Kaip rašo „Vedomosti“, „Recolte“ užšaldė premijinės degtinės gamybos planus ir atsisakė investuoti savo lėšas į brangių užsienio degtinių reklamą: amerikiečių „Yes!“, kurios kaina yra 750 rublių (apie 76 litai) už litrą ir „Trump“, gaminamą Nyderlanduose pagal Donaldo Trumpo licenciją.

2009 m. „Recolte“ ketina pradėti gaminti degtinę, kuri kainuotų mažiau nei 100 rublių (apie 10 litų) už pusę litro.

Šiam tikslui kompanija registruoja keletą naujų prekės ženklų. Pavyzdžiui, spalio pabaigoje ji pateikė paraišką Rusijos patento biurui „Rospaten“, kad jai būtų suteiktos teisės į prekės ženklą „Antikrizisnaja“.

Ekspertai mano, kad šis sprendimas yra teisingas. Jų apskaičiavimais, atėjus krizei žmonės nebepirks vidutinės klasės degtinės, kainuojančios 130–150 rublių (apie 13–15 litų) už butelį, o rinksis gėrimus, kainuojančius mažiau nei 100 rublių (10 litų).

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją