose transporto priemonėse yra įrengiami vėjeliai vairuotojų kabinose. Taip pat dalinamas vanduo, užtikrinamos galinėse stotelėse geriamojo vandens atsargos“, – rašė vadovė G. Buivydienė

Savo istorijas ir pasakojimus siųskite pilieciai@delfi.lt

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)