Dienraščio žurnalistas pamėgino iš "Omnitel" tinklo paskambinti šiuo numeriu, tačiau, kaip ir tai padaryti bandę "Omnitel" klientai, išgirdo tik elektroninės sekretorės balsą: "Sujungimas negalimas, prašome patikrinti numerį."

"Omnitel" dėl tokio savo poelgio kaltės nejaučia. Netgi priešingai – anot mobiliojo ryšio bendrovės, negražiai elgiasi ne ji, o jos verslo partneris "Lintel".

"Trumpąjį numerį 1861 savo tinkle mes pagal sutartį buvome įjungę bendrovei "Lintel", kuri teikia "Omnitel" įvairias paslaugas, tarp jų – ir paslaugų pardavimo. "Lintel", disponuodama itin jautria informacija apie "Omnitel" klientus, šį numerį ėmė naudoti ir teikdama "Tele2" pardavimo paslaugas. Manome, kad tokie veiksmai sukelia interesų konfliktą ir prieštarauja Civilinio kodekso straipsniams, kurie numato, kad vykdydamos sutartį šalys turi elgtis sąžiningai, laikantis egzistuojančios dalykinės praktikos standartų", – dienraščiui sakė "Omnitel" ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė.

Pasak jos, numeris 1861 "Omnitel" tinkle neveiks tol, kol "bus rastas abiem šalims priimtinas sprendimas".

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją