aA
Havajuose atostogaujantys trys lietuviai studentai papasakojo, ką teko patirti praėjusį savaitgalį, atostogų metu Havajuose, kai ten papuolė į uragano Lane įkarštį.

„Esame trys studentai, išvažiavę pagal „Work and Travel“ programą ir dabar atostogaujantys Havajuose. Deja, atostogos tapo kiek įtemptos, nes papuolėme į patį uragano Lane įkarštį. Gatvėse girdėjome sirenas, kurios bylojo apie tai, kad reikia suklusti. Apsigyvenome Maui saloje, Lahaina Beach. Jau atvykus į šią salą pajutome gana stiprų vėją. Nuvykus į mūsų gyvenamąją vietą prieš pat mūsų akis visame miestelyje dingo elektra, vienintelė šviesa tuo metu toje vietoje buvo mūsų automobilio žibintai“, – DELFI pasakojo Karolis Kiniulius.

Pasak jo, apsigyvenus ten pavyko užmigti, tačiau neilgam, nes maždaug 3 valandą nakties išgirdome stiprų beldimą į duris.

„Atidarius duris mus pasitiko baisus dūmų kvapas ir vietinis gyventojas, kuris paklausė, ar gali evakuotis kartu su mumis, nes daugiau neturi su kuo, o šalia mūsų vyksta didelis gaisras. Tada savo akimis pamatėme, koks chaosas gatvėje, ir kad per dūmus beveik nieko nesimato. Išėjau į šalimais esančią gatvę ir pamačiau atvirą liepsną, kuri buvo visai šalia mūsų namo. Supratau, kad patiems reikia evakuotis. Taigi naktį praleidome besivažinėdami nuomotu automobiliu ir rytą praleidome visą parą dirbančiame „Mcdonald's“, – apie sunkiai pamirštamą naktį pasakojo jis.

K. Kiniulio teigimu, gaisrui ir uraganiniui vėjui atslūgus, jie ryte grįžo į tą vietą, kur naktį vyko gaisras ir pamatė, jog sudegė kelių hektarų plotas.

„Prireikė net kariuomenės pagalbos viską sutramdyti. Šiuo metu situacija Havajuose yra kiek geresnė, vėjas šiek tiek nurimo, tačiau parduotuvėse sunku rasti maisto produktų, kadangi žmonės yra nedidelėje panikoje, todėl dauguma būtiniausių prekių yra išpirktos“.

Vietiniai vaikinus ramino, kad greitu metu audra turi baigtis. Jie taip pat dalinasi užfiksuotais gamtos stichijų vaizdo įrašais.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Z KARTA: Ar lietuviai vis dar skaito knygas? Kaip nemokamai apkeliauti ES? (4)

Šį pirmadienį laidoje „Z KARTA” kalbėsimės apie pirmąją, Lietuvoje įžiebtą Kalėdų...

Priglaustas šunelis buvo toks mažytis, kad vardą nebuvo sunku sugalvoti (6)

Larą pamatėme skelbimuose – moteris ieškojo rastam šuniukui namų, pati jau laikė kelis...

XIX amžiaus klasikas, kabinete patyręs Artimuosius Rytus (2)

Ar esate girdėję apie nuotykių rašytoją , kuris taip detaliai, vaizdžiai ir tikroviškai...

Lietuvos kino mėgėjų sąjungai Šiauliuose – 50

Gruodžio 8 d. 14 valandą Šiaulių kino muziejuje (Aušros al. 15, Šiauliai) vyks neeilinis...

Šiaulių krepšininkai siūlo prisidėti prie gyvūnų gerovės

DRAUGAI! Mūsų miesto komanda laimėjo pirmąsias rungtynes ir ta proga turime dovanų – BC...

Svarbiausias metų sprendimas: valstiečiai savo valdžią pastatė ant kortos (213)

Seime valdantieji antradienį tikisi priimti rekordinį kitų metų biudžetą. Nuo pirminių...

Britanija, pripažink. Vokiškos maisto prekių parduotuvės tau prie širdies (20)

Maisto prekių parduotuvėje „ Aldi “, žvelgiančioje į gruoblėtą Kento pakrantę...

Sumaištis Prancūzijoje: Maskva grįžta ir gali smogti daug taikliau (47)

Emmanuelis Macronas sėkmingai išsisuko nuo kibernetinių atakų ir melagingų pranešimų, kurie...

Nauja mįslė Grafininos dingimo byloje: artimieji sulaukė keisto ženklo iš pačios Sandros? (44)

Mįslingomis aplinkybėmis dingusi Sandra Grafinina iki šiol nėra rasta. Kol kas vieninteliu...

Lietuvoje parduodamą „Volkswagen“ apžiūrėję ukrainiečiai pakraupo – tokiu nevažinėtų nė už ką (52)

Tai, kad Ukrainos ir aplinkinių Rytų šalių vairuotojai mielai superka Lietuvoje esančius...

Švietimui skiria milijonus, bet moksleivių rezultatai liūdina: pirštu beda į mažas mokyklas (75)

Pinigų skiriama vis daugiau, tačiau moksleivių pasiekimai – nė iš vietos. Taip galima...

Statkevičiui nepatiko Julijos Janus kritika, tad šis rėžė atgal: stora esi, bulvės veidu ir kugelio smegenim (1259)

Šeštadienio vakarą mados kūrėja Julija Janus išreiškė savo nuomonę apie lapkričio mėnesį...

Emocinga eros pabaiga: LeBronas ir Wade‘as Los Andžele stojo į paskutinę tarpusavio dvikovą

NBA pirmenybėse šią naktį buvo užfiksuota istorinė akimirka. Dukart čempionų titulą Majamio...

Dėl pūslelinės paralyžiavo veidą: gydytojos patarė, kaip gydant nesuklysti (8)

DELFI skaitytoja pasidalijo patirtimi, norėdama įspėti kitus: burnoje išdygusios puslelinės ji...