Tiesa pasakius, kai atsitiko bėda, nuskubėjome į Raudonojo kryžiaus ligoninę dėl pasenusių mano žinių apie „traumapunktą“, ir buvome nukreipti į Kauno klinikas. Tada pagalvojau, kad prasidėjo ilga ir varginanti kelionė, kurios metu teks stovėti ilgose nesibaigiančiose eilėse, nepatenkinti medikai ir visa kita, kas susiję su problematiška ir senovine medicinos sistema. Todėl susikaupiau ir pasiruošiau ilgam ir varginančiam maratonui aiškintis, ar nieko nieko baisaus neatsitiko mano dukrytei, kuri patyrė galvos traumą.

Kai atvykome į Kauno klinikas ir buvo pakeltas šlagbaumas, mums susidarė įspūdis, kad mūsų jau laukia... Atvykę prie priimamojo durų, nuskubėjome į vidų, ten mūsų laukė eilės numerio pultas, kur galėjome pasirinkti arba „Skubus priėmimas“ arba „paprastas priėmimas“. Pultelyje paspaudę „skubiai“, pasijutome lyg patekę į karuselę!

Visi, su kuriais turėjome bendrauti, buvo labai malonūs ir profesionalūs – pradedant nuo priėmimo langelio, baigiant slaugute, kuri kaip įmanydama padėjo pajusti, kad nelaimei įvykus, medingai pasirūpins dukrele.

Tai buvo nuostabiausia patirtis per pastaruosius 20-imt metų Lietuvoje! Daug keliauju po Europos šalis, kurios yra labai išsivysčiusios nei mūsų Lietuva, tačiau kai kurioms jų reikėtų pavydėti ir įrangos, kuri naudojama suteikti pagalbai mūsų piliečiams, ir darbuotojų profesionalumo!

Atvirai pasakius, buvo akimirkų, kai dėl dukrelės traumos jautėme didelį stresą, bet nebuvo nė kruopelytės abejonės, kad mumis bus pasirūpinta blogai, arba kad kažkas svarbaus bus praleista, stebint pacientę.

Labai jums ačiū, gerbiami Kauno klinikų vaikų priimamojo medikai! Jūs esate nuostabūs! Išskirtinis ačiū gydytojai Astai Vinskaitei!

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Prašome jūsų: pasidalinkite savo patirtimi aš ligoninės ar poliklinikos, pagyrimais ir nusiskundimais gydytojams! Rašykite el.p. pilieciai@delfi.lt su prierašu „Sveikata“!