„Kovo 12 d., apie 17 val., užsukau į Kauno „Akropolio“ „Maximą“ ketindama apsipirkti. Paėmusi pirkinių krepšį staiga pajutau skausmą ir karštį delne... Pasirodo, ant pirkinių krepšio rankenos yra užkabintas daiktas (kaip supratau, apsauga nuo vagystės) su pliku aštriu styrančiu vielos gabalu. Būtent šis daiktas sužalojo mano ranką. Delne - plėštinė kraujuojanti žaizda, jaučiau karštį. Iš karto supanikavau. O kas, jeigu prieš mane dar kažkas susižalojo, jei liko kraujo, jeigu užsikrėsiu nepagydoma liga?! Gal ir per stipriai reaguoju, bet delne - skylė, kraujas, skausmas, masinio naudojimo krepšys ir styrantis vielos gabalas... Ką manyti tokiu atveju?“, - laiške rašė DELFI skaitytoja.

Moteris piktinosi, kad „Maximoje“ pirkiniams yra skirti vežimėliai, rankiniai krepšiai ir krepšiai su ratukais, bet apsaugos kabinamos būtent ant pastarojo. „Kas jį vogs? O štai žmogus susižaloti gali. Kiekvienas. Ir suaugęs, ir vaikas, - piktinosi pirkėja. - Mane labai stebina, kodėl plastmasės gabalas vertinamas labiau ir negalvojama apie pirkėjų, kurių dėka prekybos centrai klesti, saugą ir sveikatą? Kur žiūri darbo saugos specialistai, kurie dirba šį darbą ir yra atsakingi už tai?“.

Ji sakė kreipusis į parduotuvę el. paštu – jos buvo atsiprašyta už nepatogumus ir paprašyta atvykti į parduotuvę surašyti pretenzijos. Skaitytoja sakė planuojanti tai padaryti penktadienį.

DELFI komentaro apie situaciją paprašė „Maxima LT“ Komunikacijos vadovės Renatos Saulytės:

“Visų pirma nuoširdžiai apgailestaujame ir atsiprašome klientės dėl šio nemalonaus įvykio. Viliamės, kad klientė nedelsdama kreipėsi į medikus, kur jai buvo suteikta būtinoji pagalba ir šiuo metu klientė jaučiasi gerai. Jei ranką susižalojusi klientė būtų kreipusis į parduotuvės administraciją, operatyviai medikus būtų iškvietę ir mūsų darbuotojai.

Vis tik nukentėjusi klientė į parduotuvės administraciją nesikreipė, o apie įvykį įmonę informavo laišku, nusiųstu bendruoju klientams nurodomu elektroniniu paštu. Visi mūsų klientai nuo nelaimingų atsitikimų tinklo parduotuvėse yra apdrausti. Nors neturime raštiškos klientės pretenzijos, vis tik nedelsdami patys inicijuojame draudiminį įvykį – t.y. klientei patirtą žalą atlygins draudimo bendrovė.

Daugiau pretenzijų iš klientų dėl šioje mūsų parduotuvėje naudojamų, ant ratukinių pirkinių krepšelių segamų apsauginių žymeklių nesame sulaukę. Tokių ar panašių įvykių įmonėje taip pat nebuvo. Vis tik siekiame, kad mūsų parduotuvėse klientai jaustųsi saugiai, todėl nedelsdami patikrinome visus parduotuvėje buvusius krepšelius ir priėmėme sprendimą krepšelius peržymėti – t.y. apsauginius žymeklius segti ne ant krepšelių rankenos, o viduje“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (80)