Lietuvos aludarių asociacijos duomenimis „Kalnapilio-Tauro grupės“ alaus pardavimai kiekine išraiška augo net 10,7 proc., dvigubai daugiau nei visa Lietuvos alaus rinka (5,2 proc.).

„Puikūs rezultatai pasiekti dėl sėkmingo alaus „Kalnapilio Dvaro“ sugrįžimo į rinką – naujai atgimęs legendinis „Dvaro“ alus sulaukė didžiulio populiarumo. Taip pat ypatingo vartotojų susidomėjimo sulaukė „Tauro Tradicinio“ alaus pristatymas skardinėse bei Lietuvoje pradėtas gaminti „Faxe“ alus stiklo buteliuose“, – teigė „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Valdas Tekorius.

2006 m. ženkliai išaugo „Kalnapilio-Tauro grupės“ gaminamo alaus eksportas – net 22,8 proc., palyginti su 2005 metais. „Prioritetinės bendrovės eksporto kryptys – Jungtinės Amerikos Valstijos, Ispanija, Airija ir Latvija, pardavimų rezultatai šiose rinkose ženkliai pranoko mūsų lūkesčius bei prisidėjo prie puikių bendrovės metinių rezultatų“, – sakė V.Tekorius.

„Kalnapilio-Tauro alaus“ grupė yra antroji pagal dydį alaus gamintoja Lietuvoje, užimanti 25 proc. alaus rinkos. Bendrovė priklauso Danijos koncernui „Royal Unibrew“, kurio apyvarta 2006 m., palyginti su 2005 m., išaugo 8 proc. iki 1,6 mlrd. litų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją