DELFI skaitytoja tikino, kad jau ne pirmą kartą užsisako vaistus internetu, tačiau jų įpakavimas kiekvieną kartą nuvilia.
„Jau kelintą kartą užsisakius prekių iš „Eurovaistinės“ internetu, jie atkeliauja įpakuoti į per didelį ir visai nereikalingą plastiko kiekį. Šiais laikais, kai visi stengiasi sumažinti naudojamo plastiko kiekį, ši vaistinė elgiasi labai neatsakingai“, – teigė ji.
DELFI susisiekė su „Eurovaistinės“ komunikacijos vadove Laura Bielske ir paprašė pakomentuoti perteklinį plastiko naudojimą.
„Turime tam tikrų produktų, kuriuos transportuodami klientams apsaugome papildomai. Skysčiai, stiklinės pakuotės paruošiamos pervežimui, kad jos nebūtų pažeistos, nedužtų, neišsipiltų. Tam kolegos ir apsuko produktą plėvele. Apgailestaujame, kad šis mūsų sprendimas buvo suprastas neteisingai.
Ieškome sprendimų, kaip kitokia priemone galėtume ir apsaugoti įsigyjamą produktą, bet ir užtikrinti mažiausią galimą žalą gamtai. Mes mielai priimsime pakuotę atgal į vaistinę ir jeigu tik ji nebus pažeista, galėsime panaudoti ją dar kartą“, – komentavo atstovė.