Esu labai pasipiktinusi Vilniaus miesto viešuoju transportu. Šį straipsnį norėčiau skirti mūsų gerbiamam Vilniaus miesto merui Remigijui Šimašiui!
© DELFI skaitytoja

Kur tie 50 naujų autobusų, kurie išriedėjo į Vilniaus miesto gatves? Netenka labai dažnai naudotis viešuoju sostinės transportu, gal ir ačiū Dievui, nes autobusų situacija yra kraupi.

Taip nutiko, jog vakar nuo šalčio neužsikūrė automobilis, o skubiai reikėjo vykti į Santariškių klinikas. Ryte šaltis spaudė tikrai virš -20 Pilaitės mikrorajone, tad skubiai išsikvietėme taksi, po procedūrų nusprendėme vykti viešuoju sostinės transportu, nes labai patogiai važiuoja 75 autobusas – tiesiogiai iki namų. Ir ką jūs galvojate? Sušalome taip, kad visą dieną kūnas negalėjo atšilti!

Tarp durų plyšiai nežmoniški (nuotrauka prisegta) per langus pučia vėjas... Kaip jaustis pačiam vairuotojui, gerb. Mere? Manau, kad tai buvo paskutinis kartas, kai teko naudotis viešuoju sostinės transportu... Apmaudu...

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.

Komentuoja „Susisiekimo paslaugų“ Komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė

Didesnė dalis šiuo metu eksploatuojamų autobusų ir troleibusų turi gamybos metu įrengtas šildymo sistemas, kurios pritaikytos efektyviai dirbti iki -12 laipsnių šalčio. Senesnių transporto priemonių kėbulų šilumos izoliacija, viengubi, ne stiklo paketų langai nėra pritaikyti pastarosios savaitės ekstremalaus šalčio sąlygoms, todėl šildymo efektyvumas ne visose transporto priemonėse pakankamas. Padidinti šildymo krosnelių skaičių keleivių salonuose nėra galimybės, nes gamykliškai tam nėra pritaikyta elektros instaliacija.

Darbo dienos pradžioje iš transporto parkų autobusai ir troleibusai išvažiuoja patikrinus ir įjungus jų šildymo sistemas, tačiau kiekvienoje stotelėje atidarant duris įeinantis šaltas oras šildymo procesą maksimaliai padidina ir senesnių autobusų bei troleibusų šildymo sistemos genda. Itin šaltomis dienomis padaugėja tam tikrų techninių sutrikimų – dažnesni durų valdymo sistemų, elektros sistemų gedimai.

Konkrečiu nurodytu atveju, pateiktu nuotraukoje, atidarant autobuso duris prišalusi sandarinimo gumos dalis nuplyšo, palikdama tarpą po durimis. Viešojo transporto priemonės tikrinamos kasdien, o pastebėtus nesklandumus vežėjas visuomet stengiasi pataisyti kuo operatyviau.

Situacija žymiai pagerės sostinės gatvėse daugėjant naujų viešojo transporto priemonių. Primename, jog 2017 m. rudenį prasidėjo rekordinis viešojo transporto atnaujinimas, o iš viso iki šių metų pabaigos Vilniaus gatvėmis važiuos 250 naujų autobusų ir 41 naujas troleibusas, kurie bus žymiai modernesni, komfortiškesni ir patogesni keleiviams, be to, pritaikyti dirbti labiau ekstremaliomis oro sąlygomis, žiemos metu iki – 35 laipsnių šalčio, o vasara iki + 50 laipsnių karščio.

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Prabangios atostogos Turkijoje žlugo: viešbučio teritorijoje – statybos, maitinimas – kaip kalėjime (86)

Lietuvis Gabrielius nusprendė sužadėtinės gimtadienio proga padaryti jai malonią staigmeną ir...

Nepasikentęs praeivis „Jaguar“ vairuotojo parkavimu: turiu vieną klausimą visuomenei (98)

DELFI skaitytojai ir toliau fiksuoja vairuotojų pažeidimus gatvėse. Šįkart DELFI skaitytojui...

Ar baisus etatinio mokytojų darbo apmokėjimo velnias? (1)

Nė viena pastarojo dešimtmečio švietimo sistemos pertvarka nebuvo sulaukusi daugiau visuomenės...

Autobuso keleivę įskaudino vairuotojo žodžiai: jaučiausi stipriai pažeminta (62)

Ar ir jums yra taip buvę, kad turėjote nemalonią patirtį su maršrutinio transporto vairuotojais?...

I-asis Vilniaus rajono muzikos ir meno mokyklų styginių instrumentų ir akordeono etiudų konkursas „VIRTUOSSO“

Š. m. balandžio 14 d. Pagirių meno mokykloje vyko I-asis Vilniaus rajono muzikos ir meno mokyklų...

Top naujienos

Patikrino: devyni iš dešimties Lietuvos interneto vartotojų – vagys žala viršija 2,1 mlrd. eurų (155)

„Biški“ vagis nebūna“ – tokiu šūkiu autorių teisių organizacijos ketvirtadienį durė...

Tokias moteris galima pažinti iš tolo, jei žinai, ko ieškoti: vedusiems jos pavojingos

Trečdalis susituokusių porų teigia, kad yra bent kartą žengę „į kairę“. Ir čia puikiai...

Lemiamas Eurolygos akordas Kaune: „Žalgiris“ – „Olympiakos“ varžovų gretose nebus vieno lyderių (33)

Kauno Žalgiris “ ketvirtadienį vakare gali žengti istorinį žingsnį ir pirmąkart po 19-os...

Ketvirtas Eurolygos ketvirtfinalio mūšis: Adomaitis laukia nervų karo su pergalinga atomazga (4)

Per žingsnį nuo Eurolygos finalo ketverto turnyro atsidūręs Kauno „Žalgirio“ klubas...

Vanagaitė rado dar vieną progą apspjauti kritikus: lietuvius ginti teko rusų istorikui (318)

Lietuvių rašytoja ir žurnalistė, plačiai nuskambėjusios knygos apie Holokaustą Lietuvoje...

Parlamentaras gyvenimo draugės paieškas iškeitė į rimtesnius reikalus (35)

„Valstietietis-žaliasis“ Kęstutis Mažeika vėl sukėlė diskusijas internete, kai rasta...

Macrono ir Trumpo susitikimas: viską pasakė kūno kalba (41)

Emmanuelio Macrono valstybinis vizitas Vašingtone turėjo būti „žavesio puolimas“, siekiant...

„Betsafe-LKL“ čempionato rungtynės: „Dzūkija“ - „Pieno žvaigždės“ (2)

„Betsafe-LKL“ čempionato rungtynės: „Dzūkija“ - „Pieno žvaigždės“. Tiesiogiai iš...

Kad alytiškis serga klastinga liga, suprato lūžus rankai: transplantacija ir jo pomėgis padėjo pasiekti stebuklą (1)

„Aš laimėjau aukso puodą“, – taip 56 metų alytiškis verslininkas Algimantas Vileikis kalba...

Intriguojanti LKL akistata: „Lietkabelis“ – „Lietuvos rytas“ (tiesioginė vaizdo transliacija) (9)

„LKL-Betsafe“ čempionate Panevėžio „Lietkabelis“ ketvirtadienį vakare namų arenoje priima...