Per tris šių metų ketvirčius dažniausiai televizijoje reklamuoti produktai – dantų pasta, skalbimo milteliai ir alus.

Spauda

Spaudoje* - laikraščiuose ir žurnaluose reklamos apimtys išaugo 7,1 ir 19,0 proc. atitinkamai. Laikraščiuose per šių metų tris ketvirčius buvo išspausdinta 20,2 milijonai, žurnaluose – 5,7 milijono kvadratinių centimetrų reklamos.

Per devynis šių metų mėnesius laikraščiuose, neskaitant klasifikuotos reklamos ir darbo pasiūlos skelbimų, dažniausiai reklamuotos buvo kelionės, langai ir loterijos, tuo tarpu žurnaluose daugiausia reklamuoti vitaminai, prekybos tinklai ir mobiliojo ryšio paslaugos.

Radijas

TNS Gallup matuojamos šešios radijo stotys per šių metų sausį-rugsėjį transliavo 1,8 milijono sekundžių reklamos ir tai buvo 5,5 proc. reklamos mažiau negu pernai per devynis mėnesius.

Radijo stotyse dažniausiai skambėjo loterijų, prekybos centrų ir mobilaus ryšio išankstinio mokėjimo kortelių reklama.

Lauko reklama

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praeitų metų devynis mėnesius buvo 1,8 proc. didesnis. Iš viso šiais metais per sausį-rugsėjį lauko reklamos plotas užėmė 4,8 milijono kvadratinių metrų.

Lauko reklamoje daugiausia reklamuoti mobiliojo ryšio produktai ir paslaugos: mobiliojo ryšio telefonai, mobiliojo ryšio operatoriai ir mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelės.

Lauko-TV reklama

Tuo tarpu lauko-TV* reklamos ACM (Actual City Media) vaizdo ekranuose buvo transliuota 2,4 milijono sekundžių reklamos. Palyginus su praeitų metų devyniais mėnesiais, išaugus vaizdo ekranų skaičiui, lauko-TV reklamos apimtis sekundėmis išaugo 20,2 proc.

Lauko-TV reklamoje daugiausia buvo transliuoti rankinių laikrodžių, prekybos centrų ir informacijos telefonų reklaminiai klipai.

Internetas

Šiais metais auga ir interneto reklamos rinka. Šių metų sausio-rugsėjo mėnesiais, skaičiuojant gross reklamos pajamas, internetas surinko 66,8 proc. daugiau negu kad pernai tuo pačiu laikotarpiu.

Per tris ketvirčius metų internete labiausia reklamuojamos buvo avialinijos, mobiliojo ryšio operatoriai ir paskolos, lizingo paslaugos.

Kino reklama

Šiai metais žymiai išaugo kino reklamos kiekis. Lyginant su parėjusių metų devyniais mėnesiais, šiais metais reklamos kiekio augimas buvo 162 proc. Filmų, kuriuose rodyta reklama, kiekis išaugo 1,7 karto.

Kino reklamose populiariausios telekomunikacijų paslaugos, top 3 reklamuojamų produktų grupių – mobiliojo ryšio operatoriai, mobilusis internetas ir mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelės.

Didžiausi reklamuotojai (TV, radijas, spauda, lauko reklama, lauko video reklama, kino reklama, internetas, fillboard reklama).

Didžiausios produktų grupės (TV, radijas, spauda, lauko reklama, lauko video reklama, kino reklama, internetas, fillboard reklama).

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją