Renkuosi maršrutą, nurodau pradinę stotelę bei galutinę ir mano nuostabai gaunu pranešimą, kad tokio maršruto nėra. Įdomu, nes nuo mano norimo taško A iki taško B tikrai įmanoma nuvažiuoti, tik esmė ta, kad yra persėdimas. Tikėdamasis, kad sistema veikia panašiai kaip Vilniaus miesto transporto sistema, laukiau pilno maršruto, kur būtų nurodomos ir tarpinės stotys, kur turėsiu persėsti. Bilietus tikėjausi įsigyti vienu metu, tiek nuo taško A iki tarpinės stoties, tiek nuo tarpinės stoties iki taško B, bet, deja, tai neįmanoma, akivaizdu, sistemą kūrė nelabai įsigilinę į šiuolaikinius vartotojų poreikius.

Kadangi žinau tarpinę stotį, kurioje vyksta persėdimas, renkuosi pakeisti B tašką, tik įdomu tai, kad išskleidus pasirinkimo sąrašą, tik tašką B ir teduoda. Pasirodo, turi eiti ir rankiniu būdu išvalyti ankstesnį pasirinkimą ir tik tada pateikiamas pilnas sąrašas. Išsirenku pagaliau reikiamą persėdimo stotį ir perku bilietą. Viskas kaip ir sklandžiai, bet kai atlieku apmokėjimą ir paspaudžiu grįžti pas pardavėją, sugrįžus pas pardavėją pateikiamas pranešimas, kad įvyko klaida, ji bus užregistruota ir pan.

Klaida tai klaida, bet bilieto gauti nepavyko. Kadangi prieš tai užsiregistravau, einu į vartotojo skiltį „Mano bilietai“, deja, bilieto nėra. Ką gi, klaida užregistruota, tikiuosi, bilietas atsiras, nes kelionė tik kitą dieną. Einu pirkti kito bilieto nuo tarpinės stoties iki taško B. Šį kartą viskas įvyksta sklandžiai, sugrįžus į pardavėjo puslapį iš karto pasiūlo bilietą išsisaugoti lokaliai, o taip pat gaunu bilietą el. paštu. Regis, suveikė, bilieto nežiūrėjau ir einu į skiltį „Mano bilietai“ ir išsigąstu, nes kelionės datą rodo sąraše ne tą, kurią pasirinkau, o pirkimo datą, o laikas nurodomas 00:00. Rodoma aktyvi maršruto, kurį pasirinkau nuo tarpinės stoties iki taško B, nuoroda, spaudžiu ant tos nuorodos, tikėdamasis, kad atidarys patį bilietą-turinį, bet nuoroda, pasirodo, neveikia, niekas nevyksta.

Žiūrinėju toliau. Toliau dar rodoma kaina, kiek sumokėjau už bilietą, bet portale niekur neradau galimybės peržiūrėti įsigytą bilietą. Kadangi bilietą pasiūlius išsisaugojau lokaliai kompiuteryje, atsidarau pažiūrėti kas ten viduje. Nors išgąsdino, bet bent jau bilieto turinys teisingas. Kadangi pirmasis įsigytas bilietas niekaip neatsiranda, susirandu el.pašto adresą nurodomą svetainės apačioje.

Nors el. pašto adresas vizualiai rodomas info@litrail.lt, po juo slepiasi kitas passenger@litrail.lt. Rašai iš karto abiem laiškais. Ištraukiu iš el. bankininkystės savo mokėjimą, prikabinu ir jį, surašau visą situaciją ir siunčiu. Kadangi pirkimą dariau iš vakaro, kitą dieną 11:48 val., matomai jau atsibudę ir dirba Lietuvos geležinkeliai, gaunu laišką, kurio turinys toks kaip https://www.traukiniobilietas.lt/portal/ paskelbta naujiena „Dėl galimų sutrikimų perkant e.bilietus“.

Akivaizdu, kad niekas net nepasistengė perskaityti mano laiško. Parašėme ir pamiršome jus. Atrašau į laišką ir dar kartą išdėstau situaciją, nes mano atveju bilietą pirkau ne sau, keleivis kitas ir man netinka jų siūlomas variantas, mat siekdamas susigrąžinti, kaip jie rašo, pinigus neturėsiu traukinių stotyje pirkto bilieto, nes originalas išvažiuos su keleiviu, o mokėtojas tai aš. Įdomu ir tai, jog gautame laiške, kurį suprantu kaip „atšokite, tai jūsų bėdos“, nenurodytas net kontaktinis telefonus, kuriuo būtų galima susisiekti. Paprašiau nurodyti ir kontaktus, bet po kelių valandų laukimo – jokios reakcijos iš Lietuvos geležinkelių.

(...) Pinigus moki, prekės nėra, ieškok vėjo laukuose. Ką gi, einu vėl į puslapį, puikuojasi tiek puslapio antraštėje, tiek poraštėje telefono numeris: 8 700 55111. Tikrai maniau, jog paskambinsiu ir pavyks išspręsti kilusią situaciją, bet, deja, kelis kartus skambinu ir vis atsiliepiantis įrašas informuoja, kad dėl techninių problemų, deja pasiskambinti jiems negaliu. Pasidarė dar įdomiau. Viešai pristato galimybę įsigyti e.bilietą, perki, bet bilieto negauni, į laišką atsiunčia automatinį atsakymą, telefonus išjungia. Super!!! Kyla dabar klausimas, kiek milijonų išleista šios sistemos kūrimui, kuri paleista, akivaizdu, net neatlikus testavimų.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

AB „Lietuvos geležinkeliai“ spaudos atstovas Vidmantas Gudas:

„Bilietų pardavimo internetu sistema pradėjo veikti vasario 26 d. Pirmomis jos veikimo dienomis buvo pastebėta techninė klaida, kuri nebuvo aptikta testavimų metu. Maždaug 1 proc. bilietus pirkusių keleivių dėl tam tikrų portalo ir bankinių sistemų sąsajų realizacijos trūkumų negalėjo įsigyti bilietų, arba sumokėję pinigus bilietų negaudavo. Toji klaida aptikta ir ištaisyta. Šiuo metu dar gali pasitaikyti klaidų atsiskaitantiems per DNB banką. Situaciją tikimasi artimiausiu metu išspręsti.

Bilietų pardavimo portale jungtinio maršruto paieškos vykdymo galimybės kol kas nėra, tačiau jau artimiausiu metu ji atsiras. Dėl pinigų grąžinimo ar kitų klausimų, susijusių su bilietų pirkimu internetu keleiviai gali kreiptis el.pašto adresu aptarnavimas@litrail.lt

Nuo prekybos bilietais internetu pradžios parduota beveik 5300 bilietų. Dedame visas pastangas, kad keleivių pastebėti trūkumai būtų kuo greičiau ištaisyti ir labai atsiprašome tų, kuriems teko susidurti su nepatogumais.“