Esu labai pasipiktinusi Vilniaus miesto viešuoju transportu. Šį straipsnį norėčiau skirti mūsų gerbiamam Vilniaus miesto merui Remigijui Šimašiui!
© DELFI skaitytoja

Kur tie 50 naujų autobusų, kurie išriedėjo į Vilniaus miesto gatves? Netenka labai dažnai naudotis viešuoju sostinės transportu, gal ir ačiū Dievui, nes autobusų situacija yra kraupi.

Taip nutiko, jog vakar nuo šalčio neužsikūrė automobilis, o skubiai reikėjo vykti į Santariškių klinikas. Ryte šaltis spaudė tikrai virš -20 Pilaitės mikrorajone, tad skubiai išsikvietėme taksi, po procedūrų nusprendėme vykti viešuoju sostinės transportu, nes labai patogiai važiuoja 75 autobusas – tiesiogiai iki namų. Ir ką jūs galvojate? Sušalome taip, kad visą dieną kūnas negalėjo atšilti!

Tarp durų plyšiai nežmoniški (nuotrauka prisegta) per langus pučia vėjas... Kaip jaustis pačiam vairuotojui, gerb. Mere? Manau, kad tai buvo paskutinis kartas, kai teko naudotis viešuoju sostinės transportu... Apmaudu...

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.

Komentuoja „Susisiekimo paslaugų“ Komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė

Didesnė dalis šiuo metu eksploatuojamų autobusų ir troleibusų turi gamybos metu įrengtas šildymo sistemas, kurios pritaikytos efektyviai dirbti iki -12 laipsnių šalčio. Senesnių transporto priemonių kėbulų šilumos izoliacija, viengubi, ne stiklo paketų langai nėra pritaikyti pastarosios savaitės ekstremalaus šalčio sąlygoms, todėl šildymo efektyvumas ne visose transporto priemonėse pakankamas. Padidinti šildymo krosnelių skaičių keleivių salonuose nėra galimybės, nes gamykliškai tam nėra pritaikyta elektros instaliacija.

Darbo dienos pradžioje iš transporto parkų autobusai ir troleibusai išvažiuoja patikrinus ir įjungus jų šildymo sistemas, tačiau kiekvienoje stotelėje atidarant duris įeinantis šaltas oras šildymo procesą maksimaliai padidina ir senesnių autobusų bei troleibusų šildymo sistemos genda. Itin šaltomis dienomis padaugėja tam tikrų techninių sutrikimų – dažnesni durų valdymo sistemų, elektros sistemų gedimai.

Konkrečiu nurodytu atveju, pateiktu nuotraukoje, atidarant autobuso duris prišalusi sandarinimo gumos dalis nuplyšo, palikdama tarpą po durimis. Viešojo transporto priemonės tikrinamos kasdien, o pastebėtus nesklandumus vežėjas visuomet stengiasi pataisyti kuo operatyviau.

Situacija žymiai pagerės sostinės gatvėse daugėjant naujų viešojo transporto priemonių. Primename, jog 2017 m. rudenį prasidėjo rekordinis viešojo transporto atnaujinimas, o iš viso iki šių metų pabaigos Vilniaus gatvėmis važiuos 250 naujų autobusų ir 41 naujas troleibusas, kurie bus žymiai modernesni, komfortiškesni ir patogesni keleiviams, be to, pritaikyti dirbti labiau ekstremaliomis oro sąlygomis, žiemos metu iki – 35 laipsnių šalčio, o vasara iki + 50 laipsnių karščio.

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Nufilmavo nematytą gyvį: ar Lietuvoje jau gyvena kolibriai? (15)

DELFI skaitytojas Valdas nufilmavo jam iki šiol nematytą gyvį. „Kas čia per vabzdys? Kažkoks...

Iš degančio namo išgelbėti kačiukai ieško namų (1)

Mes juos vadiname tiesiog broliais gaisrinukais. Šie liūtaširdžiai mažyliai buvo išgelbėti iš...

Per žingsnį nuo tragedijos: sustojęs išgelbėjo moters gyvybę (35)

Tai nutiko rugpjūčio pradžioje. Grįžinėjau iš Vilniaus, buvo maždaug vidurnaktis, kai staiga...

Gyvūnų gelbėtojams svyra rankos: gatvėje rado daug apleistų sergančių kačiukų (4)

Kokiame gyvenimo etape taip lengvai pametamas žmogiškumas? Kas turi nutikti žmogui, kuris lengva...

Po Kaune praūžusios liūties – šūsnys valstybinių numerių (2)

Antradienį Kauną merkė nepaprastai smarkus lietus. Jo padariniai – ne tik gatvėse...

Top naujienos

Feisbuke uraganą sukėlusios karalienių įkvėpėjos ir jos vyro interviu apie turtus kraunančią veiklą ir tikrąjį gyvenimą (155)

Neseniai feisbuke it virusas paplito įrašas, kuriame Rasa Kaktytė kvietė moteris šypsotis,...

Mažoji Lietuva Anglijoje: pūsles ir varginantį darbą kenčia dėl 220 svarų per 3 dienas (289)

Mažoji Lietuva – taip šmaikščiai vadinamas vaisių ir daržovių pakavimo fabrikas Visbiče,...

Edita Mildažytė: esu pakankamai įtakinga, kad galėčiau priimti sprendimus ir vykdyti savo gyvenimo planą taip, kaip noriu (199)

DELFI tęsia įtakingiausiųjų rinkimus, kuriuose – ir didžiausią įtaką turinčios...

Karališkos vestuvių naktys, kurių nesinori prisiminti (14)

Jie ištarė santuokos priesaiką stebint 29 milijonams žmonių, tačiau princo Harry ir Meghan...

Apie Vėlyvio akibrokštą bažnyčioje pasisakė ir Liudvikas Andriulis: „trolinti“ reikia ir galima stipresnius už save, ne silpnesnius

Režisierius Emilis Vėlyvis kartu su projekto „Zero Live Show“ aktorių komanda per Žolinę...

Savaitgaliui į namus vykę kariai pateko į avariją: vienas žuvo, keturi sužaloti papildyta (185)

Penktadienį, rugpjūčio 17 d., pavakare, kelio Molėtai–Pabradė 9-ajame kilometre, susidūrus...

Savaitgalio orai: viena diena bus ypač karšta (22)

Sunku patikėti, kad jau greitai imsime skaičiuoti paskutines vasaros dienas ir netrukus pasitiksime...

Skaitytojai dalijasi istorijomis: ką daryti, jei persekioja kelyje? (86)

DELFI skaitytojos istorija apie tai, kaip naktį ją automobiliu persekiojo nežinomas vyras...

Neįprastos vyrų ir moterų charakterio savybės, kurios atrodo seksualios priešingai lyčiai (18)

Seksualumas yra labai susijęs su kūnu. Žmonėms patinka matyti ir liesti kitų žmonių kūnus –...

Į festivalį „Karklė Live Music Beach 2018“ – net ir pėsčiomis (13)

Šiandien, penktadienį, Karklės miestelyje prasidėjo muzikos ir menų festivalis „ Karklė Live...