Siuntinys buvo gan brangus, tad nusprendžiau netaupyti įpakavimo medžiagoms ir viską supakavau kuo saugiau, nes buvau suinteresuotas, kad siuntinys nukeliautų sveikas. Pasirinkau paslaugą nuo durų iki durų.

Po kelių dienų siuntinys pasiekė gavėją. Ir ka Jūs manote? Siuntinys buvo sugadintas (sulaužytas). Siųsdamas visada nufotografuoju ką įpakuoju ir kaip supakuoju, nuotraukas išsiunčiau gavėjui.

Tai, aišku, man sudarė nemažai bėdų, nes siuntinį teks vėl atgal siųsti į Lietuvą, kas kainuoja 20 eurų, na ir, žinoma, dar teks pakeisti siuntinį.

Kadangi turėjau daug nuotraukų, visas pavedimo kopijas, už kiek, ir per kur pinigai buvo pervesti, kad neatrodytų, jog kaina iš piršto laužta, taip pat ir susirašinėjimą su gavėju ir jo nuotraukas su siuntinio apgadinimais, nutariau paskambinti į DPD informaciją ir paklausti, ką daryti tokiu atveju.

Buvau informuotas, jog reikia rašyti pretenziją ir per 30 dienų gausiu atsakymą. Kažkaip net neabejojau, kad bus atlyginta ar bent iš dalies kompensuota žala, nes siuntinio turinys remontuotinas. Pretenzijos formoje yra laukelis kokios kompensacijos reikalaučiau, kadangi žinau, kad pilnos sumos neverta tikėtis (iš viso – 570 eurų), komentaruose parašiau, jog tikslios sumos nežinau kiek kas gali kainuoti, bet siuntinys buvo parduotas už 570 eurų.

Galvojau, kad gavus atsakymą toliau tęsime dialogą dėl žalos atlyginimo.

Gavau atsakymą, bet išėjo taip, jog DPD siuntas gali vežti bet kur ir bet kaip. Nes yra punktas, kuris juos apsaugo nuo bet kokios atsakomybės. Žinoma, jeigu gavėjas būtų siuntinį išpakavęs iškart prie kurjerio, gal būtų istorija buvus su kitokia pabaiga, bet mes visi žinom kaip jie „ramiai“ stovi ir laukia, kol išsipakuosi siuntinį ir jį apžiūrėsi...

Apmaudžiausia, jog į kitus du mano siųstus laiškus pretenzijų administratorė net neatsakė, o DPD inforamcijos duotu telefono numeriu 4 dienas iš eilės niekaip prisiskambinti nepavyko.

Tad patarimas toks. Tikrinkit siuntas, kai jas gaunate, nes kitu atveju gausite tokį patį atsakymą kaip aš.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Atsidūrėte panašioje situacijoje? Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.

Komentuoja DPD Integruotos komunikacijos specialistas Tomas Vaišvila

Suprantame kliento nepasitenkinimą, tačiau norime atkreipti dėmesį, kad siuntą gavėjui pristatėme š. m. vasario 27 d., pristatymo metu gavėjas priėmė siuntą ir pasirašė pristatymo patvirtinimo formoje neišreikšdamas jokių pastabų dėl siuntos būklės, pažeisto įpakavimo ir pan.

UAB „DPD Lietuva“ viešai svetainėje www.dpd.lt skelbiamose „Siuntų pristatymo taisyklėse“ yra apibrėžta, kad UAB „DPD Lietuva“ neatsako už prekių sugadinimą, jei gavėjas priėmė siuntą ir pasirašė, kad ją gavo. Nuo siuntos priėmimo momento visa siuntoje esančių daiktų atsitiktinio sugadinimo rizika pereina gavėjui.

Tokia taisyklė egzistuoja, nes UAB „DPD Lietuva“ negali užtikrinti ar ištirti, kas vyko su gavėjo priimta siunta po siuntos pristatymo – ar esami sugadinimai atsirado ne po siuntos pristatymo momento. Būtent dėl to priimant siuntą reikia įvertinti ar nebuvo pažeista siuntos pakuotė ir tik tuomet pasirašyti pristatymo patvirtinimą. Visi kurjeriai apie šią taisyklę yra informuoti ir tai yra visiškai normali praktika.

Svarbu paminėti ir tai, kad pasirūpinti saugiu siuntos pakavimu turi siuntos siuntėjas, o mūsų (kaip siuntos vežėjo pareiga) užtikrinti pakuotės saugumą, nes siuntinio turinio ir vidinio pakavimo netikriname ir negalime žinoti apie siuntinio turinį ir/ar vertę.

Tokiais atvejais, kai klientai, jų manymu, siunčia vertingus daiktus, jie gali pasinaudoti siuntų draudimo paslauga: https://www.dpd.com/lt/pradzia/siuntimo_informacija/siuntu_pakavimas_ir_zymejimas

Bet kokiu atveju visais įmanomais būdais siekiame užtikrinti saugų siuntų gabenimą, kurjeriai yra apmokyti siuntas gabenti atsargiai ir rūpestingai. T. p. nuolat ir įvairiomis priemonėmis informuojame, edukuojame, raginame klientus visuomet pasirūpinti tinkamu prekių supakavimu: https://www.dpd.com/lt/pradzia/siuntimo_informacija/siuntu_pakavimas_ir_zymejimas

Apgailestaujame, dėl šio įvykio ir atsakingai teigiame, kad kliento pretenzija buvo nagrinėta pagal visas taisykles ir pasitelkus visas patikrinimo priemones.