Vyras svarsto, ar neturėjo būti įtaisytas saugiklis, kad dujų žarna neištrūktų iš pačios kolonėlės, o išslystų nuo automobilio. Jis pripažįsta, kad nors automobilio vairuotoja pasielgė nerūpestingai, vis dėlto, anot vyro, būtent toks neapgalvotas kolonėlės suprojektavimas galėjo sukelti didelį sprogimą.

Sprogimo galimybę atmeta „Lietuva Statoil“ Saugos, sveikatos ir aplinkosaugos departamento direktorius Valdas Lopšaitis: „Siekiant užtikrinti dujų pylimosi proceso saugumą, visose „Statoil“ degalinių dujų kolonėlėse yra sumontuotos nutraukimo movos. Jeigu klientas pamiršta atjungti pistoletą ir nuvažiuoja, mova trūksta ir dujų kolonėlės sistema užsidaro ir lieka saugi. Į aplinką patenka tik nedidelis dujų kiekis, buvęs pylimo žarnoje, kuris greitai išsisklaido ore.“

Pasak V. Lopšaičio, dujų pylimosi vietose vairuotojams yra pateiktos vaizdinės instrukcijos, kaip saugiai įsipilti dujų ir primenama, kad baigus piltis dujas, vairuotojai turi atjungti pistoletą nuo automobilio.

„Lietuva Statoil“ Saugos, sveikatos ir aplinkosaugos departamento direktorius nurodo ir kitą būdą, kaip siekiama išvengti tokių nutikimų: degalinių operatoriai stengiasi dar kartą priminti vairuotojams ištraukti pistoletą iš automobilio, kai jie atsiskaito už kurą.  

Dėkojame DELFI skaitytojui už informaciją!

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)