Teko girdėti istorijų apie pigesnes prekes, kurios būna paskelbtos „Iki“ prekybos centro leidinyje. Ateini iš ryto – prekės dar sandėlyje, ateini po pietų – jau išpirkta. Arba, kaip šiandien – buvo „atvežta“ alaus paletė, bet jau po valandos darbo tų prekių nė su žiburiu neradau. Apmaudu, kaip prekybos centras klientus laiko durniais – didelė tikimybė, kad tų prekių išvis nebuvo, arba jei buvo, tai 10 vienetų visoje parduotuvėje, užsilikusių nuo ankstesnių užsakymų.

Taigi, istorija prasidėjo rugsėjo 20 dieną, būtent šiai dienai „Iki“ leidinyje buvo paskelbta akcija, kad „Kalnapilio Dubble“ alaus skardinė kainuos tik 0,99 Lt. Gyvenu Alytuje, jame yra 4 „Iki“ parduotuvės.

Pirmojoje, vadinamoje „centrinėje“ parduotuvėje, buvau apie 8.40 val. Deja, nei alaus, nei kainos etiketės lentynoje nebuvo... Nusprendžiau nuvažiuoti iki Pirmojo Alytaus „Iki“ – ten bent buvo kaina įsprausta tarp kitų etikečių, tačiau alaus nebuvo. Nuvažiavau į „Iki Cento“ – kaina yra, alaus nėra. Paklausus pardavėjos, sakė buvo atvežta visa paletė, tačiau „užplūdo minios“ ir viską išpirko. Keista, bet apsilankius trijose iš keturių „Iki“ parduotuvėse, užtektų 10 pirštų norint suskaičiuoti, kiek yra joje žmonių. Bet jei ir buvo ta viena paletė – darant tokias akcijas turi kiekvienoje parduotuvėje būti bent penkios paletės, kad tą prekę būtų galima rasti bent iki pietų.

Kituose prekybos centruose su tuo susidurti neteko. Visada, kai šie tinklai paskelbia akciją – nuėjus be vargo galima įsigyti prekių už mažesnę kainą.

Taip „vaikausi“ akciją pirmą kartą. Ir tai tik dėl to, kad savaitgalį mano gimtadienis. Tikrai norėjau sutaupyti. Stebiuosi, kad už tokias nesąmones prekybos centrai nebaudžiami. Sutinku, kad tai puiki viešųjų ryšių akcija, norint pritraukti klientų. Ir jeigu jie neras tos prekės – nusipirks kitą. Tačiau ne tik, kad nenusipirkau, bet ir daugiau nesuvilios manęs tokiom „akcijom“.

Ir iš tikro, būtų įdomu sužinoti, kiek iš viso to alaus buvo užsakyta. Skaičiai turbūt juokingi.

Prekybos centro atstovas: kai kur alus labai greitai baigėsi

Pasak prekybos tinklo „Iki“ atstovo spaudai Valdo Lopetas, nuo šios savaitės „Iki“ pradėjo naują rinkodaros akciją „Iki kalendorius“, kurios metu pirkėjų kiekvieną dieną laukia ypač geri pasiūlymai.

„Akcija alui buvo pirmasis šios akcijos pasiūlymas, todėl labai apgailestaujame, kad pirkėjui nepavyko juo pasinaudoti ir įsigyti alaus už akcijos kainą. Šis akcijos pasiūlymas buvo vienas geriausių šiais metais, todėl netgi atvežus į parduotuves kelis šimtus kartų didesnį nei įprastai alaus kiekį, kai kuriose parduotuvėse jis iš tiesų greitai baigėsi“, - aiškino V. Lopeta.

Jis pažadėjo, kad prekybos tinklas būtinai atsižvelgs į šią situaciją ir ateityje pasistengs pasirūpinti dar didesnėmis akcijų prekių atsargomis, kad jų įsigyti už ypač gerą kainą galėtų kiekvienas „Iki“ pirkėjas.