„Taip, mūsų naudojami „Mercedes-Benz“ mikroautobusai nuvažiuoja milijoną kilometrų“, – ekskursiją po Kauno rajone įsikūrusios įmonės „Similė“ patalpas pradeda jos transporto vadybininkas Tadas Karvaitis. Įmonės veikla – skubių krovinių gabenimas Europoje daugiau nei pusšimčiu mikroautobusų. Visi jie – įvairių kartų „Mercedes-Benz Sprinter“, kurių kilometražas yra toks, kad Lietuvos automobilių turguose nepamatysi.
Mercedes-Benz
© Organizatorių nuotr.

Svarbiausios detalės problemų nekelia

Tadas pasakoja, kad jau pirmaisiais metais naujas mikroautobusas įveikia 300–400 tūkst. kilometrų, o įmonės parke – ne vienas daugiau kaip milijoną kilometrų nuvažiavęs modelis.

„Vieną „Sprinter“ naudojome 15 metų, jis buvo gerokai per milijoną kilometrų nuvažiavęs, pernai rudenį išleidome užtarnauto poilsio ir pakeitėme nauju. Mūsų parke yra daug 3–4 metų automobilių, kurių rida didesnė nei milijonas kilometrų – jų odometras persisuko ir vėl skaičiuoja nuo nulio. Kai kurias detales tenka pakeisti, tačiau pačios svarbiausios kaip variklis, pavarų dėžė, amortizatoriai ir kitos yra be galo patikimos“, – pasakoja Tadas.


Patikimumu garsėja ir naujosios specialistų neretai nemėgstamos ekologinės sistemos – EGR vožtuvas, kietųjų dalelių DPF filtras. Tačiau Tadas teigia, kad jos problemų nekėlė, greičiau priešingai – jų rekomenduoja turėti kuo daugiau.

„Niekada nekilo problemų dėl EGR vožtuvo ar DPF filtrų, visą laiką tik džiaugiamės, jog mūsų mikroautobusai yra ekologiškesni nei daugelio konkurentų“, – teigia „Similės“ transporto vadybininkas.
Kai kuriose Europos šalyse pagal ekologiją skiriasi kelių mokesčiai, todėl važiuoti nauju mikroautobusu neretai tampa pigiau nei kelerius metus naudotu. O ir degalų jie naudoja kaip lengvieji – iki galo pakrautas „Sprinter“ greitkelyje gali vartoti iki 10 litrų šimtui kilometrų, ne kiekvienas bent puse tiek pakrautas lengvasis asmeninis automobilis galėtų būti pagirtas už tokias sąnaudas.

Unikali garantija

„Mercedes-Benz“ suteikia išskirtinį patikimumo kreditą – mikroautobusams „Sprinter“ siūlo rinkoje unikalią 3 metų arba 450 tūkstančių kilometrų garantiją.

Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
© Organizatorių nuotr.

„Didelės įtakos prekės populiarumui turi garantinis periodas, tad mes vertiname išskirtinį gamintojo pasitikėjimą mikroautobusais – niekas kitas neteikia garantijos tokiai didelei ridai. Mes suprantame, jog komercinio automobilio koncepcija – kuo daugiau važiuoti ir uždirbti pinigų, o stovėdamas jis to nedaro. Todėl mūsų klientai, per metus įveikiantys bent 100 tūkstančių kilometrų, kitų variantų nesirenka“, – sako Narimantas Katarskis, UAB „Silberauto“ komercinių automobilių Lietuvoje pardavimo vadovas.

Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
© Organizatorių nuotr.

Techninis tokių mikroautobusų patikrinimas nėra dažnas – galiniais ratais varomam „Sprinter“ variklio alyva pirmą kartą turi būti pakeista šiam nuvažiavus apie 50 tūkst. km. Antrą kartą, nuvažiavus apie 100 tūkst., jau atliekama techninė apžiūra ir kartu keičiama alyva.

Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
© Organizatorių nuotr.

„Mūsų klientai, rinkdamiesi mikroautobusus, vertina ne tik pradinę kainą, bet ir visas eksploatacijos išlaidas. Ir šiuo požiūriu „Mercedes-Benz Sprinter“ yra pranašesni – dėl reto taisymo ir patikimumo jo vadinamasis total cost of ownership po 3 metų yra toks pat arba mažesnis nei daugelio konkurentų“, – pabrėžia N. Katarskis.

Užsakymo nr.: PT_81439165

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(8 žmonės įvertino)
3.2500

Top naujienos

Pinigai dar ne viskas: į Lietuvą grįžo dirbti už keturiskart mažesnį atlyginimą ir nesigaili (37)

Prieš dvejus su puse metų iš Jungtinės Karalystės į Lietuvą gyventi grįžęs Gytis Kašėta...

Plaukimo meistras atsakė, kokią klaidą darome beveik visi: toks jūsų veiksmas gali baigtis tragiškai (19)

Lietuvą užklupęs karštis reikalauja aukų. Gelbėtojai praneša jau apie 6 skenduolius, tačiau...

Po Petrikytės koncerto kilusio skandalo Vitulskienė sulaukė atsako: dabar provokuoja ir net prakeikė vaikus (518)

Pastarieji metai, kai pradėjo veikti verslininkės Erikos Vitulskienės mados namai, žinomai...

Gydytojų gudrybė naciams įvarė panišką baimę: mirtinos ligos „protrūkis“ išgelbėjo tūkstančius (48)

Antrojo pasaulinio karo metais vienas žmogus kreipėsi į gydytoją Lenkijos Rozvadovo mieste dėl...

Užkalnis Vilniuje rado geriausius sušius ir dar vieną patiekalą, geriausią Europoje (97)

Pradedame nuo to, kad nuo sekmadienio, birželio 16 d., jūs nebegausite ten vietų be rezervacijos....

Mama naujų mokslo metų laukia su siaubu: mus šokiravo, kiek kainuos pirmoko laikas mokykloje (143)

Esu būsimo pirmoko mama . Kadangi esame mažesnes nei vidutines pajamas uždirbanti šeima,...

Maisto produktai karštą dieną: pavalgę jausitės puikiai ir atvėsite 10 gudrybių (8)

Mažiau angliavandenių ir baltymų – užtikrintas būdas ištverti svilinanti vasaros karštį,...

Apie „švytinčią“ piloto profesiją arba mergaitėms taip pat reikėjo (32)

Panašu, jog populiarios dainos „Reikėjo berniukams“ žodžius greitai teks perrašyti –...

Šaulių sąjungos vadas: Rusijos agresija buvo žadintuvas mūsų visuomenei (910)

„Tai buvo lūžis mano gyvenime“, – šypsosi Lietuvos šaulių sąjungos ( LŠS ) vadas...

Garbaus amžiaus avarijos kaltininkė reanimacijoje, į ligoninę paguldyta ir jauna mama bei jos kūdikis (24)

Birželio 15 d., 11.46 val., kelyje Plungė–Plateliai, ties ženklu „11 km iki Šaltojo karo...