Žinią, apie galimą paslaugų atjungimą DELFI skaitytojas Marius sakė gavęs pirmadienį. Nustebęs, kad viršijo kredito limitą, vyriškis pasitikrino einamojo mėnesio išklotinę, kurioje pamatė stebinančios informacijos.

„Pasitikrinus savitarnos svetainėje, pastebėjau, kad einamojo mėnesio sąskaitoje nurodyti 52 SMS į užsienio tinklus“, – pasakojo Marius.

Paskambinus į „Tele 2“, jis sako buvęs „nuramintas“, kad įvyko sisteminė klaida, ir kad kažkodėl kiekvienas jungimasis elektroniniu parašu „Tele 2“ apmokestinamas kaip SMS į užsienį.

„Gavau patarimą šį mėnesį pasididinti kredito limitą, mėnesio pabaigoje susimokėti nepagrįstą sąskaitą, o kitą mėnesį jie „kompensuos“. Kiek tokių jungimųsi su elektroniniu parašu įvyksta per dieną? Manau, kad dešimtys tūkstančių. Kodėl vartotojai turi kredituoti „Tele 2“?“, – stebėjosi skaitytojas.

DELFI kreipėsi į „Tele 2“ komunikacijos vadovą Baltijos šalims Andrių Baranauską, kuris atsiprašė už tai, kad klientas buvo informuotas neteisingai – klaida įvyko ne dėl prisijungimo elektroniniu parašu ir papildomai mokėti jam nereikės.

„Klientą neteisingai informavome, dėl to labai atsiprašome. Iš tikrųjų buvo klaida to žmogaus sąskaitoje ir ta klaida iki mėnesio pabaigos bus ištaisyta. Jam kažko papildomai mokėti nereikės“, – A. Baranauskas.

Jis patikino, kad klaidų, turint daug klientų, kartais pasitaiko. „Tokiais atvejais labai dažnai žmonės net nepastebi, nes tokie atvejai yra reti. Kitas dalykas, iki mėnesio pabaigos mes ištaisome jų sąskaitas, sutvarkome, kad jos būtų teisingos, jeigu jau taip nutinka“, – kalbėjo „Tele 2“ atstovas.

Pasak jo, DELFI skaitytojo sąskaitos atveju, buvo blogai įvykdyta apskaita, kuri bus sutvarkyta. „Tą apskaitą mes sutvarkysime, tiesiog kartais tie procesai užtrunka truputį ilgiau negu kelias dienas. Dėl to jo paprašė padidinti kredito limitą, kad nekiltų problemų, kadangi mums išspręsti problemą reikia laiko, – sakė A. Baranauskas, paaiškinęs, kad kredito limitas turi būti taikomas pagal įstatymus, kol sistema vartotoją automatiškai atblokuos. – Bet tai yra techninis veiksmas, kuris nereiškia, kad žmogus daugiau mokės.“

A. Baranauskas nurodė, kad šiuo metu klaida skaitytojo išklotinėje yra tiriama: „Mes žiūrim, ar yra daugiau tokių žmonių, jeigu yra, kiek jų yra, kad visiems galėtume ištaisyti. Tokių kreipimųsi buvo mažai, apskritai jų reguliariai būna, kad žmonės pastebi, kad kažkas ne taip, bet kad tai būtų kažkokia sisteminė problema, to mes nematome. Atsiprašom kliento, kad nelabai teisingai jį informavom, bet jis neturės mokėti.“

Jis padėkojo klientui už pastebėtą problemą ir patikino, kad jo bėda turėtų būti išspręsta šią savaitę.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (63)