Į „Delfi“ kreipėsi skaitytoja, kuri teigė, kad su e.sveikatos sistemos nesklandumais susiduria ne pirmą kartą.

„Norėčiau papasakoti apie situaciją su kuria susiduriu ne pirmą kartą. Kadangi jau nebėra sistemos www.sergu.lt, kuri buvo tikrai patogi registruojantis pas gydytojus, dabar registracija vyksta per www.esveikata.lt.

Pirmas atvejis, kada buvau užregistravusi savo dukrą (16 m.) pas alergologę, į elektroninį paštą gavau pranešimą apie vizito patvirtinimą ir laukėme paskirtos datos. Nuvykusi mergaitė į kliniką, išgirdo, kad ji nėra užregistruota . Tuomet mano dukrą registratorė užregistravo į patį turimą artimiausią laiką pas gydytoją.

2022-06-03 d. užsiregistravau per www.esveikata.lt pas odontologę klinikoje. Gavau el. patvirtinimą apie vizitą. 2022-06-06 dar gavau priminimą apie vizitą .

2022-06-07 kaip ir buvau užsiregistravusi nuvykau į kliniką, kur registratorė pareiškė, kad manęs nėra užregistruota sistemoje ir jie nemato mano vizito. Paklausus, kodėl taip yra, atsakymas buvo paprastas: „Skambinkite tiesiai į kliniką, o ne per sistemas.“ Tada klausimas, kam išvis tos registracijos per sistemą reikalingo?

Pati turėjau išsiprašyti iš darbo, kad važiuočiau per visą miestą ir gaučiau tokį atsakymą. O kas, jei taip užsiregistruoja žmogus iš kito miesto ir atvyksta, ir gauna tokį atsakymą?

Kas yra atsakingas už tokius nesklandumus – sistema ar klinika? Būtų įdomu išgirsti atsakingų asmenų komentarą, kadangi šis atvejis jau ne pirmas. Pati tikrai daugiau www.esveikata.lt sistema nesinaudosiu registruojantis pas gydytojus “, – rašė skaitytoja.

Registrų centro komunikacijos atstovas Mindaugas Samkus teigė, kad rezervaciją turi patvirtinti gydymo įstaiga.

„Išankstinė pacientų registracijos sistema (IPR), kuri yra dalis E. sveikatos sistemos, leidžia automatizuotai ir skaidriai įgyvendinti išankstinės registracijos pas gydytoją procesus.

Šiuo metu galimybę naudotis IPR teikiant registracijos laikus turi daugiau kaip 600 šalies sveikatos priežiūros įstaigų, iš kurių aktyviai sistema naudojasi 450 įstaigų. Kiekvieną mėnesį IPR pagalba į pas gydytojus sėkmingai užsiregistruojama po daugiau kaip 280 tūkst. pacientų.

Sistema leidžia pacientams nuotoliniu būdu rezervuoti priėmimo laiką, gauti pranešimus ir priminimus apie numatytą apsilankymą pas gydytoją, stebėti ir valdyti savo apsilankymus.

Svarbu pažymėti, kad platformos veikimas, t.y. pacientų galimybė matyti aktualius gydymo įstaigų specialistų darbo laikus ir pasirinkti tinkamiausią vizito laiką priklauso nuo šią informaciją į sistemą teikiančios įstaigos. Pacientui pasirinkus norimą vizito laiką, jo rezervaciją turi patvirtinti pati gydymo įstaiga.

Deja, bet neturėdami tikslių duomenų apie aprašomą situaciją negalima pakomentuoti, kodėl konkrečiais atvejais registracijos pas gydytojus procesai nebuvo sklandūs. Esant klausimų, pacientams rekomenduojama kreiptis į konkrečią gydymo įstaigą, o klausimais, susijusiais su IPR sistemos veikimu, galima skambinti E. sveikatos konsultantams telefonu +370 5 236 4577.

Pastaruoju metu daugiau panašių nusiskundimų nei iš pacientų, nei iš gydymo įstaigų nesame sulaukę“, – rašė atstovas Mindaugas Samkus.

Rašykite savo pasakojimus ir istorijas pilieciai@delfi.lt

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)