Lankytojas, norintis užeiti į tinklalapį, perspėjamas, kad turi būti sulaukęs 18 metų ir jo prašoma įvesti savo gimimo datą. Jei asmuo nurodo esantis jaunesnis nei 18 metų, atsiranda užrašas: „Jūs esate per jaunas(a), kad galėtumėte matyti šio puslapio turinį“ ir blokuojama prieiga prie svetainės.

Panašius reikalavimus savo svetainių lankytojams kelia dauguma pasaulinių alaus gamintojų, tarp jų tokie kaip „Heineken“ ir „Budweiser“.

„Džiugu, kad pirmieji virtualioje erdvėje pradėjome įgyvendinti Lietuvos aludarių garbės kodekso nuostatas – neskatinti asmenų, jaunesnių kaip 18 metų, vartoti alkoholio“, - sakė „Ragučio“ generalinis direktorius Vytautas Meištas.

„Nei mes, nei pasauliniai alaus gamintojai kol kas neturime priemonių patikrinti, ar asmuo apsilankydamas mūsų tinklalapyje įvedė teisingą savo gimimo datą, tačiau tikimės, kad tai padės didinti žmonių sąmoningumą ir primins, kad alkoholinius gėrimus galima vartoti tik nuo 18 metų“, - teigia „Ragučio“ vadovas.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją